Mode & Beauty alle pijlers

Betaalbare schoenmerken met uitneembare zool

02-12-2021 20:01 19 berichten
Ik ben op zoek naar leuke zwarte gevoerde enkellaarsjes of veterboots maar ik loop er steeds tegenaan dat bij de schoenen die ik leuk vind het geen uitneembare zool heeft. Of ze vallen weer te breed bij de hiel. Ik weet dat je ook zelf de zool eruit kan trekken en dat heb ik tot nu toe altijd gedaan maar ik wil daar eigenlijk vanaf want ben iedere keer toch bang dat ik de schoen sloop. En soms zit de schoen niet lekker meer als ik de zool eruit haal maar ruilen kan dan natuurlijk niet meer.

Ik ken wel de merken als Ecco, New Balance, Gabor, Dockers, JJ, Medicus, Hush Puppy's sommige Nike's maar ik zoek dus meer opties zodat ik beter op merken kan filteren op sites als Zalando waarbij je niet kan filteren op uitneembare zool wat ik echt stom vind.

Mijn budget max 80-100 euro en wil het liefst leer of goed imitatieleer. Heb ooit eens dure laarsjes gehad van imitatieleer maar dat was van zo'n slechte kwaliteit dat het na 2 weken al beschadigd was.
Alle reacties Link kopieren
Panama jacks, zei deze kneus met haar inlegzolen. Er staan er op marktplaats die nauwelijks gedragen zijn. Dan vallen ze wel in jouw budget.
Alle reacties Link kopieren
iones schreef:
02-12-2021 20:03
Panama jacks, zei deze kneus met haar inlegzolen. Er staan er op marktplaats die nauwelijks gedragen zijn. Dan vallen ze wel in jouw budget.
Helaas net Black Friday gemist, maar er zijn regelmatig aanbiedingen bij zalando/about you dat Panama Jack schoenen voor de helft of minder zijn.

Geen inleg zolen, maar ik loop er elke dag kilometers op, heerlijke schoenen :)
Bij Omoda kun je filteren op uitneembare voetzool.

Dr Martens kun je ook de zool eruit halen. Wel wat duurder dan 100 euro.
Alle reacties Link kopieren
Wolky en Tamaris hebben uitneembare zolen.
Heeft Tamaris dat altijd of alleen bij bepaalde modellen? Zag wel wat leuke schoenen van ze maar ik kon echt nergens vinden of die zolen uitneembaar waren dus uiteindelijk niet besteld.

Ga morgen of volgende week ook wel weer naar wat schoenwinkels maar vind het gewoon ook zo vervelend dat ik bij iedere schoen moet gaan controleren of de binnenzool los zit. Heb al eens rare blikken gehad van mensen en medewerkers.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je de Wolky Red Deer zoekt. (even de sale in de gaten houden dan zijn ze vaak rond de €120,- Iets boven je budget maar als je ze goed onderhoud heb je er jaren plezier van.
Iets boven het budget is ook niet zo erg ben ook wel bereid iets meer uit te geven als een schoen echt helemaal geweldig zit. Maar niet meteen het dubbele ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Ik stop mn zooltjes in alle schoenen, neem gewoon een maat groter.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Bij ziengs kun je ook filteren op uitneembaar voetbed.
Alle reacties Link kopieren
Human Nature van de ANWB, maar moet je smaak zijn, en gaat (zonder lidmaatschap) voor veel modellen wel over de €100 heen.
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
02-12-2021 20:52
Heeft Tamaris dat altijd of alleen bij bepaalde modellen? Zag wel wat leuke schoenen van ze maar ik kon echt nergens vinden of die zolen uitneembaar waren dus uiteindelijk niet besteld.

Ga morgen of volgende week ook wel weer naar wat schoenwinkels maar vind het gewoon ook zo vervelend dat ik bij iedere schoen moet gaan controleren of de binnenzool los zit. Heb al eens rare blikken gehad van mensen en medewerkers.
Lekker laten kijken. Desnoods zeg je gewoon waarom je kijkt of de binnenzool los zit.
Of je loopt binnen en vraagt of ze weten van welke schoenen de binnenzool los zit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst bij Van Haren laarsjes gekocht met uitneembare zool, 60 euro waren die.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Madeliefjees schreef:
02-12-2021 21:03
Ik stop mn zooltjes in alle schoenen, neem gewoon een maat groter.
Ik deed mijn zooltjes ook wel eens bovenop de binnenzool maar dat loopt niet altijd lekker en soms kom ik dan te hoog in de schoen waardoor het bij de wreef gaat knellen en ik er bij mijn hiel eruit floep.
Ik ga morgen of volgende week even langs de Ziengs en Manfield. Ik sla die normaal over want vaak boven m'n budget maar ik zag wat leuke opties op de site die in de sale zijn of net iets boven mijn budget maar toch het overwegen waard. En om heen en weer sturen te voorkomen toch maar eerst naar de winkel.

Loop ook al een tijdje om de zoveel tijd bij Van Haren naar binnen maar heb al een paar keer de pech gehad dat mijn maat er niet meer was of schoen zat niet goed.
Alle reacties Link kopieren
hartjes en durea (wel boven budget 180-200) maar in de uitverkoop wellicht niet.

Uitneembare zool en van leer (uiteraard echt! blijven mooi en gaan lang mee)
Super cracks hebben ook losse/uitneembare zool (de twee paar boots die ik heb in ieder geval)
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
02-12-2021 20:52
Heeft Tamaris dat altijd of alleen bij bepaalde modellen? Zag wel wat leuke schoenen van ze maar ik kon echt nergens vinden of die zolen uitneembaar waren dus uiteindelijk niet besteld.

Ga morgen of volgende week ook wel weer naar wat schoenwinkels maar vind het gewoon ook zo vervelend dat ik bij iedere schoen moet gaan controleren of de binnenzool los zit. Heb al eens rare blikken gehad van mensen en medewerkers.
Ik weet niet of het bij Tamaris standaard zo is, maar ik heb 2 modellen (niet de huidige collectie) met uitneembare zolen.

Gewoon vragen aan de medewerkers in de winkel of ze weten welke schoenen uitneembare zolen hebben hoor. Die mensen staan daar om je te helpen. En ook gewoon je zool in de schoen passen. Dat is echt niet raar, zoveel mensen hebben zooltjes.
Alle reacties Link kopieren
Orbifolia schreef:
02-12-2021 20:07
Helaas net Black Friday gemist, maar er zijn regelmatig aanbiedingen bij zalando/about you dat Panama Jack schoenen voor de helft of minder zijn.

Geen inleg zolen, maar ik loop er elke dag kilometers op, heerlijke schoenen :)
Aha, dan kan ik daar ook eens kijken. Dat doe ik normaal gesproken nooit, want ik kan geen schoenen kopen zonder ze te passen. Dus niet kopen op internet. Behalve als ik al weet hoe ze vallen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven