Mode & Beauty alle pijlers

Benen laseren

18-01-2021 16:35 5 berichten
Ik vind het vervelend dat als ik scheer mijn benen ik heel snel erna stoppeltjes hebben en met bijvoorbeeld waxen dat je een tijdje met haar op je benen moet lopen. Daarom dacht ik aan laseren. Heeft er hier iemand ervaring mee? Ik ben echt op zoek naar altijd zijde zachte benen, is dit dan de oplossing?
Alle reacties Link kopieren
Jup, hier gedaan. Het is een beetje pijnlijk, en het kost geld, maar wat mij betreft zeker waard.
Let wel dat het vooral werkt als je echt donkere haartjes hebt en lichte huid.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een ipl-apparaat gekocht.
Na een paar keer gebruiken blijven de haartjes steeds langer weg.
Heb nu haarloze benen (en oksels).
Alle reacties Link kopieren
cosima schreef:
18-01-2021 16:58
Jup, hier gedaan. Het is een beetje pijnlijk, en het kost geld, maar wat mij betreft zeker waard.
Let wel dat het vooral werkt als je echt donkere haartjes hebt en lichte huid.

Nee hoor de soprano laser en Gentle YAG lasers kunnen gewoon op donkere huid tegenwoordig. Verder is het over het algemeen niet babybilletjes zijdeglad, maar 80/90 procent weg en andere haren groeien langzamer en dunner terug. Beter om het in de winter te doen aangezien je met de meeste laser daarna niet met zon in aanraking mag komen. Laseren is niet geheel pijnloos (beetje elastiekje die tegen je huid aan springt idee) maar het is ook geen hysterische pijn.

Begin niet aan IPL, slaat nergens op, pijnlijker en komt allemaal weer terug ook.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven