Mode & Beauty alle pijlers

Mogen blote benen al?!

21-02-2021 11:58 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
En en en is het al zover?!

Ieder jaar twijfel ik weer wanneer het mag, ik wil eigenlijk altijd zo snel mogelijk die panty's en broeken weggooien.

Volgens mij is het warm genoeg, bovendien worden benen toch niet echt koud. Maar is het al sociaal aanvaardbaar? Ik heb ook weer geen zin om als een beest met drie koppen rond te lopen.


Dus, wat vinden jullie?
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
Serieus? Of het mag? Als jij zin hebt in blote benen doe je dat.
Alle reacties Link kopieren
Van mij mag het.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
O, zijn daar regels over? Wist ik niet...
Alle reacties Link kopieren
Een beest met drie koppen omdat je in blote benen loopt? Heb je verder ook niks aan, of wat is het probleem met blote benen? Het is nou ook niet zo alsof je in een witte legging rondloopt, toch?
Alle reacties Link kopieren
Van mij mag het, maar dat doet er niet toe.
Doe wat jij lekker vindt.
Alle reacties Link kopieren
Uiteraard. Ik dacht gisteren al dat de jas weer los kon.
Waarom zou je je panty's en broeken weg gooien? Die kan je later toch nog gewoon aan.

Ik vind het te koud voor blote benen maar als jij dat niet vindt moet je het gewoon doen.
Alle reacties Link kopieren
Draag jij in de zomer nooit een broek?
Alle reacties Link kopieren
Dat moet je toch zelf weten? Ik vind het veel te koud daarvoor.
Alle reacties Link kopieren
Hoe schokkend zijn jouw benen wel niet? (En los daarvan, gewoon doen.)

Ik heb gisteren rondgerend in een hemd en legging tot de knie. Niemand viel flauw toen ik langsliep, ben niet bekogeld met rotte tomaten, niemand belde de politie. Dus ik vermoed dat het mag.
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
Als jij het warm genoeg vindt moet je het zeker niet laten.

Ik ga pas met blote benen over straat als het een graad of 24/25 is.

Moet altijd wel lachen dat zodra de eerste zonnestralen doorbreken half Nederland erbij loopt alsof het 30 graden is en de mussen van het dak vallen.
Alle reacties Link kopieren
Ja mag :)
LaFolie schreef:
21-02-2021 11:58
Maar is het al sociaal aanvaardbaar?
Hangt erg van het land af.
Alle reacties Link kopieren
Nou oh wat een vrouwen zonder last van enig stramien zijn jullie, heerlijk zeg. Maar ik niet, ik voel me toch wat vreemd als er ook nog mensen in winterjas en met een sjaal lopen.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
Nee!
ik geef mn bek ook maar een douw
Nein! Verboten!
Alle reacties Link kopieren
Intie schreef:
21-02-2021 12:03
Als jij het warm genoeg vindt moet je het zeker niet laten.

Ik ga pas met blote benen over straat als het een graad of 24/25 is.

Moet altijd wel lachen dat zodra de eerste zonnestralen doorbreken half Nederland erbij loopt alsof het 30 graden is en de mussen van het dak vallen.
Ja, dan loop ik nog met mijn dikke jas en andere superzomers gekleed :-D. Ook gaat voor mijn gevoel bij de helft van Nederland de BBQ aan. Moet iedereen zelf weten hoor, maar ik vind het zelf zo overdreven.
Alle reacties Link kopieren
tyche schreef:
21-02-2021 12:03
Hoe schokkend zijn jouw benen wel niet? (En los daarvan, gewoon doen.)

Ik heb gisteren rondgerend in een hemd en legging tot de knie. Niemand viel flauw toen ik langsliep, ben niet bekogeld met rotte tomaten, niemand belde de politie. Dus ik vermoed dat het mag.

Echt oogverblindend wit zijn ze :facepalm:
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vandaag een rok net boven de knie aan dus ik zeg doen! Als er iemand naar mn benen kijkt moeten ze wel een zonnebril opzetten vanwege de knijterwitte reflectie ;)
Alle reacties Link kopieren
En neem het eens met een korreltje zout bitte, ik ga niet smekend op de knietjes vragen aan Ome Rutte of het mag. Gewoon, zouden jullie dat nu al doen of het vreemd vinden. Sjongejonge :P
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
Nee, natuurlijk niet!
Ieder jaar krijg je vanzelf een melding van de overheid, wanneer het mag.
Alle reacties Link kopieren
LaFolie schreef:
21-02-2021 12:05
Nou oh wat een vrouwen zonder last van enig stramien zijn jullie, heerlijk zeg. Maar ik niet, ik voel me toch wat vreemd als er ook nog mensen in winterjas en met een sjaal lopen.
Nou vooruit, het is hier 14 graden, dus als ik iemand met blote benen rond zie lopen zou ik inderdaad wel wat vreemd opkijken.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
21-02-2021 12:02
Draag jij in de zomer nooit een broek?

Nee, bah, zo min mogelijk.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
Het mocht gister al, want ik ben niet bekeurd door een BOA ;-)
óu sont les neiges d'antan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven