Mode & Beauty alle pijlers

Ervaringen en adviezen liposculpture (4)

10-08-2009 22:28 1694 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien de lipodames blijkbaar weigeren een nieuw topic te openen, doe ik het maar.



Ik wil gelijk van de gelegenheid gebruik maken om te wijzen op de regels; daar staat nl vermeld dat het niet is toegestaan om namen van artsen e.d. te noemen.



Hier vinden jullie het oude topic;

Ervaringen en adviezen liposculpture (3)
Alle reacties Link kopieren
Nou, zal ik dan maar aftrappen??

Bij mij is het nu bijna drie weken geleden dat ik geholpen ben aan buik en maag. Ik moet zeggen dat vooral s ochtends je het verschil goed kunt zien. Het lijkt wel of er gedurende de dag meer vocht in mijn buik komt. Het pak draag ik nog steeds. Ik vind het heel fijn om te dragen. Het geeft zo'n stevigheid. Als ik het uit heb als het bv gewassen moet worden voelt dat echt heel vreemd.

Ook masseer ik elke dag de harde plekken op mijn buik.

Ik moet zeggen, ik ben tot nu toe niet ontevreden!!

Wat voor advies hebben jullie gekregen met het in de zon liggen.

Volgens de kliniek mag ik ongeveer 6 weken niet in de zon met mijn buik. Ik heb daarom maar een tankini gekocht. We vertrekken a.s vrijdag naar Italie!!!.



Maris, Hoe gaat het met jou?



Gr, Luukie38
Alle reacties Link kopieren
Hallo Luukie38,



Ik heb ook het advies gekregen om niet met mijn buik in de zon te liggen voor een periode van 6 - 8 weken. Anders zou je strepen kunnen krijgen.

Heb jij inmiddels al foto's? Ben ik wel heel nieuwsgierig naar aangezien ik ook mijn buik, maag en flanken heb laten doen!



Fijne vakantie!



Gr. Pammm
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames, ik laat nog eens een keertje van me horen.

Ik ben ondertussen vriend met enkele dames hier op het forum zodat ik hun fotootjes kan bekijken.

Ik ben normaal in de planning om in oktober te gaan. Toch heb ik enorm veel schrik. Enkele dagen geleden stond het verhaal hier van die vrouw die in in BCAS geweest was en wiens operatie niet zo goed is verlopen. Ikzelf ben ook heel gevoelig aan slaapverdoving en ben al meermaals misselijk geweest na operaties. Dit waren nu natuurlijk wel zware operaties met echte narose (appendix-operatie,..). kan iemand me even haarfijn uitleggen doe de verdoving in zijn werk gaat? (misschien best iemand die ook in BCAS is geweest)

krijg je dan een infuus en daarin de verdoving of is het gewoon een spuitje?

Hoe lang duurt het eer je terug volledig wakker en 'bij' bent? ben je enkele uren slaapdronken of ben je op 30 min al terug klaarwakker? Kregen jullie ook iets te eten na de operatie in de kliniek?



Iedereen aan wie ik mijn verhaal doe probeert me die lipo af te raden. je zou er moedeloos van worden. 'Och nee, begin er toch niet aan, je zal héééél veel pijn hebben en maanden moeten revalideren' Tja, wat kan je daar nu tegenin brengen? dat ik heet graag wil omdat ik mezelf dik voel?



Het is ook wel heel wat bij mij: ik laat m'n maag en buik doen, dijen, binnenkant en buitenkant bovenbenen en knieen. Het zijn 6 zones dacht ik.



Ik hoop wat geruststelling te kunnen krijgen hier, en wat aanmoediging



@ Lielaloo



Jij moest vandaag binnen dacht ik he? Ben benieuwd om je ervaringen te lezen binnenkort.
anoniem_89998 wijzigde dit bericht op 12-08-2009 11:12
Reden: verwijzing naar arts verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi Cathyke,



Laat je niet bang maken!

Ik ben bij Linea geweest en heb een 'roesje' gehad (via infuus), dit is een hele lichte narcose. Ik denk dat ik nog 2 - 3 uurtjes geslapen heb en was toen wel wakker. Ik moest 1 x spugen naderhand, maar toen was het over!



Ja, je voelt je een paar dagen tot een week alsof je door een bus bent aangereden, maar dan is het zo'n beetje over, dan heb je het ergste gehad!



Als je je rot voelt in je lichaam zou ik er meteen wat aan doen!
Alle reacties Link kopieren
nog aantal dagen en ik moet op concult! Ben zoo benieuwd. Denk dat ik me eind september ga laten opereren. Het liefst op een vrijdag. Zal wel extra druk zijn in Brussel dan natuurlijk..
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal! Vandaag mijn correctie gehad bij de PC. Ik schrok wel even: zo maar eventjes vijf personen aanwezig bij het hele gebeuren, ik dacht dat het een fluitje van een cent zou zijn. Anyway, ondanks (of liever dankzij) de plaatselijke verdoving geen greintje pijn gehad. Nu wel een vreselijke blauwe plek (bloeduitstorting) maar het doet nauwelijks pijn. Ga ook niet voor die acht vierkante cm mijn drukpak weer aandoen. Direct na de ingreep zag ik dat de kleine oneffenheid helemaal weg was. Toch wel knap van mijn PC om dat zo professioneel op te lossen en niet even tussen de soep en de patatten. Ik betaal als voor het wegsnijden van een naevus (ttz een heel klein bedrag, de grootste hap wordt door de ziekenkas terugbetaald). Heb ook mijn foto's gekregen. Beste medeforummers, ik ben er niet trots op, maar jullie kunnen eindelijk mijn blote cellulitisbenen 'bewonderen' ipv met het drukpak:-) Het meest blij ben ik met het profiel, niet meer zo bol aan de voorkant van mijn benen. Voor de rest zie ik niet veel verschil maar kan wel eindelijk broeken aan en dat was mijn hoofdmotivatie. Ben wel van plan om nu eindelijk te beginnen sporten en vermageren, misschien zet ik dan weer nieuwe na-foto's. Laten jullie ook nog iets horen/zien? Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Zo Marleen!

Dat ziet er goed uit! Je kan wel zien dat er wat veranderd is! (je kan het nu wel beter zien dan met je pak aan!)

Hoe lang is het nu geleden?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt! Het is van 8 mei geleden... Vind zelf dat het niet zo veel verschil maakt behalve in profiel (en dat maakt dan ook dat ik nu gewone broeken aan kan). In vooraanzicht vind ik mezelf niet mooier, eerder lelijker wegens huid die nu slapper hangt aan de knieën. Anyway, een mens moet realistisch blijven hé. Ik zou het toch opnieuw doen. Nu nog wat vermageren want tussen de voor en de na foto's ben ik wel twee à drie kilo aangekomen...
Alle reacties Link kopieren
En jij zelf Pammm? Verder nog tevreden? Van wanneer geleden en verandert er nog iets?
Vriendin van me heeft dit gedaan. Eerst zwol ze op, dat nam weer af - en toen was ze niet eens zoveel veranderd. Zonde van de moeite als je het mij vraagt.
Alle reacties Link kopieren
RIP Glenn...



4 maanden na zijn lipo overleden



http://www.gva.be/nieuws/ ... emeiner-41-overleden.aspx
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk zou ik het toch opnieuw doen, ik kon namelijk vroeger geen broeken dragen en dat is wel een serieuze vestimentaire handicap. Mijn lichaam is ook meer in proportie. Aan welke delen van haar lichaam had zij iets laten doen emaille? Enig idee hoeveel liter er was weggehaald? Bij mij 2 liter 125cl (dat is wel inclusief het vocht dat eerst ingespoten wordt)...
Alle reacties Link kopieren
quote:marleen321 schreef op 12 augustus 2009 @ 13:31:

En jij zelf Pammm? Verder nog tevreden? Van wanneer geleden en verandert er nog iets?





Hey Marleen,



Ik ben 4 juni geweest, dus nog niet zo heel lang geleden. Ben errug tevreden met het vooraanzicht - mijn taille is enorm verbeterd - maar ik vind het zijaanzicht nog niets. Ik heb een bolle buik en kan de boel nog vastpakken (zie weinig verschil).... Dat vind ik wel jammer.

Maaaaaar ik zou het ook opnieuw doen!!! Ik voel me zooooo veel beter! Ik durf nu gewoon in bikini! Heerlijk!

Ik hoop dat er nog iets veranderd, ik wil dat mijn buik minder is, dan ben ik blij!
Alle reacties Link kopieren
ik zou graag wat foto's willen zien! Is dat mogelijk:D??



ik ga zelf naar de BCAS in brussel dus als jullie daar ook zijn geweest en foto's hebben zou dat helemaal mooi zijn!



vind het wel erg spannend!
Alle reacties Link kopieren
Dnies, ik heb je een vriendschapsverzoek opgestuurd. Als je daarop ingaat kan je de foto's op mijn profiel zien
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel! Ik heb je geaccepteerd en ga nu even kijkje nemen:D
Alle reacties Link kopieren
Mooi resultaat zeg marleen! Vind het helemaal spannend ben zo benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Wat ga jij laten doen en hoeveel moet je ervoor betalen? En wanneer?
Alle reacties Link kopieren
Dnies, ik heb je ook een vriendschapsverzoek gestuurd!



Gr. Pammm
Alle reacties Link kopieren
Ik ga 26 aug op concult in Brussel. Ik wil mijn lovehandels en rolletjes bij de holling van mijn rug laten weghalen. Eventueel mijn onderkin ook maar omdat ik dan net stage loop en ik niet heel lang vrij kan nemen kan ik niet giga voor lul gaan lopen met een band om me hoofd.. dus dat moet ik nog even met de arts bespreken.



tussen de 700 en 900 voor 2 locaties en 300 voor de onderkin dan..



Ik hoop dat ik de 3e of laaste week van september geopereerd kan worden. Het liefst op een vrijdag. de arts zei dat de wachttijd 1 a 2 weken is dus dan moet wel goed komen denk!
Alle reacties Link kopieren
Je bent je al uitgebreid aan het voorbereiden zie ik :-)

Voor de kin heb ik altijd gelezen dat het een hele tijd duurt voor de zwelling weggaat. Zou dat aan het begin van een lange vakantie laten doen of zo...
Alle reacties Link kopieren
mm ja dan wacht ik daar denk nog even mee.. Oook twijfel ik of ik niet gewoon een kin implantaat moet laten zetten i.p.v het laten wegzuigen.. ik heb een terug vallende kaak dus dan is het probleem nog niet echt opgelost alleen verdoezelt. Als ik 10kg af zou vallen is de onderkin denk wel stuk minder namelijk. Mijn moeder heeft hetzelfde probleem en die had alleen geen onderkin als ze tegen het magere aan zat.. 58 kg met 1,71 dus tja zolang ik een gezond gewicht aan hou zal de onderkin ook blijven ben ik bang..
Alle reacties Link kopieren
Je mag een beetje van mijn kin hebben Met kin kan je ook een onderkin hebben hoor. Geeft zo'n beetje een wijsneuzerig karakter :-)
Alle reacties Link kopieren
haha ja ok.. Maar geef dan maar een stukje van jou kin:P Ik neem het met liefde over..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven