Mode & Beauty alle pijlers

Op wie lijk jij? (Uiterlijk).

04-12-2021 18:10 481 berichten
Aangezien we al twee topics hebben over uiterlijk……..nu een derde topic over uiterlijk, maar dan met de vraag:
Op wie lijk jij?

Is er een bekende man/vrouw waarop jij lijkt? Of die lijkt op jou? Heb jij al eens gehoord dat je er uit ziet als een bekende?

Aangezien mensen (begrijpelijk) geen foto’s plaatsen, kunnen we op deze manier misschien een idee krijgen van het gezicht achter de forumnaam.

(Geplaatst onder Mode&Beauty, in elk mens schuilt iets moois!).
Janine van gtst
Alle reacties Link kopieren
Ik lijk sprekend op mijn moeder. En in een ander topic zei ik al dat ik toen ik nog een bril had blijkbaar leek op Guus Meeuwis...
Alle reacties Link kopieren
Ik lijk op een mix van alle vrouwen van Bruce Springsteen, zoals zij er 10-15 jaar gelden uitzagen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik zelf zie het niet zo, maar mensen vinden blijkbaar dat ik op Emmy Rossum lijk.

EDIT:
Nog even gegoogeld, en tussen alle glamour-beelden kwam ik inderdaad één foto tegen waarvan ik in eerste instantie echt even dacht dat ik het was :sherlock:
https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/a ... child.html
s7rin wijzigde dit bericht op 04-12-2021 18:37
64.40% gewijzigd
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vader zegt dat ik op Máxima lijk. Maar weeg meer dan haar, heb bruin haar en mijn gebit is anders en vind haar mooier dan mijzelf, maar heb inderdaad wel wat gelijkenissen, beetje zelfde type gezicht.
Alle reacties Link kopieren
Christine van Stralen.

Vaak denken mensen dat ik het echt ben maar ontken.

Gtappig wel ik vind haar ook een leuke vrouw.
Gizmoreturns schreef:
04-12-2021 18:12
Janine van gtst
Wauw!
Ik moet echt Google bekijken voor de meeste namen. Mooie verschijningen hoor.
Alle reacties Link kopieren
aishwarya rai :-D nee dit is geen grapje
Alle reacties Link kopieren
Volgens de moeder van een vriendin: Bracha van Doesburgh.
Alle reacties Link kopieren
Op de jonge Nana Mouskouri heb ik wel eens gehoord. Zie het zelf niet echt, het donkere wel maar verder..
Alle reacties Link kopieren
Isa Hoes met krullen.
I wanna live my life with the volume full!
Salma Bennani krijg ik wel eens te horen, vooral door het haar en de haarkleur denk ik
Op de jongere Chi Coltrane. Destijds werkte ik in een poppodium waar zij optrad. Toen ik haar kleedkamer binnenliep zei ze 'oh sweetheart we could be twins' en wilde met mij op de foto. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij op niemand. Nog nooit een vergelijking gekregen ook.

Je hebt wel een website die je foto bekijkt en je matcht aan je look a like. Daar komt standaard Angelina jolie uit, maar dat komt gewoon door de lippen en het bruine haar geloof ik. Ashley Benson komt er ook vaak uit, en dat zie ik al helemaal niet.

De website voor de liefhebbers;

https://starbyface.com/
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ‘vroeger’ meerdere malen gehoord dat ik op Karen van de allereerste K3 lijk. Heb zelfs een keer gehad dat een meisje mijn handtekening vroeg toen ik aan het winkelen was. De teleurstelling droop er vanaf toen ik zei dat ik Karen niet was.
Alle reacties Link kopieren
Op Naomi Watts, maar dan 10 jaar geleden. Zij is ook 10 jaar ouder.
Maar dat hoor ik regelmatig.
Alle reacties Link kopieren
Raven van Dorst zei mijn dochter laatst. Maar dan met krullen en blauw-groene ogen.
...
Alle reacties Link kopieren
Romy Schneider aldus 1 van mijn bewoners. Ik zie het niet :rofl:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Loetje77 schreef:
04-12-2021 18:42
Ik heb ‘vroeger’ meerdere malen gehoord dat ik op Karen van de allereerste K3 lijk. Heb zelfs een keer gehad dat een meisje mijn handtekening vroeg toen ik aan het winkelen was. De teleurstelling droop er vanaf toen ik zei dat ik Karen niet was.
Ach gos. Maarja meespelen is ook zoiets. Voor je het weet sta je te oya leleën op straat.
...
Alle reacties Link kopieren
Sjulia, volgens die site lijk ik op Hugh Grant :rofl:

Ik heb alleen een keer gehoord dat ik op Emma chamberlain lijk, maar dat zie ik zelf niet zo.
Alle reacties Link kopieren
Ik lijk op deze:

Barbara Stanwyck

beertje321 wijzigde dit bericht op 04-12-2021 18:52
79.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Quaintrelle schreef:
04-12-2021 18:46
Ach gos. Maarja meespelen is ook zoiets. Voor je het weet sta je te oya leleën op straat.
Hahaha ja dat was een beetje raar geweest. Dan was ik meteen door de mand gevallen aangezien ik zo vals zing als een kraai.
Volgens de site van Sjulia ben ik een vent. 🤪

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven