Mode & Beauty alle pijlers

Rituals

08-04-2021 17:42 217 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van iemand een tegoedbon gekregen van de Rituals. Erg leuk allemaal, maar ik koop zelf echt nooit iets bij de Rituals. Zelf ben ik erg van de plastic vrije, duurzame en ecologische producten. Nu dacht ik dat misschien wel te vinden was bij de Rituals, maar als ik kijk op hun website krijg ik dat idee niet echt. Dat in combinatie met hoe duur alle prijzen zijn, verwonder ik me over de populariteit van deze zaak. Als ik de ingredienten lijst bekijk van hun cosmetica etc. en hun producten bekijk heb ik niet echt het idee dat je zoveel meer koopt dan bij een ander A merk bij de kruidvat. Dus mijn vraag is; wat maakt deze winkel in hemelsnaam zo populair? Is er iets wat ik over mijn hoofd zie of weten ze gewoon heel slim een bepaalde marketing truc in te zetten waardoor iedereen het maar koopt ondanks de prijzen.
Alle reacties Link kopieren
Madelein schreef:
08-04-2021 22:21
Fluffy Body Butter van watmaaktjemooi.nl !

Ruikt lekker en ook verantwoord :)
Ik kende deze site niet. De producten zien er erg leuk/ lekker uit. Is het erg sterk geparfurmeerd?
Alle reacties Link kopieren
novaviva schreef:
08-04-2021 22:23
Ik ga meteen kijken!
ja ik ben echt fan! ze hebben ook kleine bruisballen, formaat voetenbad, en mijn kleuter vind dat dus helemaal geweldig in zn bad. Heb ooit een bruisbal van primark gehad, maar toen kwamen beide jongens met chemisch roze handen weer uit bad..

meisje22 schreef:
08-04-2021 22:27
Ik kende deze site niet. De producten zien er erg leuk/ lekker uit. Is het erg sterk geparfurmeerd?
verschilt volgens mij, ze heeft ook een naturel-lijn.

Van de geurkaarsen hoorde ik van een vriendin dat er een aantal heel sterk waren qua geur (voor haar te sterk). Ik heb een haarmasker en dat vind ik niet sterk ruiken.

Ik heb ook de shower smoothie en die vind ik minder sterk geuren dan rituals olie. Maar wel heerlijk zacht :)
Alle reacties Link kopieren
Madelein schreef:
08-04-2021 22:27
ja ik ben echt fan! ze hebben ook kleine bruisballen, formaat voetenbad, en mijn kleuter vind dat dus helemaal geweldig in zn bad. Heb ooit een bruisbal van primark gehad, maar toen kwamen beide jongens met chemisch roze handen weer uit bad..




verschilt volgens mij, ze heeft ook een naturel-lijn.

Van de geurkaarsen hoorde ik van een vriendin dat er een aantal heel sterk waren qua geur (voor haar te sterk). Ik heb een haarmasker en dat vind ik niet sterk ruiken.

Ik heb ook de shower smoothie en die vind ik minder sterk geuren dan rituals olie. Maar wel heerlijk zacht :)
Thanks. Ik hoef geen geurkaarsen ;-)
Ben wel geïnteresseerd in die fluffy body butter en shampoo/conditioner bars.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou enorm van Rituals.
En ja, dat kan zomaar komen omdat ik jarenlang met mijn gezin van het absoute minimum heb moeten leven. Waarbij weken van 50 euro budget inc. 3 opgroeiende kinderen geen uitzondering waren.

Persoonlijk: de geuren zijn subtiel maar lekker, de deodorant sticks werken enorm goed. Love the body mist. Standaard een flesje in mijn tas.

Het geeft mij altijd een heel luxe en rijk gevoel als ik ( pre corona ) de winkel in stap en schaamteloos voor een x bedrag kan en mag uitgeven. ( Afgelopen jaar via bestelling )

Misschien trap ik wel in een marketing stunt, zie ik niet dat kruidvat eigenmerk echt net zo goed is, dikke prima.

Ik kan het betalen en doe dat ook graag :D
Dus.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
08-04-2021 18:30
De geurstokjes zijn echt wel de allerbeste vind ik hoor

Dat zei ik eerst ook, tot dat ik hier eens bij de Etos binnen stapte . En die daar ook een stelling heeft met geurstokjes en die roken toch lekker.
Ik vond bij de Rituals ook niet alle geuren even fijn, maar deze luxe geurstokjes van de Etos wel, en ze zijn nog goedkoper ook. Sindsdien heb ik die van de Rituals nooit meer gekocht.
Ik vind dit de lekkerste geur ever!!

Afbeelding

Maar al een hele poos niet meer te koop helaas.

Ik heb gelukkig nog een halve pot creme, een dichte douchefoam en een dichte douche olie op voorraad.
Superhuisvrouw schreef:
08-04-2021 23:04
Dat zei ik eerst ook, tot dat ik hier eens bij de Etos binnen stapte . En die daar ook een stelling heeft met geurstokjes en die roken toch lekker.
Ik vond bij de Rituals ook niet alle geuren even fijn, maar deze luxe geurstokjes van de Etos wel, en ze zijn nog goedkoper ook. Sindsdien heb ik die van de Rituals nooit meer gekocht.

Hoe heten die?
meisje22 schreef:
08-04-2021 22:27
Ik kende deze site niet. De producten zien er erg leuk/ lekker uit. Is het erg sterk geparfurmeerd?
Het ziet er zeker leuk uit. Maar... qua marketing voel ik me meteen al niet de doelgroep. Het ziet er “jonger” uit dan ik. En meer pastel. Dus qua look & feel zou ik er nooit op vallen en zou ik er straal voorbij lopen/klikken. Maar nu toch wel nieuwsgierig.
Alle reacties Link kopieren
Niqqi schreef:
08-04-2021 17:59
Ik schrok gewoon van de prijzen in combinatie met de ingrediëntenlijst, want die komt bij mij heel goedkoop over. Het is ook niet alsof ze in plaats daarvan allemaal biologische ingrediënten of iets dergelijks aanbieden. Het is gewoon mooi verpakt :'). Vind het gewoon bijna schandalig dat de prijzen zo hoog zijn en dat je daarvoor eigenlijk een product krijgt wat niet veel beter is dan een standaard A -merk en dacht dat ik misschien de enige was die er zo over dacht.

Ik ga trouwens waarschijnlijk wat cadeaupakketjes kopen voor als ik een cadeau nodig heb voor iemand anders. Zelf zie ik namelijk niets moois ertussen zitten.
Ik snap je. Maar de groene huisspray is écht super lekker vind ik en blijft ook lang ruiken
lolllaaa schreef:
08-04-2021 23:14
Ik snap je. Maar de groene huisspray is écht super lekker vind ik en blijft ook lang ruiken

Ik heb deze:
Afbeelding

Ook erg lekker.

Maar als ie op is ga ik de groene proberen.
Alle reacties Link kopieren
lizenlotte schreef:
08-04-2021 21:51
Huh waarom zou je een cadeaubon kopen met een cadeaubon? Dan geef je de cadeaubon die je zelf hebt gekregen toch gewoon verder? Volgens mij bestaat er trouwens ook een website waar je cadeaubonnen kunt ruilen voor geld.
Geldigheidsduur van de bon.
Alle reacties Link kopieren
petra123456 schreef:
08-04-2021 23:40
Geldigheidsduur van de bon.

Of het bedrag..ik heb weleens een Rituals bon van 100€ gekregen. Voor de helft wat leuks voor mezelf gekocht en daarnaast 2 bonnen van 25€ om cadeau te geven..
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, bij zo'n groot bedrag kan ik het me voorstellen ja.
Wat maakt je mooi ken ik ook, al sinds het begin. heb er een tijd meerdere producten van gebruikt, ik vond vooral een bepaalde reiniger prettig maar die heeft ze er uit gedaan helaas :-(
Ik heb er al een hele tijd niks meer besteld omdat dat wat ik hebben wou uitverkocht was, ik weet dat dat komt omdat ze het met de hand maakt en het niet zolang houdbaar is wat haar kracht is maar tegelijkertijd is dat ook haar zwakte.
De geurkaarsen zijn best sterk, maar ik hou daarvan dus voor mij is dat geen probleem.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van rituals 2 mini sprays, gekregen bij eenbestelling en vind ze beiden erg prettig, natuurlijk en niet opdringerig. Ik heb imperial Rose en savage garden.
geurstokjes heb ik nog niet gehad, ik koop altijd stokjes van het merk Janzen bij de etos, ik vind black lekker ruiken (bergamot met tonka) die kan mijn vriend ook nog hebben terwijl hij een bloedhekel heeft aan 'geurprut' zoals hij dat noemt
Alle reacties Link kopieren
HappyGoLucky schreef:
08-04-2021 20:12
Wat ik dan wel crap vind, is dat ik nu een (gloednieuwe) bus doucheschuim heb waar de druk vanaf lijkt. Dus ik moet heel hard en lang drukken voor een klein straaltje. Is daar iets aan te doen (evt om te voorkomen)? Heb het al eerder gehad.
Had ik ook een keer, ben toen naar de winkel gegaan en kreeg zo een nieuwe bus ( was volgens mij niet eens daar gekocht want zat in een kerstpakket.)
Maar ging erg makkelijk om te ruilen
€100 rituals zou ik ook zeker niet blij mee zijn. Ik gebruik er maar een paar dingen van, want ik douche niet graag met foam enzo. En sowieso heb ik liever één echt mooi product dan een plank vol Rituals.
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
08-04-2021 17:50
Toch doen ze dat goed, op Funda staan in de meeste badkamers van de huizen die te koop staan spullen van Rituals.
tegenwoordig heeft elk huis ook zwarte kozijnen, stalen deuren en visgraat pvc.

allemaal marketing
En doooooor!
Alle reacties Link kopieren
HappyGoLucky schreef:
08-04-2021 20:12
Wat ik dan wel crap vind, is dat ik nu een (gloednieuwe) bus doucheschuim heb waar de druk vanaf lijkt. Dus ik moet heel hard en lang drukken voor een klein straaltje. Is daar iets aan te doen (evt om te voorkomen)? Heb het al eerder gehad.
Staand bewaren. Hetzelfde als met van die slagroombussen.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
Happysoaps is erg lekker, de aloë Vera shampoobar is bij mij favoriet. Er is een kortingscode t/m morgen geldig, Voorjaar21.
Meer ontopic, Rituals is ook heerlijk, vooral de Shakura, daar is nu ook een dry oil van.
Alle reacties Link kopieren
HappyGoLucky schreef:
08-04-2021 20:12
Wat ik dan wel crap vind, is dat ik nu een (gloednieuwe) bus doucheschuim heb waar de druk vanaf lijkt. Dus ik moet heel hard en lang drukken voor een klein straaltje. Is daar iets aan te doen (evt om te voorkomen)? Heb het al eerder gehad.
Ik had een keer het tegenovergestelde! Nadat ik het onder de douche had laten vallen wilde het niet meer stoppen en bleef het maar schuimen.. Halve fles direct leeg.. :cry:
Alle reacties Link kopieren
Bloem1970 schreef:
09-04-2021 18:45
Happysoaps is erg lekker, de aloë Vera shampoobar is bij mij favoriet. Er is een kortingscode t/m morgen geldig, Voorjaar21.
Meer ontopic, Rituals is ook heerlijk, vooral de Shakura, daar is nu ook een dry oil van.
ik ben echt aan het kijken naar shampoo bars, maar hoe bewaar je die nu handig in de douchecabine?
BroccoliBloemkool123 schreef:
10-04-2021 08:31
Ik had een keer het tegenovergestelde! Nadat ik het onder de douche had laten vallen wilde het niet meer stoppen en bleef het maar schuimen.. Halve fles direct leeg.. :cry:
mijn zoon heeft ooit een keer een hele fles leeggespoten..."kijk mama, ik heb een winterlandschap gemaakt!"
Hij was oprecht trots! (en de fles stond dus hoog weg, maar hij heeft gewoon de kruk in de douchecabine gezet) :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
PoezzinBoots schreef:
08-04-2021 23:04
Ik vind dit de lekkerste geur ever!!

Afbeelding

Maar al een hele poos niet meer te koop helaas.

Ik heb gelukkig nog een halve pot creme, een dichte douchefoam en een dichte douche olie op voorraad.
Ja! Ik heb gelukkig nog scrub en bodymist.
Alle reacties Link kopieren
novaviva schreef:
08-04-2021 18:11
Het is overigens vooral Nederland waar Rituals echt bekend is. Ze hebben wel wat flagship stores in het buitenland, zoals in New York ofzo, maar ze zijn in het buitenland echt geen groot merk.
Bij ons in B zeker wel.

Kom bij heel veel mensen thuis, moet steeds beginnen met handen wassen en ben toch altijd blij als er handzeep van Rituals staat. Voelt heel zacht en aangenaam en geen enkel ander merk heeft zo’n lekkere geuren. Of het écht milieu- of huidvriendelijk is? Geen idee.
Is altijd bij mensen met een mooi huis/interieur.

Ik koop er graag homewear.
BroccoliBloemkool123 schreef:
10-04-2021 08:31
Ik had een keer het tegenovergestelde! Nadat ik het onder de douche had laten vallen wilde het niet meer stoppen en bleef het maar schuimen.. Halve fles direct leeg.. :cry:
Heb ik in Kruidvat gehad. Zo'n bus foam op de grond laten vallen. Liep helemaal leeg in het gangpad.
Zit best veel in :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
PoezzinBoots schreef:
10-04-2021 09:37
Heb ik in Kruidvat gehad. Zo'n bus foam op de grond laten vallen. Liep helemaal leeg in het gangpad.
Zit best veel in :biggrin:
:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven