Mode & Beauty alle pijlers

Waarmee combineren?

06-07-2020 08:52 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een rok besteld bij zalando.
Hij staat mooi en zit heerlijk, maar ik twijfel heel erg of ik hem wel/niet zal houden.
Ik heb namelijk geen idee wat ik erop moet dragen! Wel heb ik een jasje in dezelfde kleur. Die had ik al. De kleur vind ik dan ook geweldig.
Het wordt taupe genoemd, maar hij neigt veel meer naar vergrijsd lila.

Hebben jullie tips?
De samengestelde outfit op het plaatje hieronder vind ik niet mooi. Warme kleuren staan me niet.

https://m.zalando.nl/esprit-collection ... x-b11.html

https://m.zalando.nl/esprit-collection ... x-b11.html
Alle reacties Link kopieren
Wit, zwart kunnen altijd.
Ik denk dat donkergroen, donkerblauw of een koele (licht)roze tint ook goed combineren?
Heb je evt kledingstukken in die kleuren in je kast die je erbij kunt houden? Als je weet welke kleur, kun je dan op zoek naar een trui/blazer of wat je dan ook wilt..
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Alle reacties Link kopieren
Klassiek met een zwarte coltrui (dun gebreide variant, niet een slobbertrui).

Ik zou hier niet een jasje in dezelfde kleur op dragen.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Op een wijde rok moet je iets straks dragen. Ik vind dit echt een herfts/winter outfit, met een zwarte strakke koltrui bijvoorbeeld. Maar voor de zomer zou ik er een witte strakke top op dragen. Absoluut geen jasje.
Alle reacties Link kopieren
beetje afhankelijk van je maat/lichaam/sterke punten
ik zou het met een heel strak shirtje/truitje combineren
zwart kan prima
Ik zou voor zwart kiezen, strak en simpel shirtje. Jasje vind ik niet mooi.
Alle reacties Link kopieren
Hier kunnen ook wel kleuren bij, ijsblauw, lichtgrijs, licht roze, en inderdaad altijd goed zijn zwart en wit. Ik geloof dat een top in dezelfde kleur een beetje teveel is, dan wordt het een soort uniform...
Wel een prachtige rok!
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
06-07-2020 09:03
Ik zou voor zwart kiezen, strak en simpel shirtje. Jasje vind ik niet mooi.
Dit. En zeker geen jasje in dezelfde kleur.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dit combineren met een strak topje, geen jasje. Zoals de kleur op deze foto lijkt zou ik het denk ik combineren met wit, zwart, oudroze, petrol. Leuke rok hoor, ik zou hem niet terug sturen :-)
Offwhite of oudroze. Mooie rok.
Alle reacties Link kopieren
Nou, welke kleur niét? Hier kunnen juist superveel kleuren bij. Zelf vind ik wit of lichtroze het mooist, maar als je van felle kleuren houdt, kan bijvoorbeeld geel of koraalroze ook.

Jasje inderdaad niet doen. Als je het netjes wil, zou ik het bij een blouse houden. Als je wat warmers wil, kan een erbij instoppen trui ook.
Ik vind nu pastel leuk. Afbeelding
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
06-07-2020 09:49
Afbeelding
zoiets kan tot je 18e
niet voor volwassen vrouwen hoor
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
06-07-2020 09:49
Afbeelding
Leuke kleurtjes, maar meer iets voor mijn dochter van 11 in plaats van een volwassen vrouw.
Afbeelding
lilalinda schreef:
06-07-2020 09:50
zoiets kan tot je 18e
niet voor volwassen vrouwen hoor
Ik zal dan nooit een shirt met 'introvert' kopen maar ik vind een print essentieel.
Het-groepje schreef:
06-07-2020 09:55
Ik zal dan nooit een shirt met 'introvert' kopen maar ik vind een print essentieel.


Grappig, ik koop echt nooit een shirt met een print op het voorpand :proud:
Alle reacties Link kopieren
Leuke rok idd!

Hij lijkt me wat dikker en dus meer iets voor het najaar, maar zou een losse rok altijd combineren met iets straks erboven, zodat je je figuur meer accentueert. Dat kan met wit, zwart, lichtblauw, rood, roze...eigenlijk wel met veel kleuren denk ik!

Wat ik zelf ook stoer vind in de winter is bijv. een cognac kleur leren jasje of laarzen.
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
06-07-2020 09:58
Grappig, ik koop echt nooit een shirt met een print op het voorpand :proud:
geen letters inderdaad, een bloemetje mag nog net
Marana schreef:
06-07-2020 09:58
Grappig, ik koop echt nooit een shirt met een print op het voorpand :proud:
Ik heb nogal wat boezem en heb het idee dat dat de boel wat breekt. En vind de meeste allover prints niet leuk.
Als warme kleuren je niet staan, zoek dan eens op zomer- of wintertype. Dan zie je alle mogelijke koele varianten van geel, groen, rood, paars etc. Het ligt iets genuanceerder dan dat, maar dan krijg je een globale indruk.

De rok is inderdaad koelbruin.
Alle reacties Link kopieren
Sowieso geen jasje in dezelfde kleur :proud:

Strak wit of zwart, uiteraard ingestopt en niet er overheen. Als je heel slank ben, kan een slouchy tee ook. Mooie rok!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook voor zwart, wit of ecru gaan denk ik. Of je moet iets vinden waar de kleur van de rok in terug komt.

Zoiets vind ik ook mooi, maakt het wel sjiek.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
06-07-2020 08:57
Op een wijde rok moet je iets straks dragen. Ik vind dit echt een herfts/winter outfit, met een zwarte strakke koltrui bijvoorbeeld. Maar voor de zomer zou ik er een witte strakke top op dragen. Absoluut geen jasje.
helemaal mee eens.

Wat betreft kleur is dit juist makke;lijk, hier kan vrijwel alles op. In de zomer bijv. wit,paars tinten en in de winter is zwart mooi, en groen en ..eigenlijk alles wel. Geel is overigens ook heel mooi bij grijs!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven