Mode & Beauty alle pijlers

Welke zwarte panty?

23-01-2021 10:14 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een mat zwarte panty, vrij dik, maar nog wel een beetje doorschijnend. Helemaal ondoorzichtig vind ik lelijk. Liefst met platte naden en een fijne brede boord. Dikte zoals het plaatje is perfect. Wie heeft een goede tip?

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Plaatje plakken lukt helaas niet.

https://postimg.cc/yJnqb428
Afbeelding
Je had geen .jpg link.
Alle reacties Link kopieren
Ziet er uit als ongeveer 50 denier. Ik draag zelf altijd Wolford maar hoor ook goede verhalen over Heist. Die hebben ook een brede band.

https://www.heist-studios.com/tights/the-fifty/
Alle reacties Link kopieren
Panty’s van Snag tights! Ik wil niet anders meer
Alle reacties Link kopieren
novaviva schreef:
23-01-2021 10:19
Afbeelding
Je had geen .jpg link.
Zo wil je toch nog niet dood gevonden worden... Rafels aan de rok, loshangende draden, een paar bootwerkersschoenen, maar hé, de panty past.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Liefdevoorteckels schreef:
23-01-2021 10:27
Panty’s van Snag tights! Ik wil niet anders meer
Eens! In september mijn eerste paar gekocht en heb er inmiddels 10 in de kast liggen. Goede kwaliteit, perfecte pasvorm en fijne prijs :)
pejeka schreef:
23-01-2021 10:28
Zo wil je toch nog niet dood gevonden worden... Rafels aan de rok, loshangende draden, een paar bootwerkersschoenen, maar hé, de panty past.
Op de loshangende draden na vind ik het leuk. Ik draag ook dat soort schoenen onder mijn jurken en rokjes met panty.
pejeka schreef:
23-01-2021 10:28
Zo wil je toch nog niet dood gevonden worden... Rafels aan de rok, loshangende draden, een paar bootwerkersschoenen, maar hé, de panty past.
Zucht
Alle reacties Link kopieren
Liefdevoorteckels schreef:
23-01-2021 10:27
Panty’s van Snag tights! Ik wil niet anders meer

Koop je die in je eigen maat of (veel) groter?

Ik kocht ze altijd bij de Steps, wel de grootste maat die er was. Maar ja... corona en zo...
Alle reacties Link kopieren
Zeeman heeft ook een fijne zwarte panty, zo een die volgens de verpakking niet kan ladderen. heb ik er meer dan een van, en gaan erg lang mee. Dik genoeg om wat warmer te zijn dan die hele dunnetjes, maar schijnt nog wel iets door. Heb je nu niet zoveel aan, of doet Zeeman ook online?
Alle reacties Link kopieren
Erinlynn schreef:
23-01-2021 10:40
Koop je die in je eigen maat of (veel) groter?

Ik kocht ze altijd bij de Steps, wel de grootste maat die er was. Maar ja... corona en zo...
Eigen maat (volgens de maattabel) ik val volgens die tabel in F, maar in de dikke deniers (80 en 120) kan e ook. Dus als je 50 denier besteld zou ik de maattabel aanhouden.

Heist is nóg comfortabeler, maar veel duurder en veel sneller stuk. Wel goede service dus binnen een bepaalde tijd krijg je gewoon nieuwe
Alle reacties Link kopieren
Erinlynn schreef:
23-01-2021 10:40
Koop je die in je eigen maat of (veel) groter?

Ik kocht ze altijd bij de Steps, wel de grootste maat die er was. Maar ja... corona en zo...
Eigen maat (volgens de maattabel) ik val volgens die tabel in F, maar in de dikke deniers (80 en 120) kan e ook. Dus als je 50 denier besteld zou ik de maattabel aanhouden.

Heist is nóg comfortabeler, maar veel duurder en veel sneller stuk. Wel goede service dus binnen een bepaalde tijd krijg je gewoon nieuwe
Alle reacties Link kopieren
Erinlynn schreef:
23-01-2021 10:40
Koop je die in je eigen maat of (veel) groter?

Ik kocht ze altijd bij de Steps, wel de grootste maat die er was. Maar ja... corona en zo...
Hier eigen maat. Ik heb altijd F, qua kleding zit ik in 44 en lengte is 1.81. Tabel volgen, die klopt :)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook Team Snag.
Afgelopen woensdag nog twee nieuwe besteld en vandaag al in huis.

Gewoon in je eigen maat kopen, ze passen echt goed.
Maar mijn Snags zijn glanzend, heb ik de matte over t hoofd gezien?
Alle reacties Link kopieren
SimpeleZiel schreef:
24-01-2021 09:47
Maar mijn Snags zijn glanzend, heb ik de matte over t hoofd gezien?
Ik heb allerlei verschillende kleuren, maar geen enkele is glanzend. Nu heb ik wel vooral 80 en 120 denier, maar ook de 30 denier sheer caramel en de 50 denier builder’s tea zijn niet glanzend. Tenminste, ik vind ze niet glanzend.
Alle reacties Link kopieren
SimpeleZiel schreef:
24-01-2021 09:47
Maar mijn Snags zijn glanzend, heb ik de matte over t hoofd gezien?
Ik heb zowel 50 als 80 denier in diverse kleuren en ik vind ze zeker niet glanzend.
stippensokken schreef:
24-01-2021 11:05
Ik heb zowel 50 als 80 denier in diverse kleuren en ik vind ze zeker niet glanzend.
Als t licht er op een bepaalde manier op valt vind ik mijne wel glanzend. Heb 50 denier. In normaal licht eerder satin ofzo. Maar weet niet of TO echt super mat zoekt.
Alle reacties Link kopieren
Waar bestellen jullie die Snags online? Ik heb tot nu toe 40 denier van de Hema, die gaan bij mij ongeveer een jaar mee. Te ondoorschijnend vind ik niet mooi. Ik wil weleens iets nieuws proberen en dacht aan Falke maar Snags klinkt ook goed als ik jullie zo hoor.
Alle reacties Link kopieren
Snags zijn inderdaad niet glanzend hoor!
https://snagtights.nl/
Alle reacties Link kopieren
Mambo schreef:
24-01-2021 13:17
Waar bestellen jullie die Snags online? Ik heb tot nu toe 40 denier van de Hema, die gaan bij mij ongeveer een jaar mee. Te ondoorschijnend vind ik niet mooi. Ik wil weleens iets nieuws proberen en dacht aan Falke maar Snags klinkt ook goed als ik jullie zo hoor.
Op hun eigen site www.snagtights.nl :)
Alle reacties Link kopieren
Ik koop altijd Wolford. Het is aan de prijs, maar blijft ook mooi in de was en zitten heel fijn. Ze hebben ook matte varianten. Komen geen haaltjes in. Aanrader :-)

https://www.debijenkorf.nl/wolford-comf ... %2Fwolford
Alle reacties Link kopieren
Liefdevoorteckels schreef:
23-01-2021 10:27
Panty’s van Snag tights! Ik wil niet anders meer
Ik ook niet!
Die zitten heerlijk.
Alle maten,ik heb grote maat,maar knelt nergens.
Aanrader.
Alle reacties Link kopieren
Irregular_Choice schreef:
23-01-2021 13:17
Hier eigen maat. Ik heb altijd F, qua kleding zit ik in 44 en lengte is 1.81. Tabel volgen, die klopt :)
Ik heb ook F, maar dan de short versie.
Ik ben 1.61 en heb maat 48.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven