Mode & Beauty alle pijlers

Wenkbrauwverf. Welke is de beste?

01-08-2020 00:36 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al. Ik heb tot nu toe niet een verf gevonden die me recht goed bevalt. Tips?
Alle reacties Link kopieren
Refectocil

Je kunt de kleuren ook mengen, maar ze hebben al veel kleuren in dat merk. Bovendien kleurt ie ook mooi.
Refectocil

https://www.johnbeerens.com/merken/refectocil

Tube kost €5,20 (10 kleuren) en dan een flesje ontwikkelspul erbij van €6,55 en je kunt zeker 15 keer zelf je wenkbrauwen verven.

Oh het is nu nog in de aanbieding ook.
anoniem_386970 wijzigde dit bericht op 01-08-2020 00:45
Reden: Edit
9.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Die wilde ik inderdaad gaan bestellen. Moet je dan tubetje verf en apart ontwikkelspul kopen?
En kwastje erbij?
Alle reacties Link kopieren
lila01 schreef:
01-08-2020 00:46
Die wilde ik inderdaad gaan bestellen. Moet je dan tubetje verf en apart ontwikkelspul kopen?
En kwastje erbij?
Yep, alledrie
lila01 schreef:
01-08-2020 00:46
Die wilde ik inderdaad gaan bestellen. Moet je dan tubetje verf en apart ontwikkelspul kopen?
En kwastje erbij?

Yep.

Kwastje kan ook een simpel wenkbrauwkwastje zijn. Ik gebruik die met een schuine kant.
Alle reacties Link kopieren
Peixe schreef:
01-08-2020 00:50
Yep.

Kwastje kan ook een simpel wenkbrauwkwastje zijn. Ik gebruik die met een schuine kant.
Dit wilde ik ook nog schrijven (lekker eensgezind GMTA!)

Verder is vaseline met wattenstaafjes fijn om je wenkbrauwen af te kaderen, om vlekken rond je wenkbrauwen te voorkomen. Anders loop je een dag met vlekken rond. Na ongeveer een dag is de verf op je huid weg (als je je gezicht ‘s ochtends en ‘s avonds wast).

Ik gebruik de verf ongeveer een keer per drie-vier weken.
Ik heb de startset gekocht. Zat alles in. Ik verf mijn wimpers er ook mee. Even goed googlelen want er zijn meer aanbieders. Ik heb hem bij haarshop besteld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven