Mode & Beauty alle pijlers

schoenen om mee in de tuin te werken

31-03-2021 17:54 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
gezocht: schoeisel voor het werken in de tuin. Iets laags, zonder veters, zodat ik er bij de achterdeur zo in en uit kan stappen.

Van houten klompen krijg ik binnen 3 seconden blaren, dus die voor de hand liggende oplossing valt helaas af.
Over de lelijkheid van Crocs wil ik wel heen stappen (pun intended), maar er zitten gaten in en dat is niet zo handig.

Wat hebben jullie aan je voeten tijdens het in de tuin werken?
En nú in één keer goed
Gewoon, oude schoenen.
Kaplaarsjes tot enkelhoogte
Alle reacties Link kopieren
Zweedse klompen en oude sneakers. Oude sokken er in en klaar.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier mijn crocs voor. Nooit gedacht dat ik deze zou kopen, heb ze toen bij de Ikea gekocht, maar ze zitten heerlik voor in de tuin.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de schoenklomp van welkoop. Onverwoestbaar.
Alle reacties Link kopieren
Klompen van birkenstock. Ook niet mooi, maar ze zitten fijn en zonder gaten. Ik heb ze nu ruim 3,5 jaar en zijn nog goed.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Rubberen tuinklompen om snel aan te schieten als ik even buiten moet zijn en werkschoenen met stalen zool en stalen neuzen als ik wil spitten of stabiel op een keukentrap wil staan.
Ik vind hier dingen van.
Van die rubberen klompen, die heb je in verschillende soorten/ mate van comfort.
Alle reacties Link kopieren
Ook ooit van die rubberen klompen gekocht bij de lidl, zijn perfect :D
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze sinds gisteren. Vandaag aangehad, prima klompen.
https://www.amazon.nl/gp/product/B00Z70 ... UTF8&psc=1
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
https://www.welkoop.nl/winkel/kleding/s ... cgQAvD_BwE

Ik heb deze
Alle reacties Link kopieren
:cheer: er gaat een wereld voor me open, haha!! Vrijdag heb ik een winkelafspraak dus ik ga eens kijken of ik iets kan bemachtigden van wat hierboven gepost is. Die dichte plastic klompen lijken me bijvoorbeeld heel handig. Dank!!!
En nú in één keer goed
Alle reacties Link kopieren
Bij de welkoop hoef je geen winkelafspraak te maken, zij hebben een ruim assortiment.
Ik zag een keer tuinschoenen ofwel nep crocs bij een tuincentrum. Maar ik zou dus voor crocs gaan of misschien iets van een regenlaars ofzo als het dicht moet zijn en je geen oude schoenen hebt. Kun je makkelijk onder de kraan afspoelen.
Ja van die dichte plastic klompen zijn ideaal om even snel aan te schieten!
Alle reacties Link kopieren
Met mooi weer gewoon slippers of sneakers, met wat minder weer(nat gras, modder) regenlaarzen.
Als nog oude regenlaarzen hebt de schacht eraf snijden totdat je een soort van Crocmodel hebt.
Alle reacties Link kopieren
https://www.welkoop.nl/winkel/kleding/s ... nQQAvD_BwE
Alle reacties Link kopieren
Tripklompen met zo'n leertje er over. Krijg je geen blaren van (op je wreef dan).

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik draag leren Gevavi klompen,ooit van mijn zoon die toen maat 40 had,nu 47.
Geen blaren hierbij.

Wow die Birkjes zijn grappig die wil ik voor de heb.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
Alle reacties Link kopieren
Crocs of rubber laarzen.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag geen Crocs meer in de tuin sinds die keer dat ik in een spijker trapte :P
Alle reacties Link kopieren
Lage laarsjes
Waren een poos terug bij de Aldi in de aanbieding
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
Alle reacties Link kopieren
Boston model van Birckenstock, en dan geen suede maar oiled leather. Goedkoper maar ook goed is de vegan leather versie. Beide makkelijk af te vegen. Met of zonder dikke wollen sokken afhangende van het weer, ik vind ze oprecht leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven