Mode & Beauty alle pijlers

Zelftanner gezicht

27-11-2020 18:05 48 berichten
Welke gebruiken jullie?
Van die druppels die je door je dagcreme doet of een aparte creme?
Ik zoek er 1 waarbij je wel mag zien dat je een kleurtje hebt; dus niet zo één die je amper ziet.
Jij wil net zo oranje worden als Trump?
Alle reacties Link kopieren
Theamuts schreef:
27-11-2020 18:09
Jij wil net zo oranje worden als Trump?
Wat een rare reactie.
De zelfbruiners van tegenwoordig zijn echt heel goed hoor. Hoef je echt niet oranje van te worden.
Zelf gebruik ik het niet meer, vanwege geen zin meer in, maar ik gebruikte voor mijn gezicht de Collistar magic drops. Gewoon een druppeltje per dag door je dagcrème mengen tot je het gewenste resultaat hebt bereikt. Daarna één of twee keer per week blijven doen.
Ik ben nog nooit oranje geweest.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik de tanningdrops van collistar. Kun je heel goed opbouwen en blijft bij mij voor een dag of 3 goed. Ik gebruik het vooral om er wat minder 'spook' uit te zien.
'You can't always get what you want'
Alle reacties Link kopieren
En anders gewoon wat meer bronzer gebruiken.
Ik gebruik deze van clinique

https://www.douglas.nl/productbrand_428 ... 5kQAvD_BwE

Ik ben er zelf zeer tevreden over. Zeker met het gehannes met die mondkapjes. Dan heb je toch wat kleur en het geef niet af.
https://www.hairfair.nl/marc-inbane-nat ... 200ml.html

Marc Inbane spray. Zit een dag of 5. En héél makkelijk aan te brengen.
Er is ook bruiningsspul wat je online kunt bestellen en inspuiten. Het schijnt dat je daarna nooit meer echt bleek wordt.
Niet zo'n goeie tip denk ik voor op het Viva forum maar dit is de enige kennis die ik er over heb en ik wilde graag reageren
De bruiningsdoekjes van het Kruidvat. 5 sterren.
Henk-en-Roelie schreef:
27-11-2020 18:30
Er is ook bruiningsspul wat je online kunt bestellen en inspuiten. Het schijnt dat je daarna nooit meer echt bleek wordt.
Niet zo'n goeie tip denk ik voor op het Viva forum maar dit is de enige kennis die ik er over heb en ik wilde graag reageren
?? Dat zou mooi zijn..
Ik vond mezelf dus ook wat bleek in de winter maar iedere zelfbruiner die ik gebruikte maakte mij echt wel oranje. Ik ben zelf dus behoorlijk kleurenblind en mijn dochter wees mij er op. Vond collega's ook al zo verschrikt reageren als ze mij op maandagmorgen zagen op kantoor. o_o Niemand zei natuurlijk wat.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Magic Drops van Collistar. Die doe je inderdaad samen met je gewone dagcreme. On-line is er nu ook een klein flesje, kun je proberen. Ik ben er tevreden mee, mooie kleur, en niet oranje. Je kunt zelf bepalen of je iedere dag, of om de dag bijvoorbeeld doet.
Cateautje schreef:
27-11-2020 18:44
De bruiningsdoekjes van het Kruidvat. 5 sterren.

Kun je daar een mooie, en overal even dikke laag mee aanbrengen?
Nou die magic drops zijn wel populair dan! Even googelen.
PoezzinBoots schreef:
27-11-2020 18:28
https://www.hairfair.nl/marc-inbane-nat ... 200ml.html

Marc Inbane spray. Zit een dag of 5. En héél makkelijk aan te brengen.
Hoe breng die die aan dan? Gewoon zo op je gezicht sprayen? En dan inwrijven of zo?
Nicco88 schreef:
27-11-2020 18:23
Ik gebruik deze van clinique

https://www.douglas.nl/productbrand_428 ... 5kQAvD_BwE

Ik ben er zelf zeer tevreden over. Zeker met het gehannes met die mondkapjes. Dan heb je toch wat kleur en het geef niet af.
Deze is denk niet voor vaak? Omdat je moet scrubben voor gebruik?
Antoon69 schreef:
27-11-2020 18:49
Kun je daar een mooie, en overal even dikke laag mee aanbrengen?
Ja. Het is geen creme, het is een waterlotion, dus je krijgt overal een evenredig dikke laag.

Vergeet je oren en je hals niet.
BosscheBol1984 schreef:
27-11-2020 18:51
Hoe breng die die aan dan? Gewoon zo op je gezicht sprayen? En dan inwrijven of zo?

Sprayen en laten drogen. Ik ben er met 2 minuten klaar mee.
Dan kan mijn shirt weer aan.
Cateautje schreef:
27-11-2020 18:52
Ja. Het is geen creme, het is een waterlotion, dus je krijgt overal een evenredig dikke laag.

Vergeet je oren en je hals niet.
Die ga ik maar eens proberen. Als het mislukt (ongetwijfeld de eerste keer) is niet erg want ik zie toch niemand. Bij die vette cremes ga ik daarna altijd enorm zweten, en dan drupt alles er weer af. Echt een ramp.
PoezzinBoots schreef:
27-11-2020 18:57
Sprayen en laten drogen. Ik ben er met 2 minuten klaar mee.
Dan kan mijn shirt weer aan.
Thanks! Doe je dat dan elke dag? Want hij is wel vrij prijzig?
Antoon69 schreef:
27-11-2020 19:02
Die ga ik maar eens proberen. Als het mislukt (ongetwijfeld de eerste keer) is niet erg want ik zie toch niemand. Bij die vette cremes ga ik daarna altijd enorm zweten, en dan drupt alles er weer af. Echt een ramp.
Ja lekker is dat, he? Door de corona ik ook niet dus test ik allerlei hacks van youtube op mezelf uit. Bananenschillen met ducttape over een likdoorn, moedervlekjes bleken met citroen, wonderolie in je haar, wenkbrauwen en wimpers. Ik leef me helemaal uit al proefkonijn.
Bruiningscreme is ook een leuke, staat op mijn lijstje :angel:

edit: mijn tip over de bruiningsampullen die je kunt inspuiten niet proberen, schijnt niet goed te zijn voor je gezondheid :!:
BosscheBol1984 schreef:
27-11-2020 19:09
Thanks! Doe je dat dan elke dag? Want hij is wel vrij prijzig?

Nee, zo om de 5 dagen (en alleen in najaar/winter) En je kunt 60x sprayen met zo'n bus.

Kom je het jaar zeker mee door. (Ik doe 2 jaar met zo'n bus)
Eco by Sonya face tan water! Super fijn spul. Subtiel effect wat je over een paar dagen effect opbouwt en wat echt wel een klein weekje mooi blijft. Doe het nu om de twee dagen om het bij te houden. Ik ben er heel tevreden over en ook eigenlijk alleen maar positieve reviews over gelezen!
PoezzinBoots schreef:
27-11-2020 19:17
Nee, zo om de 5 dagen (en alleen in najaar/winter) En je kunt 60x sprayen met zo'n bus.

Kom je het jaar zeker mee door. (Ik doe 2 jaar met zo'n bus)
Oh, oké als je er een jaar mee doet is het echt helemaal prima idd!
Antoon69 schreef:
27-11-2020 19:02
Die ga ik maar eens proberen. Als het mislukt (ongetwijfeld de eerste keer) is niet erg want ik zie toch niemand. Bij die vette cremes ga ik daarna altijd enorm zweten, en dan drupt alles er weer af. Echt een ramp.
Deze zweet er niet af, je kan er zelfs mee douchen. Blijft echt een tijdje goed zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven