Mode & Beauty alle pijlers

Warme schoenen voor de winter

12-09-2020 13:35 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoontjes zitten allebei op voetbal. Dat betekend dat ik in de winter bijna 2,5 uur langs de lijn sta. Probleem, kouden voeten! Heeft er iemand tips voor lekkere warme winterschoenen?
Alle reacties Link kopieren
Schoenen met van die lekkere wollige voering, of plastic boterhamzakjes oven je sokken doen. Haha, klinkt maf maar helpt!
Alle reacties Link kopieren
Sinds dat ik Uggs heb heb ik het niet meer koud buiten. Ja ze zijn lelijk maar wel heerlijk warm.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Sorel heeft een lekkere warme binnenschoten.
Alle reacties Link kopieren
Laarzen die waterdicht zijn (ivm de regen) en met wol gevoerd zijn aan de binnenkant, tot helemaal vooraan de tenen.
Ik heb ooit dure Uggs gekocht die nog steeds heerlijk warm zijn. Maar kijk vooral ook bij outdoorzaken als Bever of ANWB.
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Alle reacties Link kopieren
snowboots. Wel heel lelijk, maar ook lekker warm.
Alle reacties Link kopieren
Gamuza schreef:
12-09-2020 13:55
Laarzen die waterdicht zijn (ivm de regen) en met wol gevoerd zijn aan de binnenkant, tot helemaal vooraan de tenen.
Ik heb ooit dure Uggs gekocht die nog steeds heerlijk warm zijn. Maar kijk vooral ook bij outdoorzaken als Bever of ANWB.
Ja uggs gaan lang mee. Ik heb een paar die 5 jaar oud zijn en nog prima zijn en vorige winter een nieuwe paar gekocht voor erbij.
VGM1980 schreef:
12-09-2020 13:55
snowboots. Wel heel lelijk, maar ook lekker warm.
Dit! Echt zo blij mee.
Op een krant gaan staan. Dat doen Britse parlementair journalisten die lang buiten wachten ook, haha!

Maar wat betreft tips, als je maat een dikke isolerende zool hebt, kom je al een heel eind, dan hoeft de schoen niet eens gevoerd te zijn.
anoniem_639a9136a72af wijzigde dit bericht op 12-09-2020 23:35
1.25% gewijzigd
Beter dan dit kun je niet treffen.

https://www.wehkamp.nl/scapino-twoday-l ... duct_image


Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
ExodusRedux schreef:
12-09-2020 13:56
Ja uggs gaan lang mee. Ik heb een paar die 5 jaar oud zijn en nog prima zijn en vorige winter een nieuwe paar gekocht voor erbij.
ik heb mijn uggs wel al 9 of 10 jaar en nog zien ze er netjes uit. ze zijn heerlijk warm maar niet waterdicht helaas.
Alle reacties Link kopieren
Floor789 schreef:
12-09-2020 14:09
ik heb mijn uggs wel al 9 of 10 jaar en nog zien ze er netjes uit. ze zijn heerlijk warm maar niet waterdicht helaas.
Ik heb van die spray gekocht waardoor ze wel waterdicht zijn. Hierdoor kan ik ze de hele winter dragen. En als ze vies zijn door de modder heb ik er schoonmaak spul van.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Gamuza schreef:
12-09-2020 13:55
Laarzen die waterdicht zijn (ivm de regen) en met wol gevoerd zijn aan de binnenkant, tot helemaal vooraan de tenen.
Ik heb ooit dure Uggs gekocht die nog steeds heerlijk warm zijn. Maar kijk vooral ook bij outdoorzaken als Bever of ANWB.
Of de decathlon
Alle reacties Link kopieren
rumforviva schreef:
12-09-2020 14:03
Op een krant gaan staan. Dat doen Britse parlementjournalistem die lang buiten wachten ook, haha!

Maar wat betreft tips, als je maat een dikke isolerende zool hebt, kom je al een heel eind, dan hoeft de schoen niet eens gevoerd te zijn.
Ja eens met dat laatste! Ik had eens hele lelijke schoenen met dikke zolen (soort gympen) maar daarmee had ik het totaal niet koud als ik in de winter lang op koud perron moest staan
Inderdaad, dikke zolen. Nike airmax of air Jordan's kunnen ook prima.
Alle reacties Link kopieren
.
floor789 wijzigde dit bericht op 12-09-2020 23:20
99.47% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een vreselijke koukleum. In de winter heb ik het liefst mijn met nepbont gevoerde Panama Jack laarzen aan. Heel elegant is het niet maar mijn voeten blijven warm.
https://www.scotch-soda.com/nl/nl/dames ... osition=40


Heerlijk gevoerde schoenen/laarsjes met dikke zolen!
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
12-09-2020 19:43
Ik ben een vreselijke koukleum. In de winter heb ik het liefst mijn met nepbont gevoerde Panama Jack laarzen aan. Heel elegant is het niet maar mijn voeten blijven warm.
Dit! Ik vind ze elegant genoeg overigens.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag wandelschoenen langs de lijn. Zijn lekker warm en ook waterdicht.
Alle reacties Link kopieren
Uggs. Kan me geen moer schelen dat ze lelijk/tokkie zijn, mijn voeten zijn zo warm dat ik er zelfs zweetvoeten van krijg :lol:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wolle inlegzooltjes in div schoenen.

En ik heb een zakje van deze gekocht.
https://www.decathlon.nl/p/voetwarmers- ... mc=8373955
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
ik heb vorig jaar Panama Jacks gekocht in variant Phoebe travelling. Met bont gevoerd, dikke zool, stevige maar mooie boots. Erg warm, ben er heel blij mee!
The past may be in tatters
But today is all that matters
Tjonge, we mogen niet ongeduldig zijn, maar ik word nu wel een beetje kriegel van die zwijgende TO.
Alle reacties Link kopieren
Sorry cateautje, druk druk weekend! Bedankt voor de tips! Ik zie uggs veel voorbij komen. Die heb ik ook maar zelfs daar krijg ik na een uur langs de lijn koude voeten in.
Die jij cateautje in je post hebt gezet zien er ook nog wel stoer uit. Heb jij daar zelf ervaring mee?
Dit voetwarmers die Apatura gebruikt lijken me ook wel top. Misschien dat ook maar eens proberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven