Mode & Beauty alle pijlers

Zijn de BH-maten veranderd?

16-09-2020 16:30 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tot vorig jaar had ik járen dezelfde cup -en onderwijdtemaat en tegenwoordig zit ik er twee cupmaten boven. De onderwijdte is hetzelfde gebleven.
Ik dacht eerst dat het aan de Hunkemöller lag, maar nee, ook bij Freya en Aubade moet ik nu twee cups groter.
Zijn de maten anders geworden net zoals bij kleding (waar een 36 nu een 38 of een 40 is)?
Weten jullie dat?
Ik denk dat de meest logische conclusie is dat je borsten voller zijn geworden. Is niet heel raar.
Denk het niet

Je borsten kunnen ook gegroeid zijn...
Bij mij hetzelfde overigens, ik geef de overgang de schuld.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een heel schattige vraag. Ik denk dat alle merken op hetzelfde moment hun maatvoering hebben verandert. Dat is toch veel logischer dan dat jouw lichaam verandert is? :P
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Yep, je borsten worden ouder / slapper en hebben meer ruimte nodig.
puntillita schreef:
16-09-2020 16:37
Yep, je borsten worden ouder / slapper en hebben meer ruimte nodig.
Ja hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook twee maten groter dan 2 jaar geleden, van B naar D.
Dat komt omdat mijn lijf verandert, vooral aan de zijkant onder de oksels lijkt er meer te zitten waardoor de cup groter moet zijn.

Ik ben naar een speciaalzaak gegaan en die mevrouw vertelde dat het een hele normale ontwikkeling is.

Hoe oud ben je? Ik ben 48 jaar en nog geen verschijnsel van de overgang
Alle reacties Link kopieren
ninanoname schreef:
16-09-2020 16:35
Ik vind het een heel schattige vraag. Ik denk dat alle merken op hetzelfde moment hun maatvoering hebben verandert. Dat is toch veel logischer dan dat jouw lichaam verandert is? :P
Hihi
Alle reacties Link kopieren
ninanoname schreef:
16-09-2020 16:35
Ik vind het een heel schattige vraag. Ik denk dat alle merken op hetzelfde moment hun maatvoering hebben verandert. Dat is toch veel logischer dan dat jouw lichaam verandert is? :P
Je haalt de woorden uit mijn mond!
Let’s go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
Because schreef:
16-09-2020 16:44
Ik heb ook twee maten groter dan 2 jaar geleden, van B naar D.
Dat komt omdat mijn lijf verandert, vooral aan de zijkant onder de oksels lijkt er meer te zitten waardoor de cup groter moet zijn.

Ik ben naar een speciaalzaak gegaan en die mevrouw vertelde dat het een hele normale ontwikkeling is.

Hoe oud ben je? Ik ben 48 jaar en nog geen verschijnsel van de overgang
Ik moet heel lachen om jullie reacties.
Ik ben 46 en met overgangsgedoe. Deze groeistuip kan blijkbaar ook al daardoor komen.
Hoop dat t stopt, die dingen zijn gróót nu.
Alle reacties Link kopieren
Nouuu echt..toevallig vroeg ik mij dit ook af..en ben niet aangekomen,borsten die hangen oid
Volgens mij kun je dat alleen maar controleren door je oude beha's aan te trekken. Zijn die te klein? Borsten gegroeid. Passen die nog goed? Behamaten veranderd.
Ik heb bijvoorbeeld al jaren en jaren dezelfde sportbeha's van Triumph en opeens zijn die cupmaten niet precies goed meer en zijn de schouderbandjes te lang om ze goed te kunnen verstellen op mijn schouders. >:-(
Kan best dat er iets veranderd is in de maatvoering.

Bij alle merken tegelijk lijkt me dat dan weer onwaarschijnlijk.
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
16-09-2020 18:27
Ik heb bijvoorbeeld al jaren en jaren dezelfde sportbeha's van Triumph en opeens zijn die cupmaten niet precies goed meer en zijn de schouderbandjes te lang om ze goed te kunnen verstellen op mijn schouders. >:-(
Kan best dat er iets veranderd is in de maatvoering.

Bij alle merken tegelijk lijkt me dat dan weer onwaarschijnlijk.
Dat zou sowieso beetje raar zijn, maar bij de bovenkleding is dat -volgens mij- ook geleidelijk gegaan tot ineens bijna alle merken een shift hadden gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
rammie schreef:
16-09-2020 17:49
Nouuu echt..toevallig vroeg ik mij dit ook af..en ben niet aangekomen,borsten die hangen oid
Jij ook boven de 45 ;-)?
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
16-09-2020 18:25
Volgens mij kun je dat alleen maar controleren door je oude beha's aan te trekken. Zijn die te klein? Borsten gegroeid. Passen die nog goed? Behamaten veranderd.
Lijkt me niet, oude BH’s gaat de rek uit en die zijn lang nooit zo goed meer als toen je ze kocht.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
MientjeHapgraag schreef:
16-09-2020 18:47
Jij ook boven de 45 ;-)?
Nee 🙈
suzyqfive schreef:
16-09-2020 21:00
Lijkt me niet, oude BH’s gaat de rek uit en die zijn lang nooit zo goed meer als toen je ze kocht.

Dat klopt maar het gaat even om de maat. Als je oude beha's nog passen heb je niet plotseling 2 cupmaten groter. Iets opgerekt zijn de oude wel maar geen 2 cupmaten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven