Mode & Beauty alle pijlers

Tape extensions uitgroei highlights

18-02-2021 16:14 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit eraan te denken tape extensions te nemen. Maar ik heb zelf highlights in donker haar. Mijn haar moet dus regelmatig bijgekleurd worden en dat kan niet bij de salon waar ze de extensions zetten. Ik heb goede ervaringen met deze salon dus ga het liefste daarheen.

Die kapster daar zegt dat alleen de bovenkant en contourlijnen gekleurd hoeven worden. Maar dan krijg ik toch na een tijdje uitgroei onderop mijn haar wat te zien zal zijn...? Ik zie het niet zitten om eerst naar die salon te gaan, dan de tape extensions te verwijderen, dan naar een kapper om te kleuren en dan weer naar de salon om ze er opnieuw in te laten zetten.

Heeft iemand ervaring hiermee? Of met kleuren tussen de tape extensions door?
Alle reacties Link kopieren
De kleur van de tapes wordt aangepast aan jouw bestaande haarkleur. Dat kan ook gemêleerd zijn, maar mijn ervaring is dat een klein beetje kleurschakeringen in de tapes wel mooi is, maar niet te veel.
Dus als je alleen een paar highlights aan de bovenkant of voorkant hebt, bijt het elkaar niet. Anders wordt het wat lastig om een goede match in kleur te vinden. Kleuren tussendoor deed ik zelf. Ik kleurde mijn uitgroei behalve daar waar de tapes zaten (geen groot kleurverschil dus dat viel niet op) en zette daarna met een kam aan de voor- en bovenkant een paar highlights.
Alle reacties Link kopieren
ik begrijp je misschien niet helemaal maar ik heb zelf al jaren highlights en die worden bij mij inderdaad enkel bovenop (en beetje aan de zijkanten gezet). Ik zie het probleem met extensions niet. Ik neem dan wel aan dat je de extensions in je natuurlijk kleur neem?
Alle reacties Link kopieren
Oh dan ben ik misschien niet helemaal duidelijk geweest. Mijn hele haar heeft highlights en is dus blond (maar de uitgroei verloopt natuurlijk dus niet dat er een landingsbaan aan uitgroei te zien is). Al jaren worden veel highlights gezet dus inmiddels is de hele onderkant blond en werken ze alleen de uitgroei telkens bij. De tape extensions zullen ook blond zijn.

Maar als vanaf nu dus alleen de uitgroei aan de bovenkant en de contourlijnen bijgewerkt gaan worden, en niet meer door mijn hele haar heen, dan krijg ik uiteindelijk tussendoor een heel donkere uitgroei en ik denk dan dat bij een windvlaag de tapes te zien zullen zijn...

Vandaar dat ik denk, hoe ga ik dat dan oplossen haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven