Mode & Beauty alle pijlers

Chasing Unicorns, vergelijkbaar merk in Nederland/Europa?

26-01-2021 20:03 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,

Enige tijd geleden heb ik het Australische merk Chasing Unicorns ontdekt. Ik vind hun stijl en kledingstukken echt geweldig (oké niet alles, maar veel) en ben op zoek naar een Nederlands of Europees merk dat of winkel die een vergelijkbare stijl hanteert/verkoopt.

Ik kan wel vergelijkbare kledingstukken (specifieke blouses of jurkjes) bij winkels in Nederland vinden, maar dat is het vaak toch net niet helemaal.

Iemand een tip?

Linkje: https://www.chasingunicorns.com.au/
Er staat worldwide shipping, dus je kan bestellen als je niets anders hier lokaler vindt.
Jooooo duur!
Lijkt een beetje op Antik Batik. Of Hale Bob. Of Sissel Edelbo? Sezane gaat misschien ook beetje in die richting. (Dit is zonder in al te veel detail te hebben gekeken, gewoon wat er in me opkwam).
anoniem_402201 wijzigde dit bericht op 26-01-2021 20:12
Reden: Aanvulling
72.17% gewijzigd
novaviva schreef:
26-01-2021 20:11
Lijkt een beetje op Antik Batik. Of Hale Bob. Of Sissel Edelbo? Sezane gaat misschien ook beetje in die richting. (Dit is zonder in al te veel detail te hebben gekeken, gewoon wat er in me opkwam).
Oh en Free People of Anthropologie.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
26-01-2021 20:05
Er staat worldwide shipping, dus je kan bestellen als je niets anders hier lokaler vindt.
Ja ik weet het. Maar ik vind de prijzen erg hoog en de bezorgkosten ook. Als je nu zeker weet dat het mooi zit, kun je het nog overwegen maar je retourneert ook niet even iets.
Alle reacties Link kopieren
novaviva schreef:
26-01-2021 20:11
Lijkt een beetje op Antik Batik. Of Hale Bob. Of Sissel Edelbo? Sezane gaat misschien ook beetje in die richting. (Dit is zonder in al te veel detail te hebben gekeken, gewoon wat er in me opkwam).
Bedankt voor de tips. Ik ga even kijken!
kevers schreef:
26-01-2021 20:59
Ja ik weet het. Maar ik vind de prijzen erg hoog en de bezorgkosten ook. Als je nu zeker weet dat het mooi zit, kun je het nog overwegen maar je retourneert ook niet even iets.
Australië zou ik ook niet snel doen als ik niet exact weet wat ik nodig heb.
Alle reacties Link kopieren
https://islaibizabonita.com/ is volgens mij een NL bedrijf. Colourful Rebel misschien?

Bohemian Sisters Collective (UK): https://bohemiansisterscollective.com/
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle suggesties! Er zitten zeker dingen tussen die ik mooi vind.

Mocht iemand verkopers op Vinted weten met deze stijl, dan houd ik mij ook aanbevolen. Koop veel van mijn kleding ook daar :)
Alle reacties Link kopieren
Boomklevertje schreef:
26-01-2021 20:09
Jooooo duur!
Maar wel super leuk.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Is een beetje Romy Boomsma achtig (= heel hip nu). Zij geeft altijd tips op haar insta waar zij haar kleding etc koopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven