Mode & Beauty alle pijlers

Mintenz concealer, ervaringen

21-01-2021 11:51 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds kort gebruik ik, naar aanleiding van tips hier op vivaforum, mintenz foundation.

Super makkelijk in gebruik voor een foundation-leek en een natuurlijk resultaat.

Nu zou ik graag mijn donkere kringen onder mijn ogen wat meer weg willen werken.

Ik gebruikte vroeger een soort touche eclat maar dan van the body shop.

Ik merk nu dat dat soort dingen meer in de lijntjes kruipen.

Ik zag dat mintenz een roze concealerpoeder heeft voor donkere kringen. Wie gebruikt dit? Werkt het goed? Is het fijn?
Doe je die eerst onder je ogen en dan foundation? Kruipt die niet in lijntjes ( ook omdat je nu dubbel zoveel product gebruikt)?
Ik ben fan van de foundation van Mintenz maar de concealer kan ik niks mee.
Ik heb de groene. Die is echt zo lelijk en de roze kreeg ik als tester bij een aankoop. Ook niet mooi bij mij.

Dus op de momenten dat het echt nodig is gebruik ik mijn oude concealer maar. Een goedkope van Essence in zo'n lipstickvorm
Voor blauwe kringen onder de ogen kun je beter de gele concealer gebruiken. De roze voor pigmentvlekken en de groene voor roodheid in het gezicht. Ze hebben handige testerzakjes, zodat je eerst kunt uitproberen of het wat is.
Poeder als concealer gaat bij mij nog veel meer in de lijntjes dan die vloeibare.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de roze voor de donkere kringen onder mijn ogen. Ben hier tevreden over, dekt goed en maakt mijn kringen onzichtbaar en mijn algehele blik uitgerust en stralender.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook die testzakjes besteld een tijdje terug maar hoe brengen jullie dat aan? Ik weet weinig van make up.
Poke-girl schreef:
23-01-2021 23:13
Ik heb ook die testzakjes besteld een tijdje terug maar hoe brengen jullie dat aan? Ik weet weinig van make up.

Even filmpje kijken op de Mintenz website.
Is daar heel goed uitgelegd.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik de roze concealer van dat andere merk (cc), werkt volgens mij vergelijkbaar. Ik zorg dat ik de huid rondom mijn ogen meeneem bij het aanbrengen van dagcreme. Dan de concealer deppend aanbrengen met een concealerkwast. Ik neem ook de gleufjes langs mn neus mee. Daarna er overheen met de foundation (ogen doe ik met dezelfde concealerkwast, en dan de rest van mn hoofd met een kabuki) Geen idee of dit de juiste manier is, maar ik word niet nagewezen op straat dus het zal er wel redelijk uitzien 🤣
airecolette1 wijzigde dit bericht op 24-01-2021 06:57
2.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Pfff gequote ipv aangepast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven