Mode & Beauty alle pijlers

Let op met Zalon; stylingkosten berekend

16-09-2020 16:47 33 berichten
Dag allemaal, voor de kledingfans en fans van de Zalon-boxen even een heads-up; Zalon berekent voortaan €15,- stylingkosten wanneer je je gehele box terugstuurt. Daarbij doet het er niet toe dat de helft van je box expliciet niet aan je wensen voldoet (synthetische stoffen sturen terwijl je expliciet hebt aangegeven die niet te willen, schoenen met te hoge hakken, etc) dus voor mij de laatste keer geweest, ik betaal de €15,- met tegenzin en ben helemaal klaar met Zalon. Jammer want ik vond het best een leuke service en heb 1x eerder een box besteld waar ik toen een aantal items van gehouden heb, maar ook al een keer een box in zn geheel teruggestuurd en toen hoefte ik niets te betalen.
Ik had nu ook niet dat er vooraf expliciet werd gemaakt dat die kosten berekend werden dus voel me wel een beetje genept omdat het eerst gratis was en nu ineens niet meer.
Super oenig. Ik ben dus sowieso wel weer even klaar met zalando.

Jullie nog recente ervaringen met de box / stylingservice?
Wauw wat een gezelligheid hier :proud:

Fijn dat sommigen iets aan de tip hebben ;-)
Sjulia schreef:
16-09-2020 18:21
Ze heeft gewoon een kledingbox (abo) die opeens de spelregels veranderen. En ze waarschuwt ons ervoor. Super lief. Zou je geen granny Karen gezeik over verwachten.
Dit ja, opeens de spelregels veranderen, dat is wat me toch wel tegengevallen is.

Overigens heb ik geen abo.
De box bevatte verder maar 1 ipv 2 outfits en geen jas terwijl ik hier expliciet om vroeg.
Ik denk dat ik toch maar een mail naar de klantenservice ga schrijven.
Alle reacties Link kopieren
Maar je krijgt toch altijd een preview? En dan kun je toch aangeven of je iets wel/niet wilt en of je nog wat mist? Dan zag je bij de preview toch al dat de box niet aansloot op je wensen?

Ik heb een paar keer een box gehad en altijd wel een aantal dingen gehouden. Ik vind het een leuk concept, want er zitten meestal kleren bij die ik zelf niet gekozen zou hebben en toch heel leuk blijken te staan.
Knowledge speaks, but wisdom listens (Jimi Hendrix)
Alle reacties Link kopieren
Liesje dat je een preview krijgt klopt idd, en dat je dan kunt aangeven wat je niet aanstaat ook. maar als de styliste vervolgens toch enkele van de door jou afgekeurde artikelen in de box laat of een soortgelijk iets er voor in de plaats legt helpt dat je nog niks.. helaas zelf meegemaakt bij mijn box.
Liesje68 schreef:
17-09-2020 01:54
Maar je krijgt toch altijd een preview? En dan kun je toch aangeven of je iets wel/niet wilt en of je nog wat mist? Dan zag je bij de preview toch al dat de box niet aansloot op je wensen?

Ik heb een paar keer een box gehad en altijd wel een aantal dingen gehouden. Ik vind het een leuk concept, want er zitten meestal kleren bij die ik zelf niet gekozen zou hebben en toch heel leuk blijken te staan.
Ja dat had ik ook gedaan maar de vervangende stukken waren totaal niet volgens vooraf ingevulde vragenlijst.
Nee ik vond het een flater.

Ben klaar met Zalon en ga het niet meer gebruiken. Voortaan weer lekker zelf outfits samenstellen.
Alle reacties Link kopieren
Heb je er nog wel een mailtje aan gewaagd? Ben wel benieuwd hoe ze reageren.
Alle reacties Link kopieren
Hobbelster schreef:
17-09-2020 16:26
Ja dat had ik ook gedaan maar de vervangende stukken waren totaal niet volgens vooraf ingevulde vragenlijst.
Nee ik vond het een flater.

Ben klaar met Zalon en ga het niet meer gebruiken. Voortaan weer lekker zelf outfits samenstellen.

Dat is jammer. Maar dan zou ik er inderdaad nog wel over mailen, als de box zo afweek van wat je aangegeven hebt. Misschien hoef je die stylingkosten dan niet te betalen...
Knowledge speaks, but wisdom listens (Jimi Hendrix)
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
17-09-2020 17:19
Heb je er nog wel een mailtje aan gewaagd? Ben wel benieuwd hoe ze reageren.
Ja daar ben ik ook benieuwd naar? Ik bestel ook altijd 2 of 3 boxen per jaar dus ben zeer benieuwd.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven