Mode & Beauty alle pijlers

Open schoenen; panty?

27-08-2009 15:56 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is het done om een (zomer)panty of (zomer)kousen te dragen in combinatie met open schoenen? Voor een feest in september heb ik hele mooie open schoenen gekocht namelijk, maar het is natuurlijk even afwachten wat het weer gaat doen...
Nee, het spijt me, maar peeptoes kunnen echt niet met panties!

(Zou net zo belachelijk staan als bijvoorbeeld een panty bij een bikini.)



Ik zou dan toch maar hopen op mooi weer in september, je teennagels mooi lakken en de (geschoren!) benen mooi laten glanzen met bodylotion.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook not done..
Alle reacties Link kopieren
Nee, niet doen hoor!! Echt zonde van je mooie schoenen. Benen lekker glad scheren en desnoods in de zelfbruinende creme zetten, voetzolen mooi zacht maken en nagels lakken. Tegenwoordig mag een bloot been ook.
Alle reacties Link kopieren
Het ligt eraan waar ze open zijn, vind ik. Bij een open teen geen panty's, maar bij een dichte teen en op andere plekken open vind ik het wel kunnen.
Nee, dat is echt gruwel. Niet doen!
Alle reacties Link kopieren
ja hoor met zomer kousen, als je bv zwarte open schoenen hebt, kun je hele dunne 15 denier kousen dragen wel dezelfde kleur
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Alle reacties Link kopieren
met open teen een duidelijke nee!!
Alle reacties Link kopieren
En een (lange) legging dan? Sommigen vinden het een gruwel maar ik vind het best kunnen, natuurlijk afhankelijk van het jurkje wat je aantrekt.
Alle reacties Link kopieren
nee geen panty da's lelijk.
Alle reacties Link kopieren
leggings vind ik al het elegante van een jurk wegnemen.



ik ken het dilemma open schoen/panty

Vaak vind ik open schoentjes het mooiste onder feestjurken, maar ja...als je dan een feest in november hebt is het wel erg koud. Maar eigenlijk vind ik een panty ook niet echt kunnen met open schoenen....al heb ik t wel ooit 1 keer gedaan, een naadloze die vrijwel volledig transparant was. Kon net vond ik
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heb ik wel eens en panty zonder tenen gezien... weet alleen niet meer waar.



Als de schoenen een dichte teen hebben, kan het wel vind ik. Peeptoes idd niet met een gewone panty.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
nee, wat een mode flater. doet me denken aan oudere vrouwtjes die met hun vleeskleurige panty kousjes in open schoenen rondlopen. brrrrr.
Alle reacties Link kopieren
@chipper: zie het beeld voor me ja. ow wat gezellig al die dames die dan op het terras zitten en je de harige blote knietjes onder hun rok vandaan ziet komen.....
Kunnen we kort over zijn: nee.
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat lijkt me geen gezicht! Dat doen oude vrouwen ook altijd....



Ik heb ook een bruiloft in september, ben zelfs getuige. Ik heb ook prachtige open pumps....weer of geen weer...ik doe geen panty aan! Zo lang ben je dan toch niet buiten?



Ik neem voor de bruiloft 's avonds wel makkelijke schoenen mee, want de hele nacht dansen op die pumps...au au...ook al lopen ze heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee NIET DOEN!!!!!
Aaaaauuuuuwww, het idee inbeelden doet al pijn aan mijn netvliezen. Bij open schoenen geen panty.....gewone hakken kan wel, maar dan vind ik kousen eleganter en sexyer.




Volgens mij had de Hema ook zoiets. Maar een hele panty kan niet.
anoniem_84155 wijzigde dit bericht op 27-08-2009 17:17
Reden: Verkeerde link
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Zoete schreef op 27 augustus 2009 @ 16:00:



(Zou net zo belachelijk staan als bijvoorbeeld een panty bij een bikini.)







Echt niet?

He shit....had ik net mijn panty in mijn zwemtas gedaan, lekker warm dacht ik....*mopper*
Alle reacties Link kopieren
Een afwijkende mening (terwijl ik toch van mening ben over ruim voldoende styling-inzichten te beschikken); ik heb vandaag een zwarte jurk met rode kersen aan, met daaronder zwarte peep-toes, met 60 denier zwarte kousen. Zonder rare randjes bij de tenen. En ik vind het mooi
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Very Cherry schreef op 27 augustus 2009 @ 17:11:

Een afwijkende mening (terwijl ik toch van mening ben over ruim voldoende styling-inzichten te beschikken); ik heb vandaag een zwarte jurk met rode kersen aan, met daaronder zwarte peep-toes, met 60 denier zwarte kousen. Zonder rare randjes bij de tenen. En ik vind het mooi kom in me armuh!:)
Alle reacties Link kopieren
Panty zonder teen! zie plaatje van Ratteke, deze panty is van e FALKE. Ik heb (en verkoop) de panty zelf ook en is echt ideaal voor de open schoen! Deze loopt echt tot de teen Vraag ernaar bij de speciaalzaken
Alle reacties Link kopieren








Als het er zo uitziet: nee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven