Mode & Beauty alle pijlers

Welke sokken blijven lang heel?

04-03-2021 19:54 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
De laatste tijd slijten mijn sokken echt enorm snel. Binnen een paar weken vallen de gaten erin; zelfs sportsokken gaan eraan. Ik loop veel op sokken in huis, en buitenshuis op hoge hakken. De gaten zitten altijd ter plaatse van de bal van mijn voet.

Eerder gingen bv Hilfiger sokken wel een paar maanden mee, maar nu zijn ze letterlijk na 2-3 keer dragen al kapot. Andere merken doen het niet veel beter, waaronder Hema, H&M, Happysocks, Calvin Klein, Falke en diverse bamboevarianten.

Kent iemand een merk dat wat langer heel blijft, en dat niet zo dik is dat ik de sokken niet meer in een laarsje aan kan?
Alle reacties Link kopieren
Koop aparte sokken voor in huis. Met van die anti uitglij nopjes er onder.
Alle reacties Link kopieren
De sokken van de Primark blijven bij mij lang goed, langer dan de Happy Socks, die gaan bij mij snel kapot. Ook de sokken van de Hunkemoller heb ik al jaren, zijn nog steeds heel.

Maar zou het niet aan je schoenen kunnen liggen dat ze ineens zo snel kapot gaan?
Alle reacties Link kopieren
Valentijn101 schreef:
04-03-2021 19:56
Koop aparte sokken voor in huis. Met van die anti uitglij nopjes er onder.
Heb ik ook, maar hetzelfde probleem. Ze gaan gewoon heel snel stuk de laatste tijd. Bij ter hoogte van de tenen, bovenop.

Ik lees dus mee! Bij sportsokken heb ik het ook.
Life is short. Eat dessert first.
Valentijn101 schreef:
04-03-2021 19:56
Koop aparte sokken voor in huis. Met van die anti uitglij nopjes er onder.
Ideaal! Die van Falke zijn prima en betaalbaar.
Alle reacties Link kopieren
Simply-me schreef:
04-03-2021 19:57
De sokken van de Primark blijven bij mij lang goed, langer dan de Happy Socks, die gaan bij mij snel kapot. Ook de sokken van de Hunkemoller heb ik al jaren, zijn nog steeds heel.
Maar zou het niet aan je schoenen kunnen liggen dat ze ineens zo snel kapot gaan?
Primark kan ik nog proberen, als ze weer open zijn! Wat m’n schoenen betreft: ik heb tegen de 70 paar, dus ik draag elke dag andere :)

Die nopjessokken heb ik wel, maar vind ze niet lekker lopen in huis. En ik ben ook te lui om ze steeds om te wisselen ;-D
Is er iets veranderd aan je vloer of aan je wasmachine? Het is natuurlijk vreemd dat ze eerst maanden meegingen en nu weken. Je zou denken dat er dan iets veranderd is.

Hier blijven happy socks heel lang prima. Ze worden zowel met schoenen buiten als zonder schoenen binnen gedragen.
Alle reacties Link kopieren
Toch sloffen gaan dragen in huis? Van die Zweedse?
Ik draag binnenshuis altijd Bearpaws (Canadese Uggs)
Sokken worden zo vies (huisdieren...)
Die van de h&m gaan bij mij echt jaren mee. Denk dat ik sommige paren al meer dan 5 jaar heb. En ik heb maar 15? paar of iets in die richting dus ze worden vaak gewassen en hele dagen gedragen. En in veel verschillende schoenen. Nog nooit meegemaakt dat ik mijn sokken binnen een paar weken moest weggooien.
Alle reacties Link kopieren
als je eelt op je voeten hebt, krijg je ook sneller gaten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tijd geleden voor het hele gezin wehkamp sokken gekocht en tot nu toe erg tevreden. Ik loop thuis ook altijd op sokken en loop dan ook geregeld naar buiten. Dochter speelt ook vaak (buiten) op sokken maar ze blijven tot nu toe prima.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vijf jaar geleden 20 paar bij de zeeman gekocht en die gaan nog steeds mee. En die doe ik zelfs in de droger.
Alle reacties Link kopieren
Dikkere sokken voor in huis of anders sloffen of slippers.
... high heels and a bad attitude
Alle reacties Link kopieren
Kwaliteit van de sokken die ik eerder droeg, Hema en Zeeman is behoorlijk achteruit gegaan. Bij de Wehkamp sokken van hun eigen merk besteld en die zijn goed. Gaan na wassen niet lubberen, kleur blijft goed en ze blijven heel. Had eerst een pak van 5 paar gekocht om te proberen maar ga er meer van bestellen.
Alle reacties Link kopieren
Qnoop vind ik fijn zitten en goede kwaliteit.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon 7 paar voor 3,5 euro bij Action.
Ideaal als er 1 kapot gaat en later weer een. Ook bij vermissing.

https://www.action.com/nl-nl/p/sokken-/
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Ik doe jaren met de sokken van het huismerk van Wehkamp. Goed betaalbaar ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag vrijwel uitsluitend wandelsokken en die gaan bij intensief gebruik zo'n 3 tot 5 jaar mee bij mij. De stof is bij het hiel- zool- en teengedeelte verstevigd, maar de sokken zelf zijn mooi dun en aansluitend. Hoeft niet duur te zijn, de Lidl heeft vaak fijne in de aanbieding.
Alle reacties Link kopieren
C&A en dan een bundel van 7 geloof ik.
Heb ze in alle kleuren van de regenboog.
Ik heb er zoveel dat ik maar eens in de maand sokken zou hoeven wassen als ik zou willen en toch iedere dag schone heb. En dan nog de helft voetjes voor in sneakers en de helft hoger voor in de winter dus ik denk een stuk of 60. :$

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven