Mode & Beauty alle pijlers

Ervaringen letra.nl en attitude holland

17-01-2021 13:30 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb schoenen gezien die ik leuk vind van Demonia. Ze zijn te koop bij letra.nl en attitude Holland. Heeft iemand ervaring met deze websites?
En heeft er iemand ervaring met Demonia schoenen? Vallen die groot of klein en in de breedte? Blijven ze een beetje mooi?
Alle reacties Link kopieren
Letra ken ik niet, bedoel je toevallig Large.nl?

Attitude en Large zijn beide prima. Ze hebben echter niets met de kwaliteit van Demonia te maken, ze zijn enkel leverancier. Hoe ze vallen verschilt per model schoen en of ze mooi blijven ligt deels aan hoe je ze gebruikt en/of het nepleer/kunststof/lak betreft.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel echt letra.nl. Large.NL verkoopt de schoenen die ik heb gezien niet.

Ik snap dat de website niets met de kwaliteit van de schoenen te maken heeft, maar bedacht me tijdens het schrijven dat er misschien ook mensen waren met ervaring met Demonia schoenen ;-)
Jáááren geleden kocht ik haarverf bij Attitude Holland. Was toen hartstikke betrouwbaar,
Alle reacties Link kopieren
nicolaatje schreef:
17-01-2021 13:46
Ik bedoel echt letra.nl. Large.NL verkoopt de schoenen die ik heb gezien niet.

Ik snap dat de website niets met de kwaliteit van de schoenen te maken heeft, maar bedacht me tijdens het schrijven dat er misschien ook mensen waren met ervaring met Demonia schoenen ;-)
Oh, dan ga ik daar ook eens neuzen! Nog nooit van Letra gehoord! :thumbsup:

Voor zover mij bekend is van Demonia de kwaliteit niet 100%, maar dat is bij veel van de alternatieve merken het geval. Of je moet zoiets hebben als leren NewRocks (oef!)
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Die NewRocks zijn ook mooi, maar ook prijzig.
Alle reacties Link kopieren
Attitude Holland is erg betrouwbaar. Ze hebben ook een fijne service!
Alle reacties Link kopieren
Balen bij Attitude Holland zijn ze net uitverkocht in mijn maat. Ik twijfel of ik het via letra.nl zal proberen. Ze zijn ook nog via demoniacult.com te koop, maar dan zijn de shippingskosten natuurlijk erg hoog. Ik kan ook wachten in de hoop dat ze bij Attitude Holland weer beschikbaar komen, maar ja de vraag is of en zo ja wanneer dat dan gebeurt. Ik ben gewoon niet zo geduldig geloof ik ;-)
Onlangs demonias bij Letra bestelt. Duurde weken voordat ze aankwamen (moesten uit USA komen) maar ze zijn mooi en de maat valt normaal.
Alle reacties Link kopieren
nicolaatje schreef:
17-01-2021 17:59
Balen bij Attitude Holland zijn ze net uitverkocht in mijn maat. Ik twijfel of ik het via letra.nl zal proberen. Ze zijn ook nog via demoniacult.com te koop, maar dan zijn de shippingskosten natuurlijk erg hoog. Ik kan ook wachten in de hoop dat ze bij Attitude Holland weer beschikbaar komen, maar ja de vraag is of en zo ja wanneer dat dan gebeurt. Ik ben gewoon niet zo geduldig geloof ik ;-)
Oh balen! Welke zoek je?
Demonia zelf is momenteel een drama vrees ik met bestellen (Brits merk) dus ik zou sowieso UK leveranciers even mijden. Letra/Large/Attitude en nog veel meer hebben hier vaak een kleine voorraad van en bestellen specifieke modellen of maten bij. Mooi ruk nu natuurlijk met Brexit.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Klonkje schreef:
17-01-2021 23:31
Onlangs demonias bij Letra bestelt. Duurde weken voordat ze aankwamen (moesten uit USA komen) maar ze zijn mooi en de maat valt normaal.
Dat klinkt positief. Ik ben bereid te wachten. Liever niet natuurlijk, maar zelf bestellen uit usa of Engeland zal niet sneller zijn. Ik denk dat ik het er gewoon op ga wagen.
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
17-01-2021 23:45
Oh balen! Welke zoek je?
Demonia zelf is momenteel een drama vrees ik met bestellen (Brits merk) dus ik zou sowieso UK leveranciers even mijden. Letra/Large/Attitude en nog veel meer hebben hier vaak een kleine voorraad van en bestellen specifieke modellen of maten bij. Mooi ruk nu natuurlijk met Brexit.
Ja, levering zal nu waarschijnlijk al snel langer duren. Ik ga het denk ik gewoon proberen via Letra en dan hopen dat ik niet al te lang geduld hoef te hebben tot ze geleverd worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al vaker via Letra.nl besteld. De levertijden zijn inderdaad lang, maar dat komt omdat de meeste schoenen uit de USA worden geleverd aan Letra. Vandaar ook het grote aanbod op hun site :)

Zelf vanuit de USA bestellen is vaak niet rendabel, ivm hoge leveringskosten. Via Letra betaal je standaard levering binnen NL. Ik ben dus fan!

Edit: Oh ja, ik heb geen aandelen ofzo. Heb gewoon grote voeten (maat 43) en kan hier naar hartenlust in grotere maten mooie hakken kopen <3
gloriosa wijzigde dit bericht op 18-01-2021 16:14
Reden: ik heb geen aandelen
17.62% gewijzigd
Doei

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven