Mode & Beauty alle pijlers

Rituals

08-04-2021 17:42 217 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van iemand een tegoedbon gekregen van de Rituals. Erg leuk allemaal, maar ik koop zelf echt nooit iets bij de Rituals. Zelf ben ik erg van de plastic vrije, duurzame en ecologische producten. Nu dacht ik dat misschien wel te vinden was bij de Rituals, maar als ik kijk op hun website krijg ik dat idee niet echt. Dat in combinatie met hoe duur alle prijzen zijn, verwonder ik me over de populariteit van deze zaak. Als ik de ingredienten lijst bekijk van hun cosmetica etc. en hun producten bekijk heb ik niet echt het idee dat je zoveel meer koopt dan bij een ander A merk bij de kruidvat. Dus mijn vraag is; wat maakt deze winkel in hemelsnaam zo populair? Is er iets wat ik over mijn hoofd zie of weten ze gewoon heel slim een bepaalde marketing truc in te zetten waardoor iedereen het maar koopt ondanks de prijzen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel fijne producten maar inderdaad niet goedkoop. Anders misschien een idee om geurstokjes te bestellen van je bon?
Alle reacties Link kopieren
Stuur die bon naar mij, anders. Ik weet er wel raad mee.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben ook kleding.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Rituals staat strak van de marketing. De producten zijn helemaal niet beter dan menig huismerk van een drogist. Daarnaast zit het vol met geurstoffen en alcohol dat het mij niet echt optimaal lijkt voor je huid.
yasmijn schreef:
08-04-2021 17:45
Stuur die bon naar mij, anders. Ik weet er wel raad mee.

:proud:
Ik vind rituals wel fijn maar ik koop het eigenlijk zelden voor mezelf. Gaat dus bijna standaard op een kerstlijst of geef het als tip als iemand vraagt wat ik leuk vind om te krijgen. Vind niet alle geuren lekker ruiken maar mijn favorieten tot nu toe zijn de Sakura en Amsterdam lijn. En de limited editions vind ik vaak ook wel lekker ruiken. Het is voor mij pure verwennerij en gebruik het ook niet dagelijks.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat ik de enige was die de populariteit van rituals niet zo begreep. Tuurlijk ruikt het lekker en ziet het er leuk uit, maar meer dan dat is het ook niet. En dan moet je er nog kapitalen voor neerleggen ook!
Ik vind Rituals overrated. Net zoals James Bond films.

Misschien is er een ruil topic waar je je bon kunt ruilen voor iets van jouw voorkeur. En anders Yasmijn om haar adres vragen ;-)
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
08-04-2021 17:47
Rituals staat strak van de marketing.
Toch doen ze dat goed, op Funda staan in de meeste badkamers van de huizen die te koop staan spullen van Rituals.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
08-04-2021 17:45
Stuur die bon naar mij, anders. Ik weet er wel raad mee.
Hè,hè , ben ik weer te laat.
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Ik vind dat ook wonderlijk. Ik verbaas me ook altijd over de populariteit van Starbucks. Vijf euro voor koffie is best veel.

Maar ik gebruik bijna alleen maar Rituals en ik koop graag koffie bij Starbucks.
Het zal wel extra feestelijk voelen, omdat het zo duur is.
Alle reacties Link kopieren
nolimit-economy schreef:
08-04-2021 17:49
Ik dacht dat ik de enige was die de populariteit van rituals niet zo begreep. Tuurlijk ruikt het lekker en ziet het er leuk uit, maar meer dan dat is het ook niet. En dan moet je er nog kapitalen voor neerleggen ook!
Ja, die grote flessen met geurstokjes: 44,50. Ik vind het veel geld voor geurstokjes. @(
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 08-04-2021 17:51
0.13% gewijzigd
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
08-04-2021 17:47
Rituals staat strak van de marketing.
Klopt, ik vind het wel een heel sterk staaltje marketing. Superknap om zo'n merk neer te zetten en zo populair te maken in een markt die al compleet overvoerd is.
Ik heb er wel eens een heel erg fijn vest gekocht. Dus kijk eens bij de kleding.
.
nolimit-economy schreef:
08-04-2021 17:49
Ik dacht dat ik de enige was die de populariteit van rituals niet zo begreep. Tuurlijk ruikt het lekker en ziet het er leuk uit, maar meer dan dat is het ook niet. En dan moet je er nog kapitalen voor neerleggen ook!

Nee, je bent zeker niet de enige. Het is ook vreemd fenomeen: omdat het lijkt alsof de hele wereld er gek op is, is het raar als jij dat niet vindt.
Kroonprinses schreef:
08-04-2021 17:50
Ik vind Rituals overrated. Net zoals James Bond films.
James Bond films vind ik dan weer wel saai.
Het is allemaal relatief, voor mij valt Rituals juist onder de meer betaalbare producten, hoewel ik eigenlijk alleen bodybutters en huidolie gebruik. Het is op zich niet bijzonder, maar de crèmes zijn wel degelijk dikker en vetter dan bijvoorbeeld iets van Therme of Kneipp. Ik heb echt ontzettend veel bodycrèmes van allerlei prijzen en ik vind dat Rituals levert wat ze kosten. Ik geef vaak veel meer uit.
anoniem_402201 wijzigde dit bericht op 08-04-2021 17:57
3.54% gewijzigd
SweetFirefly schreef:
08-04-2021 17:50
Toch doen ze dat goed, op Funda staan in de meeste badkamers van de huizen die te koop staan spullen van Rituals.
Ja je ziet het bij heel veel mensen in huis staan en ze zeggen bijna allemaal dat ze het te duur vinden om zelf te kopen maar wel leuk vinden om te krijgen. Als er bij mij in de familie iemand jarig is krijgt die 9 van de 10x iets van Rituals. Heb dus ook het idee dat ze het vooral moeten hebben van de mensen die het cadeau doen aan een ander.
Alle reacties Link kopieren
nolimit-economy schreef:
08-04-2021 17:49
Ik dacht dat ik de enige was die de populariteit van rituals niet zo begreep. Tuurlijk ruikt het lekker en ziet het er leuk uit, maar meer dan dat is het ook niet. En dan moet je er nog kapitalen voor neerleggen ook!
En dat is genoeg. Ruikt lekker, ziet er goed uit.
Kapitalen vind ik overdreven...
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt het natuurlijk ook zelf weer cadeau geven aan iemand. (=geen hint)
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
08-04-2021 17:54
Ja je ziet het bij heel veel mensen in huis staan en ze zeggen bijna allemaal dat ze het te duur vinden om zelf te kopen maar wel leuk vinden om te krijgen. Als er bij mij in de familie iemand jarig is krijgt die 9 van de 10x iets van Rituals. Heb dus ook het idee dat ze het vooral moeten hebben van de mensen die het cadeau doen aan een ander.
De foams en deo's en potten creme koop ik zelf. Maar de door mij eerder genoemde geurstokjes haal ik met cadeaubonnen die ik krijg.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
08-04-2021 17:50
Toch doen ze dat goed, op Funda staan in de meeste badkamers van de huizen die te koop staan spullen van Rituals.
Ik zeg ook niet dat ze het niet goed doen. Dit hele merk is het toonbeeld van goede marketing.
Alle reacties Link kopieren
Ik schrok gewoon van de prijzen in combinatie met de ingrediëntenlijst, want die komt bij mij heel goedkoop over. Het is ook niet alsof ze in plaats daarvan allemaal biologische ingrediënten of iets dergelijks aanbieden. Het is gewoon mooi verpakt :'). Vind het gewoon bijna schandalig dat de prijzen zo hoog zijn en dat je daarvoor eigenlijk een product krijgt wat niet veel beter is dan een standaard A -merk en dacht dat ik misschien de enige was die er zo over dacht.

Ik ga trouwens waarschijnlijk wat cadeaupakketjes kopen voor als ik een cadeau nodig heb voor iemand anders. Zelf zie ik namelijk niets moois ertussen zitten.
Alle reacties Link kopieren
Het zijn vooral heel mooie verpakkingen!

Ideaal om cadeau te geven. Een hele grote doos met heel veel plastic.
Niqqi schreef:
08-04-2021 17:59
Ik schrok gewoon van de prijzen in combinatie met de ingrediëntenlijst, want die komt bij mij heel goedkoop over. Het is ook niet alsof ze in plaats daarvan allemaal biologische ingrediënten of iets dergelijks aanbieden. Het is gewoon mooi verpakt :'). Vind het gewoon bijna schandalig dat de prijzen zo hoog zijn en dat je daarvoor eigenlijk een product krijgt wat niet veel beter is dan een standaard A -merk en dacht dat ik misschien de enige was die er zo over dacht.

Ik ga trouwens waarschijnlijk wat cadeaupakketjes kopen voor als ik een cadeau nodig heb voor iemand anders. Zelf zie ik namelijk niets moois ertussen zitten.
Maar zo ontzettend duur is het toch ook weer niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven