Mode & Beauty alle pijlers

Winterlaarzen wol warm

15-01-2021 08:25 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nieuwe warme wollen laarzen nodig.
Met dikke zolen met profiel. Donkerbruin of zwart. Echt warme heb ik nodig, zeker van wol, zool en voering.

Ik heb nu leren Uggs, een model niet als de “sloffen”, het is dat het merk er op staat maar anders zou ik het niet denken... Al jaren doe ik er mee maar nu zijn ze echt op.

Ik wil graag glad leer, geen suède, zodat ik ze ook kan poetsen.
Ik heb een heel hoge wreef dus ritsen zijn fijn.

Ze hoeven niet heel elegant te zijn maar als het er een beetje uitziet onder een rok is dat fijn (voor de trein naar werk, tot ik op werk mijn pumps aan trek).

Welke heb jij?
Alle reacties Link kopieren
Nu aan het werk maar lees later jullie tips!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, budget: liefst maximaal 150 euro.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb twee paar gevoerde laarzen van Panama jack maar die vind ik niet echt warm als ik er geen warme sokken in draag.
En Shabbies enkellaarzen met een kleine hak en wol van binnen. Die sluiten wat beter aan en zijn soepeler maar daar kan geen dikke sok in en minder profiel.
Panama jack! Maar dan wel met de juiste voering,dus goed opletten dat je niet die met synthetische voering koopt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook Panama Jack.
En Uggs met een dikker profiel.

De Uggs zijn het warmste maar niet waterdicht. De Panama Jack's zijn mooier.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Panama jack. Met wol. Maar zelfs die syntetische zijn heerlijk warm en de laarzen gaan jaren mee.

De Felina Iglo is wel mooi en is 100% wol.

Maar de Felina en Singapore met Gore-tex voering is ook heerlijk warm.
Alle reacties Link kopieren
Panama Jack! Lekker warm en gaan lang mee.
Ik lees mee. Panama Jack is helaas te klein voor mij (ik heb maat 43).
Alecta schreef:
15-01-2021 09:09
Ik lees mee. Panama Jack is helaas te klein voor mij (ik heb maat 43).
Aantal van de laarzen voor dames is er ook in een mannenvariant en zien er hetzelfde uit, zou daar dan gewoon even kijken.

Ik heb ook 'mannen' Dr. Martens. Niet voor de maat maar gewoon omdat ik dat model net mooier/stoerder vond dan de dames variant.
Ik heb gevoerde dr Martens. Echt heel blij mee.
Ik heb ook Panama Jack met binnenkant incl zool van wol. Beste aankoop die ik in lange tijd heb gedaan!!! Zijn ook makkelijk schoon te houden van de buitenkant en als je in een plas stapt, heb je nergens last van.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook Panama Jack met een warme binnenkant, het zit heerlijk! Kan dat merk echt aanraden.
Alle reacties Link kopieren
*Sally* schreef:
15-01-2021 09:21
Ik heb gevoerde dr Martens. Echt heel blij mee.
Ik ook. Ze zitten heerlijk, zijn warm, maar er zijn denk ik wel warmere laarzen.
Alle reacties Link kopieren
Kijk bij Gaastra, ik heb er één paar van gekregen van een vriendin omdat zij ze net te klein vond, en ik heb ze al jaren, maar ze zijn nog steeds perfect, warm, lekker hoog, sneeuw en ijsproof.
Luci_Mster2 schreef:
15-01-2021 09:18
Aantal van de laarzen voor dames is er ook in een mannenvariant en zien er hetzelfde uit, zou daar dan gewoon even kijken.

Ik heb ook 'mannen' Dr. Martens. Niet voor de maat maar gewoon omdat ik dat model net mooier/stoerder vond dan de dames variant.
Mannenvariant lukt helaas ook niet. Ik heb helaas ook smalle voeten. Ellendige combinatie (vrouwenschoenen maat 43 zijn ook bijna altijd te breed).
Ik heb de Travelin Silkeborg, had altijd koude voeten, maar ben zo blij met deze!
Alle reacties Link kopieren
Dr Martens Leonore, die zijn heerlijk warm!
Alle reacties Link kopieren
Pas geleden Blackstone gekocht met schapenvacht heerlijk warm.
Alle reacties Link kopieren
Blackstone zipper boots in de sale en ook nog in maat 43 zie ik op hun website.
Alle reacties Link kopieren
Blackstone heeft wel een model dat ik leuk vind. Die zijn dus lekker?
Alle reacties Link kopieren
Van Panama Jack vind ik de Bambina mooi maar die hebben geen rits dus daar kom ik misschien niet in
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Panama Jack Piola en een heel hoge wreef.
Eerste keren kwam ik er iets moeilijker (niet heel moeilijk) in maar nu glij ik er in.
Vergelijkbaar met Uggs, daar heb ik dat de eerste keren ook.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
La*Rubia schreef:
16-01-2021 08:04
Van Panama Jack vind ik de Bambina mooi maar die hebben geen rits dus daar kom ik misschien niet in
Ik heb ook een hoge wreef en brede voet en kom wel in de Felia en Piola van dat merk.
Bij veel winkels kun je ze gratis terug sturen als ze toch niet passen.
Ik heb laatst waterdichte leren Palladiums met wolvoering gekocht. Ben er heel tevreden mee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven