Mode & Beauty alle pijlers

Koopjes jacht!

13-07-2020 18:24 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben jij ook zo iemand die veel op koopjes echt bent ?

Zet hier een foto van wat je gescoord hebt en wat je bespaard hebt !
To begint
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren 5 uitwasbare mondkapjes voor nog geen 10€ besteld bij Zalando. :P
Alle reacties Link kopieren
Vandaag gescoord, en bijna 110 euro bespaard ,

[url=https://postimg.cc/wt53msH4]
Alle reacties Link kopieren
Gerda-1979 schreef:
13-07-2020 18:27
Vandaag gescoord, en bijna 110 euro bespaard ,

[url=https://postimg.cc/wt53msH4]
Ga je op expeditie naar de Noord of Zuidpool?
Gerda-1979 schreef:
13-07-2020 18:27
Vandaag gescoord, en bijna 110 euro bespaard ,

[url=https://postimg.cc/wt53msH4]
Slim om nu te kopen. Ik hou erg van een bepaald merk winterjas en heb die ook met heel veel korting gescoord in de zomer.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
13-07-2020 18:28
Ga je op expeditie naar de Noord of Zuidpool?
Nee heb last van wintervoeten ( slechte door bloeding van voeten door kou ) en heb daarom dikke stevige laarzen/schoenen nodig.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
13-07-2020 18:36
Slim om nu te kopen. Ik hou erg van een bepaald merk winterjas en heb die ook met heel veel korting gescoord in de zomer.
Is een beetje de sport hier in huis van mij en mijn dochters om dure kleding voor de winter in de zomer te kopen , en andersom , zo heb je toch goede ( merk ) kleding voor een koopje, velen denken daar niet aan , en winkeliers willen er graag vanaf.

Onze dochter heeft laatst nog een dikke nep bontjas gescoord , en daar mee ongeveer 75 euro bespaard...

anoniem_395880 wijzigde dit bericht op 13-07-2020 18:52
Reden: link
0.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
13-07-2020 18:26
To begint

Oh dit antwoord past goed in het topic “meest irritante dooddoeners” :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
FarFarAway schreef:
13-07-2020 18:54
Oh dit antwoord past goed in het topic “meest irritante dooddoeners” :biggrin:
Inderdaad ja, na 2 minuten.
FarFarAway schreef:
13-07-2020 18:54
Oh dit antwoord past goed in het topic “meest irritante dooddoeners” :biggrin:
Deze ook
gizzmo-returns schreef:
13-07-2020 19:21
Deze ook


Maar twee minuten?

Mag iemand even de tijd nemen?
Ik heb laatst een winterjas gekocht met 70 % korting.
En een keer een nieuwe tas die ik in de winkel niet te betalen vond, maar via marktplaats voor een prikkie heb gekocht. Van 240 euro voor 30 euro. En hij was nog nieuw.
Alle reacties Link kopieren
Gerda-1979 schreef:
13-07-2020 18:47
Nee heb last van wintervoeten ( slechte door bloeding van voeten door kou ) en heb daarom dikke stevige laarzen/schoenen nodig.
Maar zo dik? Zijn er geen leukere laarzen die dat hebben? Maar goed als jij er blij mee bent, en inderdaad slim om dat nu te doen want in de winter zijn die natuurlijk idioot aan de prijs.
Ja ja jaaa!! Afgelopen week heb ik eindelijk, na maanden zoeken, de perfecte outdoor laarzen gevonden :yes: ik had altijd van die ANWB outdoor laarzen, maar mijn zolen hingen los en mijn kuiten waren wat te dik geworden. Dus ik zocht goede nieuwe laarzen. Had al een paar van Hunter besteld, maar die waren te krap bij mijn kuiten. Net als veel andere merken, of er zat geen goed profiel onder. We hebben als hobby geocachen en wandelen dus nogal eens door het bos, ook 's nachts en vooral in het voorjaar of najaar. Verder soms door een beekje banjeren, dus mijn eisen waren : volledig waterdicht, goed profiel, wijd bij de kuiten, tot aan de knie, fijne prijs, liefst een leuk printje. Alleen dat laatste is niet gelukt :mrgreen:
Het is de Travelin Broadford geworden! Normaal €179,95 en nu bij bol.com gekocht voor €89,95.

Afbeelding
Georgia19zoveel schreef:
13-07-2020 19:30
Maar twee minuten?

Mag iemand even de tijd nemen?
Kan toch gelijk in de OP?
Ik houd van koopjes!

Nu ben ik aan het kijken naar een skipak voor manlief en mezelf. Ik heb in het geheim een weekendje skiën geboekt.

Maar hoevallen skibroeken qua maat? Kan ik als vrouw ook een mannenbroek aan en hoe reken ik dan de maat om?
Welk merk is goed?

Ze zijn nu lekker voordelig, vandaar :proud:
Alle reacties Link kopieren
Een Desigual sjaal in ‘mijn’ kleuren voor 1 euro. Geen idee wat ik heb bespaard want hij kwam uit de uitzoekbak bij de kringloop. Ik gok tussen de €20 à €40.

Mooie laarzen! Ik heb ook snowboots, maar dan in zwart-wit met een rood vetertje. Toch bijna jammer dat het deze winter zo warm was.
..
anoniem_353364 wijzigde dit bericht op 05-07-2021 16:22
Reden: .
99.62% gewijzigd
Rubble schreef:
13-07-2020 20:41
Ik houd van koopjes!

Nu ben ik aan het kijken naar een skipak voor manlief en mezelf. Ik heb in het geheim een weekendje skiën geboekt.

Maar hoevallen skibroeken qua maat? Kan ik als vrouw ook een mannenbroek aan en hoe reken ik dan de maat om?
Welk merk is goed?

Ze zijn nu lekker voordelig, vandaar :proud:
Ik zou een skibroek wel gaan passen eigenlijk. Elk merk zit weer anders. Ik had er 1 van protest, maar die werd te krap. Ben vorig jaar naar decathlon gegaan, maar de damesmodellen zaten te strak bij mijn bovenbenen. Ik ben dus voor een herenmodel gegaan, die zit prima!
Alle reacties Link kopieren
ik heb even de rem erop maar bij Van den Assem hebben ze nu sale en kan je voor een mooie prijs hele toffe laarzen scoren voor het najaar/de winter ;-)
Dank jullie wel voor de reacties!

Ik zal voor manlief maar even moeten bedenken wanneer ik een broek bestel ivm passen. Hij weet het pas op de dag van vertrek namelijk :proud:
Alle reacties Link kopieren
Georgia19zoveel schreef:
13-07-2020 19:32
Ik heb laatst een winterjas gekocht met 70 % korting.
En een keer een nieuwe tas die ik in de winkel niet te betalen vond, maar via marktplaats voor een prikkie heb gekocht. Van 240 euro voor 30 euro. En hij was nog nieuw.
Zo ben ik nog op zoek naar een jas van canada goose type mantra maar wil niet meer dan 500 euro er voor geven normaal zijn ze 1200
Alle reacties Link kopieren
Rubble schreef:
14-07-2020 13:40
Dank jullie wel voor de reacties!

Ik zal voor manlief maar even moeten bedenken wanneer ik een broek bestel ivm passen. Hij weet het pas op de dag van vertrek namelijk :proud:
Nog een tip koop niet zo'n opvallend gekleurde skibroek koop een beetje een neutrale ( zwarte ) die kan je op koude dagen hier in nl ook best wel dragen dan zonder op te vallen wij wonen aan de kust en vooral als de wind vanaf zee komt kan het nogal guur zijn in de winter dan draag ik ook gerust mijn skibroek.
Gerda-1979 schreef:
14-07-2020 16:33
Zo ben ik nog op zoek naar een jas van canada goose type mantra maar wil niet meer dan 500 euro er voor geven normaal zijn ze 1200
Ik heb nog geen cent over voor een merk dat echt bont gebruikt...elke cent is er 1 teveel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven