Mode & Beauty alle pijlers

Zelfbruiner op gezicht, tips?

20-02-2021 11:25 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de zelfbruiner liquid gold van bondi sands.
Pas een aantal keer gebruikt voor mijn benen.

Nu ben ik zie geweest en witter dan wit, bleek, grauw. Ik dacht laat ik de natuur een handje helpen.
Ik vind het toch wel spannend op mijn gezicht.

Moet ik eerst een creme aanbrengen en dan de zelfbruiner of alleen de zelfbruiner op een droge huid? Ik heb zo’n handschoen.

Ik lees overal dat je met de restjes op de handschoen over je gezicht gaat. Maar ik heb nu geen zin om mijn hele lichaam te doen, alleen mn gezicht/hals. Hoe doe ik dat dan zodat het niet teveel is?
Alle reacties Link kopieren
Wit is ook een kleur. Loop een rondje buiten.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Vraag het Jill.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik altijd een zelfbruiner omdat ik geen pigment heb.
Als je alleen je gezicht en hals wil gaan doen gebruik je een klein beetje zelbruiner met je dagcreme. Geeft het mooiste en natuurlijkste effect.
Ik smeer het uit op mijn decolleté en dan zie je er niks van.
Alle reacties Link kopieren
Divinglady schreef:
20-02-2021 11:49
Ik gebruik altijd een zelfbruiner omdat ik geen pigment heb.
Als je alleen je gezicht en hals wil gaan doen gebruik je een klein beetje zelbruiner met je dagcreme. Geeft het mooiste en natuurlijkste effect.
Ik smeer het uit op mijn decolleté en dan zie je er niks van.
Meng je dat gewoon door elkaar? En hoeveel dan?
1 spuitje?
Alle reacties Link kopieren
Ohjee ik zou doodsbang zijn dat ik met vegen op mn gezicht zou eindigen, of dat je de rand of het verschil ziet als ik een T-shirt of een hemdje aan heb. Zou lekker in de zon gaan zitten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de druppels van Collistar gebruikt, de magic drops. Ooit. Nu gebruik ik eigenlijk nooit meer zelfbruiner. Ik ben erg licht van huid, zomer en winter dezelfde kleur wit. Zelfbruiner pakt eigenlijk nooit echt mooi egaal. Dat ligt echt aan mijn huid, want ik pas alle trucs toe, eerst scrubben, gelijkmatig verdelen, niet te snel weer aankleden, bodylotion op droge plekjes... maakt niet uit, het is nooit echt egaal. Op mijn gezicht wel redelijk, gelukkig. Maar op mijn huid zou ik het dagelijks moeten doen om de kleur vast te houden en daar heb ik eerlijk gezegd gewoon geen zin in.
Maar de druppels van Collistar werken dus wel. Je kunt ze rechtstreeks op je huid aanbrengen of mengen met een dagcrème.
Als je jouw gebruikelijke product wil gebruiken, kan dat ook gewoon. Pas vooral op dat je het goed uitsmeert rondom je wenkbrauwen.
Alle reacties Link kopieren
-KoekieMonster- schreef:
20-02-2021 11:47
Vraag het Jill.
?
Ik gebruik zelfbruiner van collistar. Meng altijd een paar druppels met mijn dagcreme. Nooit vegen en heel subtiel.
Als ik op mijn benen wil smeren meng ik een paar druppels met bodylotion.
montblanc schreef:
20-02-2021 11:54
Ohjee ik zou doodsbang zijn dat ik met vegen op mn gezicht zou eindigen, of dat je de rand of het verschil ziet als ik een T-shirt of een hemdje aan heb. Zou lekker in de zon gaan zitten.
Ja daar word je lekker bruin van in februari.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt nu hele goede zelfbruiners en heb nooit geen strepen of vlekken.
Ik gebruik het al zeker 30 jaar dus weet wel door ervaring hoe ik moet smeren.
Ik smeer inderdaad mijn lichaam altijd in en dan met dagcreme gemengd als laatste je gezicht. Je kunt nu een spuitje aanhouden net zoveel als de hoeveelheid dagcreme wat je normaal gebruikt.
Gisterenavond ingesmeerd en nu een mooi kleurtje met dit mooie zonnige weekend.
Alle reacties Link kopieren
ik gebruik eerst een laagje dagcreme en op mijn vettige huid smeer ik de zelfbruiner
Nooit strepen gehad
Alle reacties Link kopieren
Magic drops van Collistar. Beter dan goed. Lekker tintje, niet overdone. En je doet er heel lang mee.
bergje65 wijzigde dit bericht op 20-02-2021 14:54
7.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat bronzer misschien?
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik al zeker 15 jaar elke avond een zelfbruiner op mijn gezicht. Nu sinds twee jaar die van Vision. Ik heb nooit strepen of vlekken, maar altijd een mooie egale tint.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben fan van gradual tanning lotions. Die van bondi sands is het beste maar die van dove een uitstekende drogisterij optie.

Als ik aan mensen vertel dat ik die gebruik krijg ik meestal een reactie als: uuuh, ik zie daar niks van...
Wat ik altijd briljant vind, want dat is precies de bedoeling ;) als ik het niet gebruik, krijg ik regelmatig de vraag of ik me wel goed voel.

In de winter smeer ik het 1x per week. Bij erge bleekte 2x per week.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon dien als je het niet probeert weet je het nooit .er zijn nu eenmaal mensen die niet bruin worden.daarom gebruik ik het ook. .de duurste is niet altijd de beste .al wil ik de magic drops nog wel n keer proberen .en zie hier boven Vision staan ga ik ook zieken . 👍
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ik gebruik al 10 jaar clinique self sun op mijn gezicht. Met regelmaat krijg ik te horen dat ik een lekker gezond kleurtje heb.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik ook de druppels van Collistar, meng ik met mijn dagcreme. Maar niet te vaak achter elkaar want dan oogt het onnatuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ben ook fan van de collistar druppels.
Ik meng het met mijn dagcreme. Dan smeer ik het heel goed uit en vervolgens met een handdoekje beetje wegwrijven bij mijn wenkbrauwen en neusvleugels, en bij mijn haarlijn een beetje "in" mijn haarlijn wrijven.
Herhaal ik elke 3 dagen
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
-KoekieMonster- schreef:
20-02-2021 11:47
Vraag het Jill.
Ahahahahaa, goud deze opmerking :D
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de spray van Marc Inbane. Geeft een heel natuurlijk resultaat. Beetje op de handschoen sprayen, uurtje of wat laten inwerken en dan afdouchen.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven