Mode & Beauty alle pijlers

Kleding puber meisje

19-02-2021 21:06 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Graag zou ik wat tips ontvangen welke kledingmerken jullie kopen voor pubermeiden?

Onze dochter van 13 jaar past qua rondingen niet meer in de rechte kinderkleding.

De bij ons bekende kinderkleding merken kan ik dus niet meer voor haar kopen, waardoor ik op zoek moet naar alternatieven.
Welke merken zijn leuk voor puber meiden, en zijn daarbij ook nog goed betaalbaar?

Ik zat bijv bij only op de site te kijken maar daar stond niet veel bij.

Dit zou een periode zijn dat ik met haar naar de winkel zou kunnen om wat merken/modellen te passen maar dat zit er voorlopig waarschijnlijk niet in, en aangezien het mooi weer wordt, zal ik toch online moeten met haar.

Waar kan ik het beste voor/met haar shoppen zonder dat de kleding te volwassen oogt?
H&M
Zara
Pull and Bear
Alle reacties Link kopieren
Shoeby
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
H&M (vooral het Divided merk), Monki en Bershka zou ik haar even laten kijken.
Alle reacties Link kopieren
Monki
Bershka
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
The Sting
Alle reacties Link kopieren
De clockhouse lijn van C&A en de divided lijn van H&M
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de snelle reakties.

Ik zit al bij Bershka te kijken, erg leuk en ook betaalbaar. Hoe vallen deze broeken qua omvang en lengte?
Alle reacties Link kopieren
Ehmm,

Op Zalando zijn een aantal leuke merken, Even&Odd is leuk en zéker niet duur. Vaak korting. Verkopen daar ook Bershka, Pull&Bear (hebben ook winkels in Nederland, maar corona), Topshop, Monki, New Look, Only...

Ik ben ouder maar ik kocht zelf toen vaak merken als Mint&Berry, Glamorous, Hollister Co, Fashion Union. Maar dat moet je stijl wel zijn, zitten soms leuke dingen tussen.
Alle reacties Link kopieren
H&M, Mango, Zara
Bershka, Pull and Bear, Monki, soms Zara, soms Shein.

H&M alleen voor de treggings/jeansleggings. En sommige jassen.
Urban Outfitters, Bershka, Pull&Bear, Hollister, Brandy Melville, Subdued
Alle reacties Link kopieren
H&m, Monki, pull and bear, Stradivarius!
Alle reacties Link kopieren
Costes
America Today
Sting
Shein

Dit zijn hier de favorieten
Alle reacties Link kopieren
Keus zat, dank julliewel voor de tips.

Zit hier met dochter op wat websites en het moet ineens allemaal zwart zijn :-? :-?

En alles wat ik in het winkelmandje gooi is niet leuk,duf. Tja, pubers!
Alle reacties Link kopieren
aardbeienslof schreef:
19-02-2021 21:23
Urban Outfitters, Bershka, Pull&Bear, Hollister, Brandy Melville, Subdued
Exact deze merken koopt mijn dochter ook.
lh1974 schreef:
19-02-2021 21:47
Keus zat, dank julliewel voor de tips.

Zit hier met dochter op wat websites en het moet ineens allemaal zwart zijn :-? :-?

En alles wat ik in het winkelmandje gooi is niet leuk,duf. Tja, pubers!
Waarom doe jij dat en niet zij?
Mijn dochter is twaalf en winkelt zelf (nou ja, met mijn pinpas), en nu de winkels dichtzijn online, meestal Shein op het moment. ik laat haar helemaal vrij in wat ze kiest. of is je dochter wat minder zelfstandig? Omdat je zegt dat je voor haar koopt (en ze al dertien is)..
Shein is wel ok, geen megakwaliteit maar dat hoeft ook niet op de leeftijd dat ze om de drie maanden van maat/stijl veranderen. Let er wel op dat je daar voor retour moet betalen. Ik meet dus wel even heel goed met haar na voor we bestellen.
H&M heeft ook leuke kleding. Mijn dochter draagt meestal xs of s en dat gaat prima.
anoniem_51326 wijzigde dit bericht op 19-02-2021 23:08
62.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lang leve de lockdown:
Laat haar de online-mandjes vullen!
Dan hoef jij deze alleen maar met haar door te lopen,
heel goed op te letten en dan kom je een heel eind.
Alle reacties Link kopieren
Mijn twaalfjarige winkelt zelf, ook online. Veel H & M, ook wel WE, C & A, maar ook op Zalando.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Bershka
Pull &bear
Stradivarius
Shein
H&M
Zalando


En neem is een kijkje op dress for less, allemaal merken zoals Superdry, Tommy hilfiger en Calvin Klein met alleen maar goede kortingen :)
Alle reacties Link kopieren
Geef haar een budget en laat haar zelf online shoppen. Voor het afrekenen lopen jullie samen het mandje door: 5 truien is niet handig met het voorjaar in zicht, en een jas is wel handig want die andere is stuk. Zoiets.

Leermoment, en het scheelt jou veel tijd en ergernis.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik deed een beetje voorwerk omdat ze er zelf geen zin in had. Maar ze heeft wel eea uitgezocht, ben benieuwd.

Ze zit nog op de basisschool speciaal onderwijs. Als ze volgend jaar naar de brugklas gaat zullen we haar gaan begeleiden met kleedgeld en een eigen bank rekening met pinpas.

Het gaat hier allemaal wat anders omdat ze een ontwikkelings achterstand heeft maar puberen daarin loopt ze niet achter 😇

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven