Mode & Beauty alle pijlers

Comfortabele bh voor kleine borsten

22-10-2020 19:42 24 berichten
Mijn borsten zijn klein en ik heb eigenlijk geen bh nodig. Toch vind ik het geen gezicht als mijn tepels te zien zijn, dus een bh lijkt de enige oplossing. Ik vind het alleen VRESELIJK zitten. Gewoon een elastieke band om je lijf de hele dag, zo onprettig. Als ik uit mijn werk kom trek ik hem direct uit en hou ik soms echt even een minuut mijn borsten vast, zo van 'he, we kunnen weer vrij bewegen'.

Nou ben ik benieuwd wat voor bh's andere dames gebruiken die eigenlijk geen steun of stevigheid nodig hebben. Met beugels ben ik lang geleden al gestopt, want dat sloeg in mijn geval eigenlijk toch nergens op en zat alleen maar beklemmend. Ik probeer nu bralette's uit en voorgevormde bh's zonder beugel. Heeft iemand hier een tip voor een merk/model o.i.d. dat ik echt eens moet proberen? Bijvoorbeeld die topjes van Calvin Klein, die heb ik zelf nooit geprobeerd. Wil iemand hier ervaringen/aanraders delen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hele tijd sporttopjes gedragen, nu heb ik meestal een voorgevormde bralette zonder beugel. Staat toch veel mooier onder mijn kleding.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een hemd dragen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Beugelloze bh van Uniqlo? Of anders geen bh maar dan van die siliconen tepel covers (alhoewel die dan ook wel wat aftekenen als je een dun shirt draagt).
Alle reacties Link kopieren
Love Stories. Die bralettes zitten zo heerlijk, ik voel ze niet eens.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd de beugelloze padded bh van de Hema. Ook een paar van de h&m en die zijn eigenlijk prima.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb regelmatig een bralette aan van de Action als ik even een dagje thuis hang. Ik vind die heel lekker zitten.
Afbeelding

volgens mij heb ik wel een andere maar het is wel ongeveer dit model en ze kosten 5 euro. De padding zit in ieder geval vastgenaaid (geen losse padding doen want dat gaan opkrullen etc) en ze zijn er in zwart en abrikoos.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Superpush-up bh's uit HM , zitten perfect!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook miniborsten en ik heb bralettes van Hm. Wel de padded variant, die geven een mooiere vorm vind ik. Ik draag nu nooit meer beugelbh's, wat een kwelling waren die.
Alle reacties Link kopieren
Tuinbank schreef:
22-10-2020 20:26
Ik heb altijd de beugelloze padded bh van de Hema. Ook een paar van de h&m en die zijn eigenlijk prima.
Ik heb ook die van de HEMA en ik vind dat bij mijzelf ook mooier. Iets meer vorm en geen tepels te zien.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bralettes van meerdere winkels, volgens mij geen erg dure. Ze zitten allemaal prima. Ik heb er nu eentje aan met brede kanten banden, die vind ik erg prettig.

Bij Hunkemöller waren ze laatst in de aanbieding voor een tientje, helaas was ik net te laat, ze waren wel erg mooi.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Primark! Zeker even kijken als je er eentje in de buurt hebt. Ik vind de wireless collectie erg fijn en ik wil nooit meer een beugelbh. Het zijn padded topjes. Dus wel beetje vorm, maar geen vervelend gevoel. Ideaal.
Alle reacties Link kopieren
Bralette!

Heerlijk, nooit meer een beugel bh voor mij maar deze zijn toch een stuk eleganter dan zo'n t-shirt bh.

Ik heb meerdere fijne, van de H&M en van hunne Hunkemoller
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
https://www.sloggies.nl/dames/series/zero-feel/
Alle reacties Link kopieren
Calvin Klein topjes (degene met logo band) zijn niet zo bijzonder. Zitten prima, maar zijn niet buitengewoon comfortabel.
Alle reacties Link kopieren
MarieJulie schreef:
22-10-2020 20:42
Superpush-up bh's uit HM , zitten perfect!
Dit
Lijkt me heerlijk! Ik zou gewoon een hemdje dragen
Alle reacties Link kopieren
In de winter gewoon geen bh, niemand die het ziet met een trui
Vergeef me dat ik schreeuw wat ik niet weet en dat ik zwijg over wat helder is, dat ik nooit zeg wat ik bedoel en dingen roep die ik niet voel.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag gewoon beha's met beugels.
Check of je de juiste maat hebt (beugels of niet). Als je de band en de beugels voelt is het niet de goede maat en/of pasvorm.
Heb je een brede cup nodig, een diepe of juist ondiepe cup?
Bij kleine borsten past ook vaak een kleine onderwijdte. Heb je een te grote band dan gaat de band kruipen. Als de beugels beklemmend zijn omvatten ze mogelijk niet goed je borst. Ook zitten niet alle behatypes lekker. Als de beugel in het middel te hoog eindigt heb ik er last van, dat drukt op mijn borstbeen en schuurt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zweer bij deze:

https://www.terstal.nl/comfort-bh-seamless-19.html
You don't have to fit into the format
Wow wat veel reacties, dank jullie wel! Ik ga zeker de seamless en topjes eens proberen. Die van ck laat k dan hangen, als ze niet bijzonder zijn ga ik er ook geen 50 euro aan uitgeven.

En ja de komst van dikke wintertruien is heerlijk, dan is een hemd genoeg. Maar goed soms draag ik een bloesje oid en dan verschijnen toch weer die tepels.
Alle reacties Link kopieren
Sloggi!
MarieJulie schreef:
22-10-2020 20:42
Superpush-up bh's uit HM , zitten perfect!
Ondanks dat deze wel lekker zitten, draag ik ze zelden ivm het superpush-up gedeelte. Het lijkt dan ineens veel meer dan het is en dat vind ik naar de buitenwereld erg raar. Als ik dan de dag erna een topje of dunne beha draag, is het allemaal weer weg!

Verder wisselt t bij mij elke paar jaar waar ik me het prettigst in voel: bralette of toch een beugel beha (ik vind van Lascana prettig zitten, maar een beugel stoort mij niet).
Alle reacties Link kopieren
kittyfantastico schreef:
23-10-2020 07:23
Ondanks dat deze wel lekker zitten, draag ik ze zelden ivm het superpush-up gedeelte. Het lijkt dan ineens veel meer dan het is en dat vind ik naar de buitenwereld erg raar. Als ik dan de dag erna een topje of dunne beha draag, is het allemaal weer weg!

Verder wisselt t bij mij elke paar jaar waar ik me het prettigst in voel: bralette of toch een beugel beha (ik vind van Lascana prettig zitten, maar een beugel stoort mij niet).
haha herkenbaar met die push ups, ben ik ook mee gestopt.
heel klein beetje padding is prima.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven