Mode & Beauty alle pijlers

Zooooo wit

15-01-2021 12:11 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,

Wie heeft de gouden tip. Je kunt door me heen kijken op het moment. Normaal gesproken ging ik in de winter 1 keer per maand onder de zonnebank.

Helaas zwanger en ze zijn dicht. Wie heeft de gouden tip om een klein beetje normaal en natuurlijk een blos terug te krijgen op mn gezicht.

Ik gebruik wel eens Clarins zelfbruiner druppels door mn dagcreme maar ben daar niet echt tevreden over..
Leren om je over zoiets totaal niet druk over maken. Helpt het beste. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Dan is het meteen een goed moment om te afkicken van de zonnebank.

Gewoon zelfbruiners gebruiken. Ik gebruik die van L'Oreal, werkt prima.
Gewoon accepteren dat je een blanke huid hebt.
Ik ben zowel in de zomer als winter zo wit als een a4 blaadje en dat kon me echt niet minder interesseren.
Blij zijn dat je er een stuk natuurlijker uitziet zonder zo’n lelijke zonnebandteint. Plus dat je veel minder risico loopt op huidkanker en je huid een stuk minder snel veroudert.


Geen idee. Zelf ben ik ook heel blank, maar ik vind het mooi.
Alle reacties Link kopieren
Draag je wel de juiste kleuren onder je gezicht? Dus kleuren die je laten stralen in plaats van kleuren die je extra bleek en ongezond laten lijken (meestal zwart)? En heb je je haar niet in de verkeerde kleur geverfd?

Ik ben zelf ook heel bleek en draag een beetje rouge en champagnekleurige oogschaduw om er wat frisser en fruitiger uit te zien. Werkt fantastisch.

Zonnebanken is trouwens ongezond dus daar zou ik sowieso mee stoppen.
Alle reacties Link kopieren
Mooi juist
Alle reacties Link kopieren
Niks mis met mooi wit.
Daarover gesproken: ik wilde dat mijn katten eens ophielden met krabben aan mijn witte muren!

zou ook niet van die kleurrommel op je huid smeren als je zwanger bent.
kerst wijzigde dit bericht op 15-01-2021 12:19
23.93% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
" helaas zwanger" da klinkt nie zo gezellig.... :P
Ga eens naar buiten? Dat het winter is maakt nog niet dat de zon niet af en toe schijnt.

Ik had na een wandeling afgelopen weekend een rozé getinte neus met zonnenbrilstreep en alle sproetjes in mijn gezicht terug.

Mocht je te beroerd zijn door je zwangerschap om te wandelen dan heb ik niks gezegd :hug:
Alle reacties Link kopieren
Daveotion schreef:
15-01-2021 12:17
Draag je wel de juiste kleuren onder je gezicht? Dus kleuren die je laten stralen in plaats van kleuren die je extra bleek en ongezond laten lijken (meestal zwart)? En heb je je haar niet in de verkeerde kleur geverfd?

Ik ben zelf ook heel bleek en draag een beetje rouge en champagnekleurige oogschaduw om er wat frisser en fruitiger uit te zien. Werkt fantastisch.

Zonnebanken is trouwens ongezond dus daar zou ik sowieso mee stoppen.
dit inderdaad, daarnaast kan je haarkleur ook veel verschil maken.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon iedere dag een uurtje buiten zijn, wandelen, fietsen, maakt niet uit. Ik heb ook een erg blanke huid maar ik wandel veel en heb altijd een natuurlijk kleurtje met gezonde blossen.
Alle reacties Link kopieren
Wat is er mis met jouw huidskleur? Accepteren.

Jij denkt misschien dat je er beter uit ziet, maar 9 van de 10 gevallen zie je echt wel dat mensen onder de zonnebank gaan en dat het echt geen natuurlijk kleurtje is. En dat de persoon er niet gezonder/mooier door uitziet.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Een gebruinde huid is een beschadigde huid. Geen ervaring met tansprays dus kan je daar geen advies over geven. Maar wel een goed moment om te wennen aan je bleke huid.

Dan heb je straks geen zonnebank meer nodig. Krijg je alleen maar kanker van en vanaf je 40e heb je een leder-achtige huid en lijk je 20 jaar ouder.
Je niet zo druk maken.
Of laat je straks illegaal de kapper thuis komen omdat je haar te lang gaat worden?
Je kan beter advies aan Trump vragen hier over. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dus helemaal niet heel wit van mezelf, in de zomer heel bruin. Ook niet volledig Nederlands. Veel mensen benoemen ook dat ik heel wit ben.

Met helaas zwanger bedoel ik uiteraard iets anders maar dat hoef ik vast niet uit te leggen, anders moet je even mn andere reacties lezen in zwanger worden topics ;-)!

Bedankt voor de tips.
Led-lampje schreef:
15-01-2021 12:22
Je kan beter advies aan Trump vragen hier over. ;-)
Haha ja, die heeft ook een zo mooi “gezond.....” kleurtje
Maar hoe denk je dat de andere helft van de niet zwangere er bij zit?
Mooi bruine gezichten?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het echt niet over een trump kleurtje dames😂. Gewoon dat ik er een klein beetje uit zie zoals ik er in april uit zie.
In januari?
Alle reacties Link kopieren
Jekeek schreef:
15-01-2021 12:24
Gewoon dat ik er een klein beetje uit zie zoals ik er in april uit zie.

Dan zou ik gewoon nog een paar maanden wachten. En tot die tijd gewoon regelmatig even naar buiten gaan.
Jekeek schreef:
15-01-2021 12:24
Ik heb het echt niet over een trump kleurtje dames😂. Gewoon dat ik er een klein beetje uit zie zoals ik er in april uit zie.
Het is januari.
En als je geen heel witte huidskleur van jezelf hebt zal het wel meevallen.
Alle reacties Link kopieren
Niet je haren borstelen, mascara op doen, nagels lakken, deodorant op doen hoor “in januari”. Allemaal niet medisch noodzakelijk @Led lampje.

Mag ik van jou bepalen wat ik doe en wil met mijn lijf? Hartelijk dank.
Alle reacties Link kopieren
Zonnebank is zo slecht voor je huid. Zou dat als eerste nu afleren voor altijd. Anders ben je straks lekker bruin, maar net een stuk karton.

Ik ben ook heel wit van mezelf, maar als ik 4x per week de zelftan van Vision smeer heb ik daar geen last meer van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven