Mode & Beauty alle pijlers

Wie heeft er een wit leren jasje?

20-02-2021 07:53 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hele mooie gezien van fifth house maar hij is behoorlijk duur. Ik vroeg me af wie ervaring heeft met een wit (echt) leren jasje. Word het witte leer en dan vooral de kraag niet heel snel vies?
Alle reacties Link kopieren
het grote nadeel van wit leer, is dat ze al heel snel ordinair zijn. En wat nu 'in' s, heel snel uit is en nooit meer in komt
Wit leer koop je, als je geld te veel hebt :)
Alle reacties Link kopieren
Madonna in 1984.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Ja ooit gehad. Zelden gedragen. Kraag was gek genoeg al snel smoezelig..
Gelukkig niet
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een jean paul gaultier lange witte leren jas met uitgestanste bloemen gehad. Tweedehands gekocht en in getrouwd (met een slip dress eronder & hoge witte pumps).

Verder nooit meer gedragen. Ik zou een jasje in camel/caramel kopen en dan combineren met witte broek/sneakers/trui/whatever.
Alle reacties Link kopieren
venessa schreef:
20-02-2021 08:44
Ja ooit gehad. Zelden gedragen. Kraag was gek genoeg al snel smoezelig..
Is niet gek, je nek en haar is altijd iets vettig, dat gaat in het leer zitten, en krijg je er niet weer uit.
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jaren geleden een wit leren jasje gehad. Prachtig zacht leer, en het was ook niet hagelwit, maar het wit had een blauwige toon. Zeker niet ordinair en zeker geen Madonna vibes. Maar helaas heb ik er koffie overheen geknoeid en is het daarna nooit meer goed gekomen. Ik heb het dus helaas maar kort gehad.
Ik heb ook een keer een zachtroze suède exemplaar gehad, maar dat heb ik aan de kapstok laten hangen waardoor één helft verkleurd is. Ook weg dus.
Ik koop geen lichte jasjes meer tenzij ik ze in de wasmachine kan doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind deze ook echt niet ordinair maar ik denk dat ik het toch maar niet doe met het oog op vies worden en idd niet kunnen wassen. Bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven