Mode & Beauty alle pijlers

La Dress, Juffrouw Jansen, Studio Marloes

27-11-2020 08:21 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor mijzelf, een vrouw in de 40, ben ik op zoek naar kwalitatieve kleding van wat mooiere stoffen, zeg voor zo 150 euro voor een broek ofzo. Ik heb een NL bouw, dus Italiaanse / fransen merken pas ik niet. Ik zoek geen zakelijke kleding (geen mantelpakken of pantalons) en ook geen speciale feestkleding (strakke jurkjes enzo). Dus gewoon fijne kleding voor alle dag zeg maar.

Ik heb drie merken gevonden waar ik naar ga kijken: La Dress, Juffrouw Jansen, Studio Marloes

Naar welke merken kan ik nog meer kijken?
Alle reacties Link kopieren
Een keer langs de Bijenkorf?
Bedoel je Studio Anneloes?
Alle reacties Link kopieren
Claudia Strater.
Kijk eens online bij perfectly basics
Alle reacties Link kopieren
Perfectly Basics, inderdaad.

Woman by Earn en JapanTKY zijn ook Nederlandse merken en hebben veel travelstof in de collectie (en persoonlijk vind ik de stukken mooier dan Studio Anneloes).
Alle reacties Link kopieren
dank je wel dames!
Zoek eens naar een Zilch winkel. Die hebben veel mooie merken. Ze hebben ook een eigen merk van veelal goede kwaliteit.

Hier ook fan van Japan TKY (die verkoopt 'mijn' Zilch dan ook).
Bellamy Gallery past ook nog bij wat jij noemt.
Alle reacties Link kopieren
Goede tips. Omdat veel broeken van bovengenoemde merken mij niet passen (lange benen, 38/40 met smalle taille) koop ik die als enige bij Massimo Dutti. Verder pas ik daar weinig maar de broeken dus wel en ze hebben super veel keus in nette, maar niet te nette modellen.

Verder, mocht je naar de Bijenkorf gaan, kijk dan ook eens bij Reiss, in de sale.
Filippa K.
Alle reacties Link kopieren
Ik winkel graag bij Brand Mission, hebben winkels in Haarlem en Amsterdam.
Maar ook een prima webshop

www.brandmission.nl
Alle reacties Link kopieren
Ik shop graag bij Anna van Toor
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je met een NL bouw? Vrij lang?
DKNY vind ik ook vaak mooie jurken (ook normale, niet alleen zakelijk of feestelijk) hebben en valt vrij ruim. Comma vind ik ook regelmatig leuke dingen hebben. Verder merken die al genoemd zijn.
Alle reacties Link kopieren
En mijn tip: weet niet waar je woont, maar Van Tilburg in Nistelrode heeft zowat alles.
Je kunt daar vooraf ook een (gratis) personal shopper reserveren die samen met jou kijkt wat je leuk vindt en staat en (niet onbelangrijk) weet waar alles hangt, want het is daar groot!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees even mee. Ben ook op zoek naar wat mooie kwalitatief goede kleding.
ModuleX schreef:
27-11-2020 11:00
En mijn tip: weet niet waar je woont, maar Van Tilburg in Nistelrode heeft zowat alles.
Je kunt daar vooraf ook een (gratis) personal shopper reserveren die samen met jou kijkt wat je leuk vindt en staat en (niet onbelangrijk) weet waar alles hangt, want het is daar groot!


Mocht je noordelijk wonen, dan is Rinsma in Gorredijk een aanrader.
Ik zou echt in zo’n winkel kijken TO. Veel kwalitatieve merken bij elkaar en prettige verkoopsters die echt meedenken.
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor het meedenken, ik ga er lekker induiken morgen..
Alle reacties Link kopieren
ik kom ook nog even met een winkel met personal shopping in oost nederland: koopman mode in Tilligte.
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
27-11-2020 13:34
Mocht je noordelijk wonen, dan is Rinsma in Gorredijk een aanrader.
Ik zou echt in zo’n winkel kijken TO. Veel kwalitatieve merken bij elkaar en prettige verkoopsters die echt meedenken.
Helemaal mee eens. En Mijnmodewereld in De Wijk. Heeft een enorme collectie van o.a. Studio Anneloes en Juffrouw Jansen, ook online.
Your ego is not your amigo!
JapanTKY inderdaad. Veel mooier en kwalitatief beter dan Studio Anneloes. IRIE heeft ook schitterende collectie, wel een prijscategorie hoger. Perfectlybasics is een hele fijne webshop waar je veel moois vindt in deze stijl.
Alle reacties Link kopieren
Studio Anneloes is de gateway drug naar JapanTKY, Irié en Woman by Earn :)

Ik zie hier nog meer fans van Perfectly Basics. Ik vind dat echt zo'n prettige site. Ze meten er elk kledingstuk op in elke maat. En ze verkopen er echt mooie merken.
Scotch&Soda vind ik een heel fijn merk. Voor jonge meiden, maar ook voor 40plus.
Goede kwaliteit, apart, mooie thema's, je kunt lekkere combinaties maken.
Alle reacties Link kopieren
Je zou ook eens bij Pauw kunnen kijken. Daar verkopen ze ook heel veel andere merken dan Pauw zelf.
Ik vind FOX’s vaak een leuke collectie hebben. Het is een Duits merk met veel heldere kleuren. Kwalitatief erg goed. Ik ben vooral dol op een bepaalde jurk en elk jaar komt daar een ander kleur van uit (gotta catch em all). Niet iets voor jou als ik de OP lees, maar gezien de merken die je post zal je dit merk ook wel wat vinden.

FOX’s is niet online te koop. Je moet dus echt naar een verkooppunt. Dat vind ik zelf een voordeel.


https://www.foxs-mode.de/en/collections ... 9/lookbook
Dat ziet er leuk uit Safrat! Jammer dat ik op die site geen verkooppunten in Nederland kan vinden. Ik ga ook het liefst naar fysieke winkels. Ik zie wel een paar Nederlandse webshops die het verkopen
https://www.mijnlievelingskleding.nl/c- ... ox-s-mode/
https://www.lavieonline.nl/brand/foxs/
https://www.freuleoldenzaal.nl/foxs/
Er zijn er vast nog wel meer. Ik ga dit topic in mijn favorieten zetten en straks tegen het voorjaar eens kijken of ik een fysieke winkel kan vinden :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven