Mode & Beauty alle pijlers

Lichaamshaar bij de vrouw

31-07-2021 00:12 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom word dit als vies onvrouwelijk gezien eigenlijk ?

Elke vrouw groeit het. De een alleen meer/minder dan de ander.
Armen benen buik rug borst handen voeten nek oksels schaamstreek.
Donshaartjes dikke haartjes. Alle soorten en maten en overal kan het groeien.

Men zegt dat het iets vies. Is dat niet een kwestie van wassen ?
Waarom is het bij een man dan niet vies ?

Hoezo zou het onvrouwelijk zijn ? Elke vrouw groeit het. Sommigen hebben meer dan mannen met weinig haargroei.

Smaken verschillen. Respect daarvoor...

Lichaamshaar bij vrouwen moet genormaliseerd worden

Totaal aantal stemmen: 136

Ja (60%)
Nee (40%)
Alle reacties Link kopieren
Je hebt 29 posts hier. De eerste in februari 2018. En allemaal over hetzelfde onderwerp.
Alle reacties Link kopieren
Het is ook een tijdsbeeld. In de jaren 70 was haar veel normaler. Nu moet alles kaal, snap ik niks van.
Alle reacties Link kopieren
Vivamensje schreef:
31-07-2021 00:16
Het is ook een tijdsbeeld. In de jaren 70 was haar veel normaler. Nu moet alles kaal, snap ik niks van.
Maar dit dus.
Wie heeft dit bepaald vraag ik me af. En hoe is het zover gekomen dat men hier zo in mee is gegaan
Alle reacties Link kopieren
Waarom moeten wij reageren op een fetisj van jou (zie je eerdere topics) Laat iedere vrouw dat lekker zelf bepalen. Alsof vrouwen hun haar moeten laten groeien omdat jij dat lekker/leuk/whatever vindt. Verzin eens een ander onderwerp
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een groot voorstander van natuurlijk, maar ik snap iedere keer deze zelfde soort topics niet. Ben je aan het peilen of mensen er door de jaren heen anders tegen aan kijken ofzo?
Fap, fap, fap.
Alle reacties Link kopieren
San91. Jouw fetisj is Behaardheid bij vrouwen, Beenharen vooral. Dit zeg je zelf in een eerder topic. Nou weet je. Ik scheer mijn benen elke dag, zodat een mannetje zoals jij niet daarop kan zitten geilen. Alleen daarom al.
Ik vind beharing bij vrouwen inderdaad niet mooi.
Ik kan jouw fetisj niet voeden, ik kies voor radicaal kaal. Ik heb enkel haar op hoofd en arm. Verder investeer ik in scheersessies.
Alle reacties Link kopieren
Ik houd er ook niet van, het ziet er onverzorgt uit zowel bij vrouw als man. Mannen met hele bossen onder de oksel en downunder vind ik ook niet meer van deze tijd. Bijhouden is mijn devies.
Niets hoeft genormaliseerd te worden, doe gewoon wat je zelf fijn vind.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind alles prima. Zelf ben ik er voor om alles wat buiten je liezen groeit weg te halen en alle beharing op een bepaalde lengte te houden, maar ook andere modellen staan je helemaal vrij.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik zie de titel..en jup jij bent het weer, je blijft bezig.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat er genoeg fora en sites zijn waarop je je als harenfetisjist kunt uitleven. Wat denk je hier te vinden?
Alle reacties Link kopieren
Genormaliseerd, please. Scheren kan zorgen voor onstekingen, ingegroeide haartjes, pijn etc. bovendien, maar dat is een kwestie van smaak, ik vind helemaal kaal lijken op de vagina van een varkenszeug.
Sorry.
vivapimpelmees schreef:
31-07-2021 00:15
Je hebt 29 posts hier. De eerste in februari 2018. En allemaal over hetzelfde onderwerp.
:proud:
Inderdaad. Je kunt maar een fetish hebben
Get over it, voordat je oud bent en een tegeltje krijgt

Blij behaard is goud waard
anoniem_405006 wijzigde dit bericht op 31-07-2021 12:53
2.41% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik groei helemaal niks. (6)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben mijn snor en okselhaar weg gaan halen sinds mijn 11de omdat ik op school werd uitgelachen. Dus ja het zou fijn zijn als het waar meer genormaliseerd zou worden.
Hee daar is de beenharenman weer, vast weer wat nieuw fap materiaal nodig.
Alle reacties Link kopieren
San91 schreef:
31-07-2021 00:28
Maar dit dus.
Wie heeft dit bepaald vraag ik me af. En hoe is het zover gekomen dat men hier zo in mee is gegaan
Wie bepaalt wat mode is? Mode fluctueert. Hoe een lichaam beschouwt wordt, fluctueert ook. Het is van alle tijden dat dat voor vrouwen nog iets sterker geldt dan voor mannen.
Maar als je het door de decennia heen bekijkt, zal de harige tijd vast ook wel weer een keer aanbreken.

Ik ben zelf niet zo perse van de puur natuur, ik vind haarloze benen bij vrouwen mooier dan behaarde exemplaren. Bij mannen andersom. Waarom vind ik dat? Weet ik niet, waarschijnlijk omdat ik meegroei met wat in het tijdsbeeld gebruikelijk is.
Alle reacties Link kopieren
En we gaan mee in de gekste dingen hoor. Als we er maar lang genoeg visueel mee gebombardeerd worden. Kijk naar de mega billen die nu mode zijn. Diezelfde mega billen moesten een paar jaar geleden nog bedekt worden onder tunieken.
Alle reacties Link kopieren
Een bericht aan de mensen die me herinneren aan het feit dat ik meerdere topics over dit onderwerp heb. Lief dat jullie me eraan herinneren maar daar ben ik me van bewust ;)

Het doel is ook om zoveel mogelijk mensen te bereiken en zo iets van positiviteit te proberen te delen. Vandaar dus ook meerdere topics.

Volgens mij is de topic titel verder overduidelijk. Mocht je dus ervan walgen of van mij walgen. Klik er dan vooral niet op zou ik zeggen
Alle reacties Link kopieren
San91 schreef:
01-08-2021 00:42
Het doel is ook om zoveel mogelijk mensen te bereiken en zo iets van positiviteit te proberen te delen. Vandaar dus ook meerdere topics.

Ik vind je doel maar matigjes overkomen. Misschien kun je beter een echte discussie er over aangaan. Of echte positiviteit over dit onderwerp delen. Nu is het toch vooral een inventariserend topic waarin bijna elke reactie gaat over 'dat jij er weer bent'. Ik denk niet dat je op deze manier iets bijdraagt aan je doel.
Alle reacties Link kopieren
San91 schreef:
01-08-2021 00:42
Het doel is ook om zoveel mogelijk mensen te bereiken en zo iets van positiviteit te proberen te delen. Vandaar dus ook meerdere topics.
Heb je de indruk dat je dat doel op deze manier bereikt? Doordat je ook gedeeld hebt dat je een fetisj voor behaarde vrouwen hebt (prima natuurlijk) lijkt je doel toch net anders te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven