Mode & Beauty alle pijlers

Oogleden een ‘struikelblok’

04-04-2021 17:41 157 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is zover. Ik ben best blij met mijn uiterlijk. Prima huid, nog geen rimpels op een frons rimpel na, een kop vol haar, slank. Kortom, voor mijn 48ste best goed geconserveerd. Maar een ding zit me dwars. Of hangt me dwars. Mijn oogleden. Ik struikel er nog net niet over. Als ik nee schud schudden mijn oogleden nog een half uur na, als ik opsta en naar de douche loop liggen ze nog op het kussen as ik bij de deur ben. Nou ja wat overdreven, maar jullie begrijpen wat ik bedoel en ik zie er moe uit daardoor. En ik vind het gewoon lelijk dus ga ik de stap nemen. Stukkie eruit snijden, dichtnaaien en weer een open frisse blik. Hoop ik dan.

Ik wil geen adviezen over welke kliniek wel of niet want dat mag niet en ik ben er wel uit waar ik het wil laten doen, maar ik hoor graag jullie ervaringen. Hoe ervaarden jullie de ingreep, hoe lang ben je thuisgebleven, kreeg je van die mooie zwarte panda ogen en hoe lang duurde dat? Ben je blij met het resultaat? Etc etc.
Dat soort ogen worden over het algemeen als zeer sexy en zwoel ervaren.
Alle reacties Link kopieren
Ja heel sexy inderdaad.

Afbeelding

Succes TO!
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren
Geen seconde spijt van gehad. Nou ja, op dag drie na de ingreep, toen de zwelling op zijn hevigst was, wel even 😂
Ik heb het afgelopen augustus laten doen en het was toen bloedheet, waardoor het niet eenvoudig was om goed te blijven koelen.

Maar als je de eerste week achter de rug hebt, en zeker als de hechtingen er uit gaan, zie je per dag verbetering.

Na drie weken zag ik er al stukken beter en wakkerder uit dan ervoor. Zo blij mee! Ik voel me ook veel minder moe, vooral in de middag zakten mijn oogleden.

Het was best even pittig, maar goed te doen. Ik zou het, nu ik weet hoe het is, zo weer doen.
Collega van mij heeft het laten doen en het is echt heel mooi gelukt. Ze zag er wel anderhalve week uit alsof ze zwaar gevochten had maar dat is toch te overzien lijkt me.
Eurus schreef:
04-04-2021 17:45
Ja heel sexy inderdaad.

Afbeelding

Succes TO!
Ja joh, neem een 70er als voorbeeld, Djeezzzz...
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
04-04-2021 17:49
Ja joh, neem een 70er als voorbeeld, Djeezzzz...
Of je reageert gewoon on topic djeeeeezzzzzz.
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren
Nou, 70er..., mijn oogleden hangen net zo dus, en een nog meer dan de ander....
Alle reacties Link kopieren
BuzzieBee schreef:
04-04-2021 17:52
Nou, 70 tiger, mijn oogleden hangen net zo dus, en een nog meer dan de ander....
Gelijk heb je dat je het laat fiksen als je er niet blij mee bent. Hoop dat je er straks blij mee bent. Ik ken alleen maar goede verhalen in ieder geval.
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren
Bij mij hangt vooral de buitenkant, en dan links ook nog meer dan rechts, dus dat ziet er niet uit. Ik wilde het dit jaar nog laten doen, maar het wil nog niet echt lukken om de moed te verzamelen om er ook echt werk van te maken.
BuzzieBee schreef:
04-04-2021 17:52
Nou, 70er..., mijn oogleden hangen net zo dus, en een nog meer dan de ander....
Tja, ik heb het ook, hoort bij de familie, maar no way dat ik daar aan laat hannesen. Zolang het onder de ogen niet hangt...
Cateautje schreef:
04-04-2021 17:44
Dat soort ogen worden over het algemeen als zeer sexy en zwoel ervaren.
Je bent in de war met deze ogen:

Afbeelding

Oogleden die vanaf de wenkbrauwen over de wimpers druipen worden zeker niet als sexy ervaren door de meeste mensen. En ze kunnen fysiek nog knap lastig zijn ook.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte en gelijk heb je to. Ook alleen maar uit tweede hand ervaring twee mensen die er zeer tevreden over zijn.
Ik kan eventjes geen vrouw vinden. Was op zoek naar één van de topmodellen van weleer, maar weet niet meer hoe zij heet. Maar dit is de mannelijke vorm en we weten allemaal hoeveel vrouwen op hem glijden.

Afbeelding
Hier is er eentje.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Bij mij hangen ze zoals die voor en foto, niet zoals bij Tygo.

Echt een vermoeide blik krijg ik er door en alles behalve sexy. Meer een ‘zo, paar avondjes doorgehaald??’
@Cateautje, dat zijn hooded eyes :)
die schijn je met een stickertje op het ooglid te kunnen corrigeren.
BuzzieBee schreef:
04-04-2021 18:03
Bij mij hangen ze zoals die voor en foto, niet zoals bij Tygo.

Echt een vermoeide blik krijg ik er door en alles behalve sexy. Meer een ‘zo, paar avondjes doorgehaald??’
Sorry, ik ben anti snij maar raak, dus ik heb geprobeerd je een meer genuanceerder blik te geven, maar als je het wil laten doen is dat jouw goed recht natuurlijk.


Succes. :)
Henk-en-Roelie schreef:
04-04-2021 18:07
@Cateautje, dat zijn hooded eyes :)
die schijn je met een stickertje op het ooglid te kunnen corrigeren.
Nooit van gehoord, dus weer wat geleerd.

Loop je daar bestickerd. ;-D
Cateautje schreef:
04-04-2021 18:08
Nooit van gehoord, dus weer wat geleerd.

Loop je daar bestickerd. ;-D
Ik had dat als kind en toen ik puber werd 'vouwden ' ze uit als het ware :D

Ja stel je voor dat zo'n stickertje in je soep valt tijdens een etentje.
Alle reacties Link kopieren
Hier vorig jaar laten corrigeren omdat ik er (fysiek) moe van was en hoofdpijn kreeg omdat ik onbewust de hele dag aan het corrigeren was. Ik vond het ook niet mooi trouwens. Het was een ingreep van niks: paar minuten en klaar. Week van te voren heb ik arnica genomen en ik had zo’n gel brilletje gekocht dat je in de koeling/ vriezer kan leggen. Ik heb amper zwelling gehad en het is niet blauw geworden. Ik was na de controle (na een week dacht ik?) en het verwijderen van de hechtingen weer volledig aan het werk.
Het was 1 van de beste keuzes die ik gemaakt heb. :)
Henk-en-Roelie schreef:
04-04-2021 18:10
Ik had dat als kind en toen ik puber werd 'vouwden ' ze uit als het ware :D

Ja stel je voor dat zo'n stickertje in je soep valt tijdens een etentje.
Oh, da's wel apart.

Ja, eentje maar in soep. :-D
Alle reacties Link kopieren
To, ik kan me weinig voorstellen waar je zo snel ouder en vermoeider door lijkt en als het nodig wordt, ga ik het zelf ook zeker doen. (Laten doen, niet letterlijk zelf doen natuurlijk).
Ik ken een paar mensen die het gedaan hebben en er echt véél frisser uit zien. Over het algemeen vonden ze de ingreep achteraf meegevallen en geen van allen heeft spijt.
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
04-04-2021 18:07
@Cateautje, dat zijn hooded eyes :)
die schijn je met een stickertje op het ooglid te kunnen corrigeren.
Ook hooded eyes worden niet echt als sexy ervaren. Dat zijn meer de bedroom eyes, met juist veel zichtbaar bewegend ooglid. Zoiets als dit:

https://www.google.com/search?q=bedroom ... 3Rdd6pq65M
Alle reacties Link kopieren
Als het werkelijk zo erg is als jij zegt ga je naar de huisarts vraagt n verwijskaart en en gaan ze kijken en meten of het echt nodig is.
Je krijgt dan toestemming en het is binnen korte tijd gepiept.
Zo was het tenminste bij mijn man nu ongeveer twee jaar geleden. Zorgverzekering vergoed als het werkelijk nodig is .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven