Mode & Beauty alle pijlers

Magnetische wimpers, welke?

17-02-2021 10:16 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na lang twijfelen wil ik toch eens nepwimpers proberen. Ik heb van mezelf hele lichte en korte wimpers.

Ik zie regelmatig magnetische wimpers langskomen die met eyeliner worden aangebracht. Dit lijkt me de moeite waard om eens te proberen.

Echter, ik wil geen opzichtige, enorm lange wimpers maar iets subtiels. Dat gewoon net even een verschil maakt maar niet dat iedereen denkt, wat heeft zij nou.

Welke magnetische wimpers kan ik dan het beste gebruiken? Het zou fijn zijn als ze niet te duur zijn want ik heb geen idee of ik het daadwerkelijk langdurig ga gebruike .
Alle reacties Link kopieren
Voor een natuurlijk effect kun je het best niet de hele wimper zetten. De helft afknippen en alleen richting de buitenkant van je oog verlenging aanbrengen :)

Ik zou een paar verschillende soorten bestellen via Ali, dan kun je uitproberen wat je mooi vindt.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik zelf geen nepwimpers, maar voor een speciale gelegenheid heb ik het wel eens gedaan. Gewoon met wimperlijm. Dat werkt heel goed, zelfs voor iemand zoals ik die er geen dagelijkse handigheid in heeft. Mij lijkt het persoonlijk met zo'n magnetisch systeem veel moeilijker. Waarom niet gewoon eerst met gewone wimperlijm proberen?
Werkt dit?

Ik heb ze wel eens waar gekocht van Ali, maar het werkt niet ik krijg ze niet goed op elkaar en bovendien zie je de magneten zitten .
met de eyeliner wel gezien maar als de video zie denk ik direct, te mooi om waar te zijn, de wimperstyliste kan haar werk wel neer gaan leggen.
Alle reacties Link kopieren
Bij de Kruidvat hadden ze magnetische wimpers. Ik was er geen fan van. Ik vond het vrij dik en irriteerde ook mijn ooglid.
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 255 tekens.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze gekocht maar voor mij werkte het niet. Dat kwam vooral door de eyeliner. Die was heel plakkerig en voelde heel zwaar en niet prettig aan. Ik kreeg het niet voor elkaar.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook wel van die exemplaren met (drie) magneetjes geprobeerd van Ali, dat was geen succes. Ze zijn zonder zo’n speciale tang/pincet eigenlijk niet goed aan te brengen en ze waren te lang waardoor ze gingen zweven bij m’n binnenste ooghoek. Het irriteerde ook m’n ogen waardoor ik ze niet de hele dag zou kunnen dragen. Ik heb ze afgekort, maar zo’n halve wimper ziet er niet uit. Die met magnetische eyeliner heb ik niet geprobeerd, het is voor mij vooral een gemaksdingetje, als ik eyeliner moet opdoen dan kan ik net zo goed gewoon mascara gebruiken. Ik overweeg nog wel exemplaren met 5 magneetjes, zodat ik ze evt. wat minder in kan korten.
Alle reacties Link kopieren
Die magneetjes werken niet hoor, ook niet als er vijf op zitten. Zonde van je geld!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind nep wimpers er altijd onnatuurlijk uitzien.

En mensen, koop toch geen dingen bij Ali... Helemaal producten voor je huid (en in dit geval je f*cking ogen!!!). Echt :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Zag toevallig gisteren dat de Kruidvat een aanbieding had, 2e artikel voor €1 dus ik heb daar wat wimpers besteld om eens te proberen. Als het niks is is het geen ramp.

Ali vind ik zelf niet prettig voor dit soort artikelen.
Losse wimperhaartjes plakken. Blijft enkele weken zitten.
Alle reacties Link kopieren
amby schreef:
17-02-2021 11:49
Ik heb ook wel van die exemplaren met (drie) magneetjes geprobeerd van Ali, dat was geen succes. Ze zijn zonder zo’n speciale tang/pincet eigenlijk niet goed aan te brengen en ze waren te lang waardoor ze gingen zweven bij m’n binnenste ooghoek. Het irriteerde ook m’n ogen waardoor ik ze niet de hele dag zou kunnen dragen. Ik heb ze afgekort, maar zo’n halve wimper ziet er niet uit. Die met magnetische eyeliner heb ik niet geprobeerd, het is voor mij vooral een gemaksdingetje, als ik eyeliner moet opdoen dan kan ik net zo goed gewoon mascara gebruiken. Ik overweeg nog wel exemplaren met 5 magneetjes, zodat ik ze evt. wat minder in kan korten.
Zonde van je geld en gezondheid.
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 255 tekens.
Alle reacties Link kopieren
Apollos_Belt schreef:
18-02-2021 19:32
Zonde van je geld en gezondheid.
Serieus? In het ergste geval ben ik misschien 3 euro en 2 wimperharen kwijt. Heb aan mascara (verwijderen) meer verlies. Maar heb met AliExpress zeker een taboe onderwerp aangesneden. :wtf:
Alle reacties Link kopieren
amby schreef:
18-02-2021 19:55
Serieus? In het ergste geval ben ik misschien 3 euro en 2 wimperharen kwijt. Heb aan mascara (verwijderen) meer verlies. Maar heb met AliExpress zeker een taboe onderwerp aangesneden. :wtf:
In het ergste geval raak je je zicht kwijt. Je hebt nl geen idee wie de producten heeft gemaakt of welke ingrediënten er daadwerkelijk in zitten of wat dacht je van een keurmerk.

Buiten dat om zit er misschien dierenleed of mensenleed aan de producten. En voor jou is het misschien slechts een paar euro die je kwijt bent, maar voor de natuur is het nog meer (plastic) bende waarmee we in een nieuwe crisis komen.
Oh,en wat dacht je van de gevolgen van onze economie? Onze hele middenklasse is omgevallen door die goedkope rotzooi uit China. Echt, als we toch eens meer bewuste aankopen zouden doen, had de wereld er veel beter uitgezien.
Alle reacties Link kopieren
OhDeer schreef:
21-02-2021 13:53
In het ergste geval raak je je zicht kwijt. Je hebt nl geen idee wie de producten heeft gemaakt of welke ingrediënten er daadwerkelijk in zitten of wat dacht je van een keurmerk.

Buiten dat om zit er misschien dierenleed of mensenleed aan de producten. En voor jou is het misschien slechts een paar euro die je kwijt bent, maar voor de natuur is het nog meer (plastic) bende waarmee we in een nieuwe crisis komen.
Oh,en wat dacht je van de gevolgen van onze economie? Onze hele middenklasse is omgevallen door die goedkope rotzooi uit China. Echt, als we toch eens meer bewuste aankopen zouden doen, had de wereld er veel beter uitgezien.
:yes: :high5:
Helemaal mee eens.
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 255 tekens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven