Mode & Beauty alle pijlers

Welk oogpotloodje vervaagt niet en loopt echt niet uit?

13-02-2021 13:15 46 berichten
Ik heb het idee dat ik inmiddels alles wel geprobeerd heb, van huismerken tot Chanel. Allemaal vervagen ze e/o lopen ze uit. Wie weet hét perfecte oogpotlood voor het onderste ooglid?
Alle reacties Link kopieren
Er is een make up topic. Hier zitten vast dames die tips kunnen geven
vivapimpelmees wijzigde dit bericht op 13-02-2021 13:18
47.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Pupa!
Intotheunknown schreef:
13-02-2021 13:18
Pupa!
Dat ken ik helemaal niet. Waar koop je dat?
Alle reacties Link kopieren
Edding 2000
Alle reacties Link kopieren
De Tattoo Liner van Maybelline, 100%. Hij is nu 1+1 bij Etos volgens mij :)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat het ook nog erg uitmaakt hoe je het opbrengt. Een potlood lijntje in mijn waterlijn blijft bij mij nooit de hele dag zitten.
Oogpotlood op mijn onderste ooglid vervaagt, tenzij ik het 'fixeer' met oogschaduw. Dan vaag je het ook meteen een beetje uit zodat je geen harde lijn hebt. Het blijft echt beter zitten als je er oogschaduw overheen doet. Inmiddels gebruik ik niet vaak meer potlood, ik ga meestal direct voor de oogschaduw, zonder potlood eronder.
Alle reacties Link kopieren
Het je deze geprobeerd? Gebruik zelf de bruine en die blijft heel goed zitten. Zelfs nu met tranende ogen door de koude wind.

https://www.kruidvat.nl/essence-01-blac ... /p/1239176
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
lilalinda schreef:
13-02-2021 13:20
Edding 2000
:proud:
Ik heb dat ook altijd. Zo erg dat ik een paar jaar geleden boven en onder eyeliner hab laten tatoeren.
Zelfs dat is vervaagd :roll: En ik moet me nu gewoon weer opmaken.

Wat mij momenteel het beste bevalt is een waterproof uitdraaipotloodje van Hema.

https://www.hema.nl/mooi-gezond/make-up ... 10152.html
Tickel schreef:
13-02-2021 13:23
Het je deze geprobeerd? Gebruik zelf de bruine en die blijft heel goed zitten. Zelfs nu met tranende ogen door de koude wind.

https://www.kruidvat.nl/essence-01-blac ... /p/1239176
Nee, de longlasting ken ik volgens mij niet. Sowieso die proberen dan.
PoezzinBoots schreef:
13-02-2021 13:25
Ik heb dat ook altijd. Zo erg dat ik een paar jaar geleden boven en onder eyeliner hab laten tatoeren.
Zelfs dat is vervaagd :roll: En ik moet me nu gewoon weer opmaken.

Wat mij momenteel het beste bevalt is een waterproof uitdraaipotloodje van Hema.

https://www.hema.nl/mooi-gezond/make-up ... 10152.html
Die van de hema is fijn, maar zit na een uur in mijn plooien.
Alle reacties Link kopieren
Pupa kun je niet bij de Kruidvat of Etos kopen. Wel bij de parfumerie of online. Ben zelf wel fan van hun oogpotlood. Ik gebruik het niet in mijn waterlijn trouwens. Maar in/onder mijn wimperrand
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
13-02-2021 13:22
Ik vind dat het ook nog erg uitmaakt hoe je het opbrengt. Een potlood lijntje in mijn waterlijn blijft bij mij nooit de hele dag zitten.
Oogpotlood op mijn onderste ooglid vervaagt, tenzij ik het 'fixeer' met oogschaduw. Dan vaag je het ook meteen een beetje uit zodat je geen harde lijn hebt. Het blijft echt beter zitten als je er oogschaduw overheen doet. Inmiddels gebruik ik niet vaak meer potlood, ik ga meestal direct voor de oogschaduw, zonder potlood eronder.
Ik doe het zelf nooit in de "waterlijn" maar op de wimperrand. Ik heb korte wimpers onder dus mascara daar is geen optie.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Jufjoke schreef:
13-02-2021 13:22
Ik vind dat het ook nog erg uitmaakt hoe je het opbrengt. Een potlood lijntje in mijn waterlijn blijft bij mij nooit de hele dag zitten.
Oogpotlood op mijn onderste ooglid vervaagt, tenzij ik het 'fixeer' met oogschaduw. Dan vaag je het ook meteen een beetje uit zodat je geen harde lijn hebt. Het blijft echt beter zitten als je er oogschaduw overheen doet. Inmiddels gebruik ik niet vaak meer potlood, ik ga meestal direct voor de oogschaduw, zonder potlood eronder.
Doe je dan ook oogschaduw (gebruik ik eigenlijk niet) op de binnenste rand van je ooglid? Lijkt me met lenzen niet fijn.
LīlyRose schreef:
13-02-2021 13:25
Die van de hema is fijn, maar zit na een uur in mijn plooien.

Ook de waterproof?

De gewone uitdraai is €2,50 en de waterproof is €2,75
Alle reacties Link kopieren
Quickliner van Clinique. Ik had einde dag altijd panda-ogen en nu niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de bourjois waterproof ultra black, die blijft heel de dag zitten, ook in de waterlijn.
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
13-02-2021 13:26
Doe je dan ook oogschaduw (gebruik ik eigenlijk niet) op de binnenste rand van je ooglid? Lijkt me met lenzen niet fijn.
Trek jij dan zo een lijntje oogpotlood?

Afbeelding
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Tickel schreef:
13-02-2021 13:26
Ik doe het zelf nooit in de "waterlijn" maar op de wimperrand.

Ik ook. Ik vind dat mijn ogen daar een stukje groter door lijken (en het traant er niet uit)
PoezzinBoots schreef:
13-02-2021 13:29
Ook de waterproof?

De gewone uitdraai is €2,50 en de waterproof is €2,75
Ja, vorig jaar ofzo geprobeerd.
Tickel schreef:
13-02-2021 13:30
Trek jij dan zo een lijntje oogpotlood?

Afbeelding
Ja, in de waterlijn en net er onder.
Tadderak30 schreef:
13-02-2021 13:30
Quickliner van Clinique. Ik had einde dag altijd panda-ogen en nu niet meer.
Dank je, Clinique ben ik op zeker niet allergisch voor, dus ga deze ook proberen.
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
13-02-2021 13:26
Doe je dan ook oogschaduw (gebruik ik eigenlijk niet) op de binnenste rand van je ooglid? Lijkt me met lenzen niet fijn.
Nee, dat niet. Dat is gewoon een potlood. Maar dat vervaagt dus wel als ik het niet bijwerk.
Alle reacties Link kopieren
PoezzinBoots schreef:
13-02-2021 13:31
Ik ook. Ik vind dat mijn ogen daar een stukje groter door lijken (en het traant er niet uit)
Ik vind dat mijn ogen groter en frisser lijken van een potlood in de waterlijn als ik een net niet wit gebruik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven