Mode & Beauty alle pijlers

Fijne leren/suède pumps

19-02-2021 19:42 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Ik draag graag hoge pumps, vroeger ging ik wat vaker voor kwantiteit dan kwaliteit en heb nu voornamelijk wat goedkopere van bijv. Van Haren etc. Destijds had ik nooit echt last van m’n voeten, behalve een knellend gevoel bij m’n kleine teen. Nu heb ik mijn hakken al tijdje niet meer gedragen en ging er net weer even een paar passen.. Ze zitten totaal niet lekker meer!

Het knellende gevoel bij m’n kleine tenen zijn veel erger geworden, ook mede dankzij een likdoorn die ik nu heb. De meeste hakken die ik nu heb zijn dus van goedkoop materiaal en merk dat ik bij de hakken die van leer/suède zijn met ook een leren voering/binnenloop het veel beter aanvoelt.

Nu wil ik dus toch wat meer voor kwaliteit gaan en aantal mooie basic hakken aanschaffen van nog 10 cm hoog. Weet alleen niet echt waar ik moet beginnen, vaak zie ik op sites dat de schoen leer is, maar binnenkant gewoon kunststof.

Hoor graag of jullie tips en aanbevelingen hebben qua merk/webshop!
Alle reacties Link kopieren
De duurdere designermerken lopen vaak als pantoffeltjes. Denk aan Jimmy Choo ed. Als je tenminste voor leer of suède gaat, want lakleer is meestal wel wat stugger.

Iets goedkoper maar ook goede kwaliteit zijn de pumps van LK Bennet. Die zijn bij oa de Bijenkorf nog wel eens in de aanbieding te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag veel Gabor. Die pumps zijn meestal helemaal van leer, behalve de buitenzool.
Lodi of unisa
Alle reacties Link kopieren
Ik loop ook lekker op Gabor.
Niet extreem duur, maar net iets meer schoen dan wat je bij Van Haren koopt.
Alle reacties Link kopieren
Tamaris
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Clarks lekker lopen. Vooral hun voetbed is lekker zacht :)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook blij met mijn pumps van Gabor, fijn voetbed en mooi leer.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Unisa ook fijn. Ik vind ze wel wat krap vallen.
Alle reacties Link kopieren
Heeft Gabor überhaupt hakken van 10cm?
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de tips! 👏

Gabor vind ik wat grof, ik ga eens kijken naar Unisa. LK Bennet is ook prachtig, maar wel net beetje boven budget.. Ik vis nu ook net beetje achter de uitverkoop aan, al denk ik dat het goed zal zijn om ze te passen als de winkels eenmaal weer open zijn. In ieder geval besloten om alles wat niet meer lekker zit gewoon weg te doen en investeren in paar goede basics!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven