Mode & Beauty alle pijlers

Pantalon

25-09-2021 15:38 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik start binnenkort met een nieuwe baan waar ik me net wat netter moet kleden. Ik heb een aantal nette leuke jurken, maar zou ook graag een paar mooie pantalons willen kopen. Nu heb ik er verschillende van de H&M (gehad) en ik vond de kwaliteit niet echt top. Wie heeft tips/ervaringen met fijne pantalons die na een aantal keer wassen nog steeds mooi blijven? Qua prijs mag het uiteraard wat duurder zijn dan H&M, maar 200 euro of iets dergelijks vind ik ook teveel.
Alle reacties Link kopieren
M @ S?
Alle reacties Link kopieren
Scotch & Soda zou ik aanraden. Niet te duur, makkelijk in ‘onderhoud’ en toch netjes qua snit.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Bon Prix.
Pantalons altijd binnenstebuiten wassen.
Alle reacties Link kopieren
Studio Anneloes. Zit heerlijk. Blijft ook prachtig na wassen.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Esprit en s'Oliver heeft ook nette broeken en qua kwaliteit wel beter dan hm.
Studio Anneloes!
Alle reacties Link kopieren
WE heeft ook mooie pantalons en wel meer geklede kleding.
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren
Krulliebollie73 schreef:
25-09-2021 16:18
Studio Anneloes. Zit heerlijk. Blijft ook prachtig na wassen.
Hier heb ik er ook één van, niet precies deze, maar ongeveer. De mijne heeft dat ceintuur niet, maar verder wel ongeveer hetzelfde. Heel makkelijk te combineren, zakelijk of casual te dragen afhankelijk van de combi en de schoenen, kreukt niet, hoeft niet gestreken te worden. Ideaal!

https://www.studioanneloes.nl/shop/rens ... dark-blue/
Alle reacties Link kopieren
Voor dat soort pantalons betaal je bij Studio Anneloes ongeveer €130,-. Ik vind dat vrij veel, maar ik vind mijn exemplaar echt elke cent waard. Dit soort broeken zitten in de basis collectie en zijn helaas zelden afgeprijsd.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gek op het merk Mos Mosh, die broeken zitten altijd geweldig!

Gap heeft ook mooie broeken met goede pasvorm. En Summum.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
25-09-2021 18:58
Ik ben gek op het merk Mos Mosh, die broeken zitten altijd geweldig!

Gap heeft ook mooie broeken met goede pasvorm. En Summum.
Mos Mosch, inderdaad mooi! Heeft ook prachtige jasjes. Ik vind het merk wel een beetje kleiner vallen dan gemiddeld.
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
25-09-2021 18:58
Ik ben gek op het merk Mos Mosh, die broeken zitten altijd geweldig!

Gap heeft ook mooie broeken met goede pasvorm. En Summum.
Dit wilde ik ook zeggen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar ' Marlene Dietrich-achtige' broeken van Massimo Dutti. Prijs/kwaliteit vind ik heel goed na een paar jaar dragen. En net een mooie groene pantalon gekocht bij Claudia Strater (in de uitverkoop): Mooie snit, stevige stof en tot in detail afgewerkt. Dat is weer eentje die minsten tien jaar tot de basis blijft horen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Goeie tips, bedankt! Studio Anneloes en mos mosh zien er goed uit! Ga morgen een kijkje nemen bij de Bijenkorf want zie dat ze beide merken verkopen.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees even mee. Weet iemand of er wellicht ook winkels zijn die pantalons in (kortere) lengtematen verkopen?

Zo niet laat ik een broek vermaken maar als het bestaat koop ik liever net als jeans een broek op de juiste lengte.
Alle reacties Link kopieren
nve schreef:
26-09-2021 08:23
Goeie tips, bedankt! Studio Anneloes en mos mosh zien er goed uit! Ga morgen een kijkje nemen bij de Bijenkorf want zie dat ze beide merken verkopen.
Laat even weten wat je er van vindt? Ben benieuwd…
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
25-09-2021 18:39
Voor dat soort pantalons betaal je bij Studio Anneloes ongeveer €130,-. Ik vind dat vrij veel, maar ik vind mijn exemplaar echt elke cent waard. Dit soort broeken zitten in de basis collectie en zijn helaas zelden afgeprijsd.
Zijn prijzige broeken maar de prijs kwaliteit verhouding is absoluut in orde.. ze blijven mooi. Travel 3 is mooie zware kwaliteit die echt mooi blijft. Travel 2 is iets losser/luchtiger en blijft ook gewoon mooi. Kleurvast en geen ge-pill.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Krulliebollie73 schreef:
26-09-2021 12:31
Zijn prijzige broeken maar de prijs kwaliteit verhouding is absoluut in orde.. ze blijven mooi. Travel 3 is mooie zware kwaliteit die echt mooi blijft. Travel 2 is iets losser/luchtiger en blijft ook gewoon mooi. Kleurvast en geen ge-pill.
Is travel 3 een stof waar je bv geen cellulitis of putjes oid door heen ziet?
Alle reacties Link kopieren
sparoodislekker schreef:
26-09-2021 12:51
Is travel 3 een stof waar je bv geen cellulitis of putjes oid door heen ziet?
Bij mij niet iig.. travel 3 is behoorlijk stevig.
Moet zeggen dat ik bij travel 2 ook niet teken..
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Krulliebollie73 schreef:
26-09-2021 13:33
Bij mij niet iig.. travel 3 is behoorlijk stevig.
Moet zeggen dat ik bij travel 2 ook niet teken..
Vind niks zo lelijk als een pantalon van slechte dunne stof die enorm tekent. Dat toont zo goedkoop waardoor het totaal niet meer zakelijk oogt. Vandaar m’n vraag.

Maar hoor goede verhalen over Anneloes dus denk dat ik daar maar eens wat van moet passen.
Alle reacties Link kopieren
sparoodislekker schreef:
26-09-2021 13:57
Vind niks zo lelijk als een pantalon van slechte dunne stof die enorm tekent. Dat toont zo goedkoop waardoor het totaal niet meer zakelijk oogt. Vandaar m’n vraag.

Maar hoor goede verhalen over Anneloes dus denk dat ik daar maar eens wat van moet passen.
Dat ben ik met je eens! Ik durf te zeggen dat je bij Studio Anneloes dan wel echt goed zit. Mits je natuurlijk ook de goede maat neemt. Te strak tekent eerder.
Ik heb normaal maat 38,40 afhankelijk van merk. Meestal 40. Van SA heb ik S of M. Het merk valt ruim vind ik.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren een mooie pantalon van Studio Anneloes gekocht! Zit echt superfijn. Als deze goed bevalt dan ga ik ‘m ook in een andere kleur kopen! Dank voor alle tips 😊.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven