Mode & Beauty alle pijlers

Monki

24-01-2021 20:56 19 berichten
Wie heeft ervaring met het merk Monki? Ik overweeg wat jeans en basics te bestellen van hun website. Is het een beetje redelijke kwaliteit?

Edit: en kun je bijvoorbeeld alles wat niet goed past gemakkelijk terugsturen? Moet je vooruit betalen?
Ik vind het geen redelijke kwaliteit en klein vallen. Het is een beetje een tienerwinkel.
Het is inderdaad een tienerwinkel, de kwaliteit vind ik vergelijkbaar met h&m.
Mijn dochter had wel gewoon haar eigen maat.
Het terugsturen ging prima en redelijk snel ons geld terug.
Alle reacties Link kopieren
Veel bovenkleding -topjes, vestjes
- valt kort. Vaak staat er dan in de omschrijving ook bij dat het ‘cropped’ is. Ik ben wel erg te spreken over de jeans van Monki!
liliane13 wijzigde dit bericht op 24-01-2021 21:36
0.29% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind veel dingen juist echt heel erg groot vallen. Valt wel kort. Ik ben heel blij met de super-soft lijn, de t-shirts daarvan zijn echt heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een aantal jeans en truien van Monki. Die zijn top, maar ik zou er niet zo snel een shirtje kopen. Het is hierboven al gezegd: die zijn heel kort.
Alle reacties Link kopieren
Vind het prima voor de prijs maar valt in mijn ervaring ook groot.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt achteraf betalen met Klarna en ik heb zonder problemen en makkelijk kunnen retourneren.
.
Ik heb verschillende Monki spullen gekocht via ASOS. Heel betrouwbare winkel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een paar jurkjes van en die vallen juist ruim. Het is geinig, maar de kwaliteit is - uiteraard voor die prijs - niet geweldig.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een parka gehad van Monki en die was heel warm en van hele goede kwaliteit. Verder geen ervaring met de kleding van Monki.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bijna 30 en draag monki, paar leuke jurkjes vooral, paar truien en wat ondergoed. Maar het valt wel groot heb meestal maar L en bij monki M of zelfs S als het heeel oversized bedoeld is. Wel veel cropped kleding, shirts met name maar ook truien. Heb me daar wel eens goed in vergist.

Prima kwaliteit, zelfde als h&m (geloof ook zelfde eigenaar).

Ruilen is ook heel makkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Monki is onderdeel van de h&m group, qua service kan je dus hetzelfde verwachten (gratis retour, snelle behandeling van bestellingen).
Over de spijkerbroeken ben ik erg tevreden. Met name door de hoogte van de taille en stevigheid. Ik heb meerdere paren, die ik al een aantal jaren draag.
De truien gaan niet zo lang mee, maar dat is ook wel te verwachten voor die prijs.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop graag bij Monki! Bestellen gaat prima daar, vind ik. Retourneren ook geen gedoe. Met jeans heb ik geen ervaring, maar jassen, jumpsuits, blousjes en jurken vind ik vrij groot vallen.

Je hebt Monki ook bij Zalando, dat is ook makkelijk met retourneren.
Alle reacties Link kopieren
SixthGun schreef:
24-01-2021 23:03
Ik koop graag bij Monki! Bestellen gaat prima daar, vind ik. Retourneren ook geen gedoe. Met jeans heb ik geen ervaring, maar jassen, jumpsuits, blousjes en jurken vind ik vrij groot vallen.

Je hebt Monki ook bij Zalando, dat is ook makkelijk met retourneren.
Klopt. Ik denk dat dit komt doordat de meeste producten een oversized ontwerp hebben
Duidelijk, dank voor jullie input. Ik ga wat jeans uitproberen, verder niks.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind juist mega groot vallen.
Retourneren gaat makkelijk.
Verwacht geen super kwaliteit.
Mijn favoriete jeans komt van de Monki. De eerste heb ik 4 jaar lang wekelijks gedragen, toen was hij versleten. Ik heb toen een nieuwe gekocht en die ziet er na 2 jaar nog steeds heel goed uit.

Jurken en blousjes hebben vaak een mindere kwaliteit. Stiksels die loslaten, prints die vervagen (tenzij het van polyester is). Ik koop er daarom geen kleding meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de pasvorm rampzalig. Had een jurk besteld, exact de maten uit hun maattabel gevolgd, maar hij zat van geen kanten. Vooral de mouwaanzet was enorm slordig, alsof de mouwen niet op de goede plek zaten.
Nou ja, ik koop er niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven