Mode & Beauty alle pijlers

Welke toilettas hebben jullie?

16-02-2021 21:27 44 berichten
Ik heb allerlei tasjes maar geen één waar alles echt goed in past of makkelijk terug te vinden is. Was online op zoek naar iets wat wel handig is en ben inspiratieloos.

Wat voor make-up/toilettas hebben jullie voor als je een weekend weg/op vakantie gaat? Hebben jullie 2 aparte tasjes voor make-up en verzorgingsproducten of alles bij elkaar? Foto’s? Linkjes? Ik ben benieuwd! :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Ziplocks. Een voor makeup en een andere voor haarspullen/moisturizers etc.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb twee cadeau gekregen van Wouf. Een ‘beautybag’ en een ‘etui’ uit dezelfde lijn. In het etuitje gaat de make-up en die gaat naast de shampoo en andere meuk in die beautybag.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een klein toilettasje waar ik make-up in doe.
Die gaat dan in een groter samen met al mn andere spullen.
Ik heb ongeveer dit model:
https://www.douglas.nl/productbrand_993 ... gKG2_D_BwE
Maar dan heb ik de goedkope variant :mrgreen:
Vind deze ideaal, handvat bovenop (zodat mn fles make-up remover ook niet op zn zij hoeft te liggen) en lekker veel ruimte.
Alle reacties Link kopieren
Alles van Kipling. Niet kapot te krijgen, kan gewoon in de wasmachine en mooie vormgeving.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 04-07-2021 19:16
99.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Euh een zwarte.
Ik gebruik een blokje shampoo en een blokje zeep. Een flesje met 10 ml abrikozenpitolie gaat bijna een maand mee. Een kleine tube tandpasta is al gauw genoeg voor een week. Tandenborstel. Een grove kam en een elastiekje. Twee dagen tampons en pijnstillers erin. Een kleine fles zonnebrand.
Als ik heel fancy doe een oogpotlood, een mascara en een lippenstift. Heel misschien een kwast en poeder.
Voor mijn man een tube gel, een fles shampoo en blok zeep, een scheerzeep in bak, een scheermes (houder en een verpakking mesjes) en een scheerkwast. Ook een minitube tandpasta van een ander merk en een tandenborstel.
En dan is er nog ruimte te over.
Alles gewoon in een paar ziplocks (shampoo en zeep, bostel met gel en elastiek, make-up, tandenpoetsspul, huidolie en zonnebrand, scheerspullen, tampons en pijnstillers) die ik in die tas stop.

We delen die toilettas. Ofwel nou 1 nacht of 4 weken weggaan. Hooguit nemen we grote tubes tandpasta mee. Voor de rest geen verschil. We kopen gerust op onze bestemming bij.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo, ga je op vakantie dan?
Such fun!1
Een met een haakje er aan zodat ik hem ergens aan kan ophangen.
MarindaH schreef:
16-02-2021 21:51
Hoezo, ga je op vakantie dan?
Ja, we gaan lekker een maand naar Curaçao, ik zag een leuke aanbieding en dacht waarom niet, we werken toch thuis.
Alle reacties Link kopieren
Voor een maand zou ik geen moeite doen. Gewoon dat ene make-up ding waar je niet zonder kunt, twee tandenborstels en wat tandpasta om de eerste nacht/ochtend te overbruggen en dan op de plek van bestemming de shampoo etc. kopen.

Meer dan mascara en lipstick zou ik in deze (heerlijke) omstandigheden (naast tandenborstel) niet meezeulen. Ben een beetje jaloers :-). Veel plezier
Nee heb je, ja kun je krijgen
Lief Lemoos, maar het was eigenlijk een sarcastisch geintje :flag:

Ik ben inmiddels zo diep in mijn lockdown bubbel gezonken dat ik alles wat maar kan in mijn leven wil updaten en upgraden voor als de sluizen straks weer open gaan :proud:
Alle reacties Link kopieren
Palmbomen-zijn-cool schreef:
16-02-2021 22:03
Lief Lemoos, maar het was eigenlijk een sarcastisch geintje :flag:

Ik ben inmiddels zo diep in mijn lockdown bubbel gezonken dat ik alles wat maar kan in mijn leven wil updaten en upgraden voor als de sluizen straks weer open gaan :proud:
Ah, let me live that fantasy :-D

Herkenbaar hoor. Heb ook een kofferset gekocht die precies past in de kofferbak van mijn nieuwe auto. En we gaan nooit op vakantie met mijn auto. Maar het zou zomaar kunnen natuurlijk en dan wil ik mij niet laten tegenhouden door zoiets als kofferbakafmetingen :-D
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik heb trouwens wel een heel leuk tasje waar ik mijn iPhone/airpods spul in bewaar. Van Susan Bijl. Hebben ze in 3 maten en heel veel kleuren. Onverwoestbaar spul, kan ook zo de wasmachine in:

https://www.susanbijl.nl/the-new-pouch/

Afbeelding
lemoos2 schreef:
16-02-2021 22:06
Ah, let me live that fantasy :-D

Herkenbaar hoor. Heb ook een kofferset gekocht die precies past in de kofferbak van mijn nieuwe auto. En we gaan nooit op vakantie met mijn auto. Maar het zou zomaar kunnen natuurlijk en dan wil ik mij niet laten tegenhouden door zoiets als kofferbakafmetingen :-D
Hahaha geweldig! :lmao:
wat voor koffers zijn het?
Lady_Day schreef:
16-02-2021 22:07
Oh, ik heb trouwens wel een heel leuk tasje waar ik mijn iPhone/airpods spul in bewaar. Van Susan Bijl. Hebben ze in 3 maten en heel veel kleuren. Onverwoestbaar spul, kan ook zo de wasmachine in:

https://www.susanbijl.nl/the-new-pouch/
Wat leuk! Ik heb deze op straat voorbij zien komen. De tasjes dan. Welke maat heb jij?
anoniem_402718 wijzigde dit bericht op 16-02-2021 22:24
13.64% gewijzigd
Ik heb er best veel :$
Ik heb zo’n roltoilettas, erg fijn voor een paar dagen hotel. Twee grote, voor heel lang hotel. En een kleinere voor mee naar mijn lief. En nog een paar make up tasjes :$
Een wrap.

https://www.reisartikelen.nl/reisenthel ... oque-taupe
Alle reacties Link kopieren
Reisenthel, ophangbaar en ook in xl versie. Allerlei dessins of zwart.

Afbeelding
Wat een rottopic, nu wil ik wéér een nieuwe toilettas.
LīlyRose schreef:
16-02-2021 22:31
Wat een rottopic, nu wil ik wéér een nieuwe toilettas.
:rofl:

Sorry!

Dat is precies het probleem bij mij. Ik heb er een aantal. Maar die zijn niet praktisch:

- de ene bedoeld voor toiletspullen heeft te kleine vakjes aan de zijkant maar het grote vak in het midden wordt bij elkaar gedrukt als de rits dicht gaat, waardoor vloeistoffen omvallen.
- de andere die voor make up bedoeld is is plat en daarmee irritant omdat hij niet kan staan en je daardoor niet lekker op je gemak kunt zoeken naar dat ene mini oogpotloodje
- de grotere voor shampoos kan ook niet staan als er niks in zit en er kan ook geen make up tasje bij worden gepropt waardoor ik weer met twee tasjes loop..
- ze hebben allemaal geen handvat

Maar ze hebben wel allemaal dezelfde, mijn favoriete kleur :hihi:

First word problems
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze in het zwart. Gekocht bij de Scoutshop.

Afbeelding


Als accessoire raad ik je deze zuignap van Rubytec aan, dan kun je de toilettas altijd ophangen. Hij kan vier kilo houden.

Afbeelding
snoesje666 wijzigde dit bericht op 16-02-2021 22:49
4.05% gewijzigd
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Hahaha bij mij allemaal met roze :proud:
Ik heb dus voor elke gelegenheid een toilettas. Ik heb ook veel etuis, ik denk een tik voor kleine tasjes met ritsjes :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Zoiets. En daar donder ik alle make-up los in, inclusief kam, borstel, deo en parfum. En alles wat er niet in past gaat los in de koffer.

Afbeelding
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Tickel schreef:
16-02-2021 23:11
Zoiets. En daar donder ik alle make-up los in, inclusief kam, borstel, deo en parfum. En alles wat er niet in past gaat los in de koffer.

Afbeelding
Wat een mooie :love:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven