Mode & Beauty alle pijlers

Goedkope,orginele parfum..waar?

15-08-2009 12:58 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar kan ik orginele,goedkope parfum vinden?

Ik zie op MP veel flessen te koop van 100 ml ,maar weet niet of er betrouwbare bij zitten.

Wie weet wel een betrouwbaar adresje via internet of heeft zelf eens besteld?
Alle reacties Link kopieren
De zwarte markt. Maar daar zijn ze volgens mij wel allemaal van de vrachtwagen gevallen.
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Alle reacties Link kopieren
en is ook niet altijd alles echt.. (op de zwarte markt dus)



Je merkt het verschil in geur :(
Alle reacties Link kopieren
Of je neemt genoegen met een goedkoop luchtje, of je spaart gewoon voor het luchtje wat je graag wil hebben.



Ohja, of je koopt gestolen waar, dat kan ook nog.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mloesr schreef op 15 augustus 2009 @ 13:37:

en is ook niet altijd alles echt.. (op de zwarte markt dus)



Je merkt het verschil in geur :(Inderdaad. Een origineel flesje zetten ze neer als 'proefgeur' en in de doos zit een nepperd. Zo wordt goedkoop toch nog duurkoop.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de reacties.

Wat jullie schrijven,dat weet ik ook wel..het gaat mij meer om webwinkels waar ze goedkopere parfums verkopen,die betrouwbaar zijn.

Besteld hier dan niemand op internet parfums?

Want het scheelt toch wel aanzienlijk..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel eens wat via parfumerie.nl besteld. Dit ging prima en ik had mijn bestelling binnen 2 of 3 dagen in huis en dit was echt een originele geur.
Alle reacties Link kopieren
Kiddootje, bij FraganceX verkopen ze orginele parfums (heel veel merken) en aanzienlijk goedkoper. Als je FREE invult bij de copon heb je geen verzendkosten vanuit de VS. Duurt wel een week of twee, soms langer, maar het is daar spotgoedkoop.



Ik bestel zelf graag bij Celeste, Skins of Lianne, maar dan ben je niet goedkoper uit. Heb je wel wat en dat is voor mij een belangrijk punt
Alle reacties Link kopieren
Houd er bij bestelling op een amerikaanse site wel rekening mee, dat wanneer de waarde hoger is dan ¤ 22 je omzetbelasting en inklaringskosten moet betalen.

Maar vaak is het met deze kosten nog goedkoper dan in nederlandse winkels/sites.

Ik heb deze week zelf iets besteld via fragrancenet.com, met de couponcode JOINCOUP krijg je nog een 10% korting op je eerste bestelling.
Alle reacties Link kopieren
Bij Kruidvat hebben ze echt lekkere geurtjes, zoals Diesel (een groen, heel origineel flesje) en Naomi Cambell (met mondjes op het flesje). Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Tot 150 euro hoef je geen inklaringskosten meer te betalen sinds begin 2009, wel nog de BTW.
Hoi,



Hier kan je bestellen (goedkoop en dan heb je goede geuren):

FraganceX. Als je onder de 22 euro blijft dan zit je goed!



Succes!
Oh en nog een tip: koop niks op MP...vaak zijn die flessen van 100 ml nep, dus kat in t welbekende bakkie..:)
Alle reacties Link kopieren
Livre, dat dacht ik dus ook. Maar ik moest meer dan 40 euro bijbetalen voor 2 pakjes van elk 52 euro.

Het is echt max. 22,50.
Alle reacties Link kopieren
Marktplaats zou ik niet doen, idd nep.
Oja en bij het Kruidvat zijn de Burberry's in de aanbieding (de echte welteverstaan)
Alle reacties Link kopieren
Als je in de buurt van Duitsland woont...daar scheelt het vaak een paar euro.

Haal daar altijd Betty Barclay voor ¤ 6,75

Volgens mij betaal je in Nederland meer dan ¤ 10,-

En het is uiteraard de originele, gewoon bij de drogist daar.
Alle reacties Link kopieren
Klopt veel parfums in de duitse drogisten zijn stukken goedkoper dan hier in Nederland.
Alle reacties Link kopieren
Iemand mee laten brengen vanaf een Canarisch Eiland. Scheelt veel!
Ik bestel weleens bij parfumania.nl Is allemaal 100% origineel en nooit problemen gehad met ze. Verzendkosten zijn 4,95 en bij meer dan 100 euro gratis. Als je voor 14.00 uur besteld heb je het de volgende dag al in huis. Ben heel revreden over ze en het prijsverschil kan aardig oplopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Berteke schreef op 15 augustus 2009 @ 16:22:

Kiddootje, bij FraganceX verkopen ze orginele parfums (heel veel merken) en aanzienlijk goedkoper. Als je FREE invult bij de copon heb je geen verzendkosten vanuit de VS. Duurt wel een week of twee, soms langer, maar het is daar spotgoedkoop.



Ik bestel zelf graag bij Celeste, Skins of Lianne, maar dan ben je niet goedkoper uit. Heb je wel wat en dat is voor mij een belangrijk punt



Ik heb uiteindelijk hier besteld! Bij FragranceX.com

Gelijk voor manlief en verjaardagen.

Zo,wat scheelt dat zeg!

Nu heb ik de 100 ml variant voor dezelfde prijs als de 30ml variant bij de parfumerieen.

En geen verzendkosten!(Wel ff FREE invullen bij couponcode)
Alle reacties Link kopieren
Ach, dus deze vraag is gewoon nep.

kiddootje is gewoon de eigenaar van de nepverkoper niiicccccckkyy.



Het gaat gewoon om de gratis reklame van de twee voorgaande postings van niiicccccckkyy.



En trouwens.

Het is of nep, of de partijen zijn over de datum. Die zijn dan wel echt maar worden door de fabrikant gedumpt omdat ze over de datum heen zijn. De geur veranderd dan of wordt ronduit vies. Tegen bederf aan dus.



Zo wordt goedkoop toch weer duurkoop.
Beter te laat dan over tijd.
Alle reacties Link kopieren
Kiddootje treft geen blaam lijkt mij, de OP is uit 2009!
Alle reacties Link kopieren
quote:lize27 schreef op 13 december 2011 @ 11:41:

Kiddootje treft geen blaam lijkt mij, de OP is uit 2009!



Met schaamrood op mijn kaken moet ik je gelijk geven.

Had ik niet gezien, was iets te snel.



De geurtjes zijn supernep.



Maar dat kon Kiddootje in 2009 niet weten.
Beter te laat dan over tijd.
Ja, en volgens mij zijn de lekkere geurtjes vanwege de feestdagen nu op allerlei plaatsen in de aanbieding. Even alle drogisterijen, warenhuizen en overige winkels die ze verkopen even nalopen (folder.nl ?)



Dit topic is zoooo 2009. Ik zou zelf toch zoiets niet kopen via internet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven