Mode & Beauty alle pijlers

Mode zomer 2020

05-07-2020 17:52 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit jaar geen stapel jurkjes in de koffier en maar 2 paar schoenen om uit te kiezen maar mn eigen kleding en schoenenkast met ruime keuze.

Wat zijn de must-haves van deze zomer?

Mijn nieuweste aanwinsten:
Zwarte midi jurk met dunne bandjes, Alijn.
Witte schoenen, slingback met sleehak.
Geel setje lingerie

Van vorig jaar heb ik nog zo'n rond rieten tasje. Blijft een leuke nieuwigheid hier,krijg er vaan complimentjes over.

Wat zijn jullie aanwinsten en wensen?
Wat is 'in' maar eigenlijk afschuwelijk?
Wat voor nieuwigheden worden blijvertjes?
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
natuurlijk wat basis shirtjes, maar wat minder tijdloos: paperbag short high waist
Zo hoog, dat hij binnenkort zeker niet meer kan :)
lilalinda wijzigde dit bericht op 05-07-2020 18:07
0.38% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mijn favoriete aankoop voor de zomer

https://images.app.goo.gl/XuMEnRs36qXQV8fH6
Alle reacties Link kopieren
Die ziet er fijn uit Zebra.

Mijn aanwinsten: Afbeelding

Afbeelding
Been there, done that, got the T-shirt.
Dit jurkje

Afbeelding

Shirts met pofmouw en v hals, ook van Costes.

Een spijkerbermuda met hoge taille en tot de knie.

Een jumpsuit die zit als een overall, heel vaak aan.
Alle reacties Link kopieren
@het-groepje, die spijkerbermuda klinkt als precies wat ik zoek, waar heb je die vandaan/ heb je een foto?
Alle reacties Link kopieren
Apatura schreef:
05-07-2020 18:19
Die ziet er fijn uit Zebra.

Mijn aanwinsten: Afbeelding

Afbeelding
Mooie jurk apatura, is die eerste een King Louie?
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Chocoladeaardbei schreef:
05-07-2020 19:46
@het-groepje, die spijkerbermuda klinkt als precies wat ik zoek, waar heb je die vandaan/ heb je een foto?
Mijn man is er niet zo weg van :-D
Deze is uitverkocht maar: ik moet een grote maat en je hebt ze nu ook in 'normale' maten bij de h&m en vero moda.
https://www.asos.com/nl/asos-curve/asos ... tly+viewed
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een bontgekleurde jumpsuit van Claudia Strater gescoord, ik hou van jumpsuits en ze staan mij over het algemeen erg goed.
Ook een paar van die fijne high waist broeken van de Only (zwart, donkerblauw en army).
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog maar heel weinig gekocht dit jaar, minder dan ooit. Komt ook wel door het thuiswerken, ik hoef niet meer zo nodig elke dag een andere outfit aan.
Maar binnenkort barst de uitverkoop los en dan heb ik nog wel wat op mijn lijstje.
Wat nu in is en waar ik niks van snap: de kimonotrend. Zo'n raar, onpraktisch kledingstuk vind ik dat! Het doet me aan een badjas denken en de enige gelegenheid waarbij ik dat zou dragen is op het strand ofzo, over je bikini als je even wat te drinken gaat halen. Maar zoals ik het soms gestyed zie, over een spijkerbroek ofzo, dat kan ik echt niet volgen.
Nothing happens for a reason
Het-groepje schreef:
05-07-2020 20:00
Mijn man is er niet zo weg van :-D
Deze is uitverkocht maar: ik moet een grote maat en je hebt ze nu ook in 'normale' maten bij de h&m en vero moda.
https://www.asos.com/nl/asos-curve/asos ... tly+viewed


Dat snap ik dat jouw man er niet zo weg van is. Ik las jouw omschrijving eerst, een bermuda tot de knie. Tot. De Knie.
Oke. Toen zag ik de foto.......... mijn hemel wat een lelijke broek!

Sorry. |-)
Dat jurkje dat je hebt gekocht vind ik dan wel weer prachtig.
Alle reacties Link kopieren
Georgia19zoveel schreef:
05-07-2020 20:27
Dat snap ik dat jouw man er niet zo weg van is. Ik las jouw omschrijving eerst, een bermuda tot de knie. Tot. De Knie.
Oke. Toen zag ik de foto.......... mijn hemel wat een lelijke broek!

Sorry. |-)
Mee eens. Dit kan echt niet.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Dit jurkje:

https://www.zalando.nl/only-onlamber-am ... v-q11.html

Had ook nog een andere maar die is van de site af.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik zelf afschuwelijk vind:
Die jurken met een hoge taille, ze flatteren niet bij grote borsten en brede heupen, ik lijk dan 6 keer zo dik.
idem dito voor de lange plissé rokken. staat m.i. alleen leuk als je een slank en recht figuur hebt met niet al te prominente heupen.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Plissé rokken vind ik ook prachtig op t plaatje. In t echt staat t zelfs mn dochter van 5 eigenlijk niet. Raar iets.

Jurken met een hoge taille kan ik me weinig bij voorstellen. Heb je n plaatje? Of bedoel je empire model?
sprokkelientje schreef:
05-07-2020 19:59
Mooie jurk apatura, is die eerste een King Louie?
Ja, heel fijn ding. Moet alleen de schouderbandjes wat inkorten. Helaas geen schuifsysteem.

Jumpsuits vind ik ook fijn. Heb al jaren een zwarte, strak tot net over mn knie met een splitje en een sweethart neklijn. Super sexy.
Heb er alleen nog nooit mn rode lakpumps bij durven dragen :$
Been there, done that, got the T-shirt.
Georgia19zoveel schreef:
05-07-2020 20:27
Dat snap ik dat jouw man er niet zo weg van is. Ik las jouw omschrijving eerst, een bermuda tot de knie. Tot. De Knie.
Oke. Toen zag ik de foto.......... mijn hemel wat een lelijke broek!

Sorry. |-)
Tsja. Dikke schurende bovenbenen dus niet altijd zin in een rokje met een wielrenbroekje eronder.
Geen benen meer voor een kortere short. En ik vind het zelf erg leuk staan, sneakers eronder buiten de deur en thuis slippers.
Dus.... :moon:
Georgia19zoveel schreef:
05-07-2020 20:28
Dat jurkje dat je hebt gekocht vind ik dan wel weer prachtig.
:-D
Die draag ik minder vaak dan de shorts. 😊
sprokkelientje schreef:
05-07-2020 20:46
Wat ik zelf afschuwelijk vind:
Die jurken met een hoge taille, ze flatteren niet bij grote borsten en brede heupen, ik lijk dan 6 keer zo dik.
idem dito voor de lange plissé rokken. staat m.i. alleen leuk als je een slank en recht figuur hebt met niet al te prominente heupen.
Die taille zitten bij mij net op het enige 'dunne' punt op mijn lichaam dus ik klaag niet :-D
Het-groepje schreef:
05-07-2020 20:58
Tsja. Dikke schurende bovenbenen dus niet altijd zin in een rokje met een wielrenbroekje eronder.
Geen benen meer voor een kortere short. En ik vind het zelf erg leuk staan, sneakers eronder buiten de deur en thuis slippers.
Dus.... :moon:

Dan moet je die broek gewoon dragen. :-D
Georgia19zoveel schreef:
05-07-2020 21:02
Dan moet je die broek gewoon dragen. :-D
Precies! Hoef jij het niet, scheelt weer :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik lees hier meerdere keren jumpsuits. Vind ik ook leuk maar ik kan nooit een flatterende vinden. Iemand een linkje met een tip? :)
Apatura schreef:
05-07-2020 20:53
Heb al jaren een zwarte, strak tot net over mn knie met een splitje en een sweethart neklijn. Super sexy.
Heb er alleen nog nooit mn rode lakpumps bij durven dragen :$
Oh ja, gewoon een keer doen!
Alle reacties Link kopieren
1x is genoeg
Alle reacties Link kopieren
Ik trek me nooit iets aan van wat 'in' is maar tegenwoordig zie je heel veel pofmouwen wat ik wel leuk vind.

Heb dan ook weer voor het eerst sinds jaren weer eens bij de h&m besteld, een strakke zwarte top met pofmouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven