Mode & Beauty alle pijlers

Goede slips gezocht!

23-06-2021 22:27 29 berichten
Ik ben op zoek naar kwalitatief goede slips, die een poosje mooi blijven en een goede pasvorm hebben. Lees: die niet halverwege je bil eindigen en ook niet vlak onder je borsten, eigenlijk gewoon een standaard bikini broekje model, misschien iets breder.

Gewoon van katoen, eventueel met iets stretch, geen kantjes of andere opsmuk, kleuren wit of grijs.

Ik had Ten Cate, pasvorm heel goed maar vond voor de prijs de kwaliteit toch niet geweldig; na een poos trok ik de gaten erin. Hema kwaliteit vind ik de laatste jaren om te huilen.

Ik kwam qua merk eigenlijk alleen uit op Sloggi, maar die moet ik dus nog bekijken/proberen.
Jullie nog ideeën? Het mag iets kosten maar moet het wel waard zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben erg fan van Chantelle Softstretch.
Lady_Day schreef:
23-06-2021 22:29
Ik ben erg fan van Chantelle Softstretch.

Even gekeken: helaas is dat geen katoen en dat is voor mij echt een vereiste in de zomer.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
23-06-2021 22:31
Even gekeken: helaas is dat geen katoen en dat is voor mij echt een vereiste in de zomer.
Oh ja, heb je gelijk in. Zit wel een katoenen kruisje in hoor maar het ding zelf is niet van katoen.
Alle reacties Link kopieren
Hanro dan? Vind ik ook wel een fijn merk en ze hebben veel katoen als ik het me goed herinner.
Lady_Day schreef:
23-06-2021 22:41
Hanro dan? Vind ik ook wel een fijn merk en ze hebben veel katoen als ik het me goed herinner.

Thanks, ik ga even kijken.
Alle reacties Link kopieren
Kruidvat Anni Rolfi
Alle reacties Link kopieren
Anni Rolfi van Kruidvat !

Aanvulling: nu 2 + 1 gratis 😀
Alle reacties Link kopieren
"Mady" van de Zeeman zit heerlijk, gaat lang mee en is katoen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik bestel altijd via Marks & Spencer (online). Prijs/kwaliteit vind ik heel goed en lekker veel (katoen) keuzes.
Ik draag katoenen onderbroeken van de HEMA en er staat EVERYDAY op. De damesboxers zitten lekker en kosten 6,50 per stuk. Ik heb ze al 6 maanden en verdragen 40 c was en droger perfect.
Alle reacties Link kopieren
Geronimo2 schreef:
23-06-2021 23:35
Ik draag katoenen onderbroeken van de HEMA en er staat EVERYDAY op. De damesboxers zitten lekker en kosten 6,50 per stuk. Ik heb ze al 6 maanden en verdragen 40 c was en droger perfect.
Yep, deze heb ik ook. Ik tipte ze laatst ook al in een onderbroekentopic.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Linda van de zeeman. Zitten echt heerlijk. Wel een kanten randje erboven. Ze hebben ze ook zonder in een ander model zag ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al jaren de simpele slips van Hema, zo’n 3-pak voor €4,50.

https://www.hema.nl/dames/lingerie/slip ... 01986.html

Heb er in de kast liggen die al zeker 6 jaar oud zijn. Gaan wel lubberen uiteindelijk en dan gooi ik ze weg. Maar die van 6 jaar oud zijn nog niet zo ver dus :) ze hebben zwart en wit en volgens mij ook van die combi-pakjes. Vroeger hadden ze ook huidskleur, maar die zijn er helaas uit.
Ik heb ook wel eens van zeeman ofzo geprobeerd, maar daarvan vond ik de kwaliteit niet zo. Of de pasvorm is weer net niet goed, dan schiet hij tussen mijn billen tijdens het lopen. Heb er nu ook 1 van anni rolfi (op vakantie en kwam een onderbroek te kort, Kruidvat zat in de buurt), maar die heeft vrij strakke randjes en dat snijd bij mijn liezen. Dus ik blijf toch gewoon bij deze van Hema. Zou alleen fijn zijn als die huidkleurige weer terug komen :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
De katoenen Hipsters van de C&A vind ik zelf heel fijn.
Voor iedereen een groene tuin
Die van Zeeman en Hema vind ik niet lekker zitten en kwaliteit ook niet fijn. Die van Kruidvat zitten niet lekker bij mij.

Ik zal eens kijken bij C&A al zoek ik geen hipster.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
24-06-2021 07:13
Die van Zeeman en Hema vind ik niet lekker zitten en kwaliteit ook niet fijn. Die van Kruidvat zitten niet lekker bij mij.

Ik zal eens kijken bij C&A al zoek ik geen hipster.
Ik draag altijd hipsters omdat deze over de billen vallen, en hoog zitten. Althans bij de c&a
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
24-06-2021 06:58
De katoenen Hipsters van de C&A vind ik zelf heel fijn.
Ja deze.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb boxers en strings van de h&m en die vind ik erg fijn. Vermoed dat de slips dan ook fijn zijn. Heb gewoon de effen zwarte.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een aantal slips van Sloggi besteld, naadloos. Ze zijn niet van katoen maar hebben uiteraard wel een katoenen kruisje. Ik vind ze heerlijk zitten.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de eigen merk onderbroeken van Hunkemoller fijn. Deze:

https://www.hunkemoller.nl/superslip-ri ... 10140.html
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sloggi hipsters (Sensual Fresh). Echt onverslijtbaar en zitten heerlijk.
Zijn ook bikinislips van.

Is geen katoen, maar heel fijn materiaal. Zweet echt niet in de zomer.
Bedankt!

Die van Sloggi en Hunkemoller zien er ook goed uit, ik ga eens wat bestellen...
Alle reacties Link kopieren
De zoektocht naar fijne onderbroeken kan zo frustrerend zijn. Ik wil graag dat je ze niet ziet zitten, ze moeten niet in je bilnaad kruipen en hoog genoeg zijn om een buikje te verhullen.

Ik ben zelf op zoek naar fijne softbh's zonder sluiting die lekker zitten. Ook nog niet zo makkelijk gek genoeg.

TO, ik hoop dat je iets vindt! Die Sloggi lijkt me ook wel wat.
Alle reacties Link kopieren
Hier katoenen sloggi's. Ze zitten heerlijk, kunnen gewoon op 60 of 95 graden gewassen worden, blijven heel lang mooi. Ik had eerst ten Cate en moest even wennen, de sloggi's zijn wat dunner.

Maar ik moet zeggen dat ik positief verrast ben door de kwaliteit.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven