Mode & Beauty alle pijlers

Uggs Europe betrouwbaar??

28-09-2009 10:13 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben op zoek naar een paar nieuwe Ugg's en kwam via Marktplaats terecht bij www.uggs-europe.com Site ziet er wel betrouwbaar uit maar heb toch altijd zo mn twijfels. Zijn er mensen die hier weleens wat besteld hebben? Graag jullie ervaringen. Of tips hoe ik op een andere manier (andere site) aan goedkope Ugg's kan komen.



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Kimmsize schreef op 25 september 2009 @ 12:27:

Wat TrendyLaarzen betreft weet ik heel erg zeker dat niemand nog aangeeft dat deze site betrouwbaar is.



Dit is de betrouwbare UGG webwinkel lijst van de grote UGG Hyve:



www.missleolas.nl



www.uggsuitamerika.nl



www.springstreet.nl



www.assem.nl



www.cosmiccowboys.nl



www.betsypalmer.com



www.uggbysmits.nl



www.hetehakken.nl



www.trendshoes.nl



www.eb-vloed.nl



www.schoenenvoorjou.nl



www.tuttiedue.nl



www.coccinelle.nl



http://shop.piccolino.nl/



http://www.marjonsnieders.nl/



www.celebritythingz.nl





Dit is de NIET BETROUWBARE lijst



www.trendylaarzen.nl



maxwellstore



www.uggboutique.co.uk



http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/winkelusa/



http://www.uggfresh.com/



www.goodugg.co.uk



www.xbig.nl



http://www.shopsnowboots.com/



http://www.511stores.com/



www.uggs-europe.com



http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/brandfashiondesign/



www.chinamarkthandel.nl



www.uggkings.com



www.uggmanor.com



www.uggslife.com



www.uggshelf.com



www.shoplongboot.com



En een extra stukje:

www.mybirkenstocks.nl / http://www.everyoneweb.com/Birkenstocks/ (is dezelfde site) --> pas op! deze vrouw probeert haar uggs te verkopen voor belachelijk hoge prijzen, sommigen zelfs tot wel 90 euro BOVEN de winkelprijs, echt of nep is niet bekend, maar dit is een andere vorm van oplichting



Dit is dus wat er op de UGG hyve staat. Er zitten 45.000 leden op en de lijsten worden elke week geupdate. Al dan niet elke dag.



Je kunt dus met een gerust hart bestellen bij 1 van bovenstaande webwinkels. Daar is het zeker van dat ze echte UGGs leveren en ook nooit NIET leveren.



De onderste lijst moet je zeer serieus nemen. Trap er niet in. Het gaat om heel veel geld. Zorg niet dat het in verkeerde handen komt!uit het andere topic
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Dit staat onderaan de website genoemd in kleine lettertjes:



UGG and UGG BOOTS are generic terms in Australia describing the kind of sheepskin boots we sell.All sheepskin boots we sell are made in China from the finest quality real Australian sheepskin.We are not affiliated with 'UGG Australia' brand and do not sell their products.All images copyright ¡õ uggs-europe.com. All rights reserved. Unauthorized use is prohibited.
Alle reacties Link kopieren
En door die tekst in de kleine lettertjes komen ze nog al onbetrouwbaar over, want ze zeggen dus niks met Ugg Australia te maken te hebben, maar op de foto's op de site, zie je wel steeds schoenendozen waar Ugg Australia op staat bij de schoenen staan.
Alle reacties Link kopieren
Deze site is leuk: Uggs met een losse beenwarmer erbij.

En ze zien er hetzelfde uit als de zgn. "echte".



http://www.snugaustraliau ... l_ugg_boots/c9/index.html
Die uggs-europe verkoopt neppe uggs en je krijgt ze 9 van de 10 keer niet binnen. Die lijst van de hyves zou ik ook niet zomaar vertrouwen, aangezien iedereen destijds ook riep dat trendylaarzen 100% echte verkocht en te vertrouwen was. De enige 2 webwinkels die aangesloten zijn bij ugg australia in nederland is assem.nl en cosmic cowboys. Maar die zijn gewoon net zo duur als in de winkel, dus je wint er niks mee. Voor buitenlandse sites kan je kijken op www.uggaustralia.com en dan bij dealers en daarna bij online retailers, als ik me niet vergis. Daar staat een lijst met 100% betrouwbare sites.

Verder is snug ook een betrouwbare website, maar die verkoopt geen ugg australia maar snugg. Dat is een ander merk en dus geen neppe ugg ofzo. Het woord ugg is een verzamelnaam voor sheepskin boots en zowel ugg australia als snugg zijn merken.
Overigens, sites met neppe uggs zijn makkelijk te herkennen vaak en bij twijfel, nooit doen!!

Dingen waaraan je het kan herkennen :

* Kaartjes aan de laarzen. Dit doet ugg australia nooit.

* het model nightfall bestaan officieel alleen in de kleur chestnut. Biedt een site meerdere kleuren aan is het dus nep.

* Het model classc short Paisley (met een baroque motief) heeft een ijzeren label op de achterkant. Bij neppe uggs is dit vaak van stof.

* Heel veel sites die nep verkopen hebben kleuren die officieel niet bestaan. Check dit soort dingen even bij sites als www.sheepskinshoes.com Die hebben een groot assortiment en daar staan vaak alle kleuren op die er officieel bestaan.

* Vaak zijn de kleuren valer of kloppen ze niet helemaal als het nep is. Zo is de kleur chestnut vaak lichter dan hij hoort te zijn.

* Vergelijk (als er foto's van op de site staan) de zolen van de uggs. Op de officiële site kan jevaak ook de onderkant van de uggs bekijken, vergelijk dit met wat de andere site laat zien.

* Last but not least, als de prijs te mooi is om waar te zijn is dat het vaak ook. Lage prijzen kunnen gewoon niet vor echte uggs. Bv. op die uggs-europe site zie je de nightfall voor 123 euro. Dese kost in nederland 330 euro in de winkel. Zulke aanbiedingen kunnen gewoon niet en wijst op nep.
Alle reacties Link kopieren
http://www.crazysales.com ... ugg-boots-sand_p1389.html
quote:sarah2ndlife schreef op 01 oktober 2009 @ 02:11:

http://www.crazysales.com ... ugg-boots-sand_p1389.htmlDat zijn geen uggs van ugg australia die ze verkopen.
Alle reacties Link kopieren
Koop ze gewoon in een goede schoenenzaak, dan weet je zeker dat ze echt zijn. Waarom voor een duppie op de eerste rij willen zitten?
...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind uggs leuk maar zou er nooit voor 300 euro in willen investeren. Ik ken mezelf, dan vind ik ze 1 seizoen leuk en dan ben ik erop uitgekeken. Ik kan beter 300 euro investeren in zwarte leren laarzen waarvan ik weet dat ik ze over 5 jaar nog draag.



Ik kan je de Action aanraden. Uggs voor 6 euro. Zijn ze wel gauw kapot, maar hé wat wil je voor die prijs
quote:Sopsie schreef op 01 oktober 2009 @ 12:29:

Ik vind uggs leuk maar zou er nooit voor 300 euro in willen investeren. Ik ken mezelf, dan vind ik ze 1 seizoen leuk en dan ben ik erop uitgekeken. Ik kan beter 300 euro investeren in zwarte leren laarzen waarvan ik weet dat ik ze over 5 jaar nog draag.

Wie zegt dat je die zwarte leren laarzen volgend jaar nog leuk vind dan? Maar idd, blijkbaar vind je uggs dan niet leuk genoeg om er een paar van te kopen en dan zou ik het idd ook niet doen. Maar om dan over te gaan op "uggs" van 6 euro...come on, er zijn betere neppers voor wat meer geld maar die zien er dan ook een stuk beter uit. Bv. van het merk Ella.
Alle reacties Link kopieren
Uggs zien er sowieso niet uit. Van welk merk dan ook.
...
Alle reacties Link kopieren
Je kunt nep UGGs sites ook makkelijk herkennen aan dat ze vaak bij elk product een soort code neerzetten.



http://www.niceshoeshop.com/html/catego ... t_500.html



Zie hier.



En de kaartjes die Ivetje bedoeld kun je daar ook zien. Het is een label dat aan de laars vast is gemaakt met UGG eraan.



Er zijn bepaalde modellen, sundance, sunburst en Nightfall die geen kaartjes in de doos hebben. Helemaal geen certificaat.



Hoe meer versierinkjes en tierelantijntjes hoe nepper het is.



http://link.marktplaats.nl/287345412



Nep doos, extra wit kaartje met onzin er in. Aan de schoenen zie je het in eerste instantie niet. Alles dat afwijkt van het normale daarbij kun je al uit gaan dat het nep is



http://link.marktplaats.nl/286467943 zo zie je het beter.



Probeer altijd bij 1 van die uit de bovengenoemde lijst te bestellen. Goedkope dingen op marktplaats zijn vaak too good to be true.



Ook heb je er nog verkopers bij die neppers voor de normale prijs aanbieden, dan ben je helemaal zuur.



Sites waar ze meer dan 40% korting bieden zijn ook sowieso nep. Dat doet geen enkele site, hoogstens 20% op bepaalde dagen.



Let goed op. Pas goed op je geld. Geef het pas uit als je het echt zeker weet. Dubbel en vraag het anders op de grote UGG hyve. http://uggs.hyves.nl/ Beter 10x teveel gevraagt als 1 x te weinig!
Happiness lies in your own hands
Alle reacties Link kopieren
hey,



ja ik heb mijn uggs op uggs europe.com besteld. Ik had het geld al overgemaakt en ging toen pas googlen of de site betrouwbaar was. Zat dus in spanning af te wachten na al die reacties gelezen te hebben. Maar Ik heb ze dinsdag binnen gekregen! Super echt! Heb alles vergeleken en er zit een certificaat bij. Ik ga hier zeker in het vervolg weer bestellen! Moet wel zeggen dat je rekening moet houden met 3 weken levertijd. Maar dan heb je ze! ben er super blij mee ! dus zou het zeker aanraden!
Heeft iemand wel eens uggs gekocht via super deals? En zo ja, heb je ze gekregen en waren het echte?
Alle reacties Link kopieren
En de google reclame hier onder, zijn dat echte uggs?

Het model dat mijn dochter wil komt inclusief verzendkosten op 98 euro ipv 250 euro in de winkel. Eigenlijk te mooi om waar te zijn.

Heeft iemand wel eens bij www.saleUGG.net wat besteld? Deze site staat niet in het betrouwbaar/onbetrouwbaar rijtje.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie in een paar reacties ook dingen over de kaartjes/certificaten, de onderkant enz enz. MAAR: Sinds de run op de Uggs zijn er heel veel verhalen in de omloop over echt en niet echt (ik heb 2jr gewerkt in een erkend Uggs verkooppunt en JA, een schoenenwinkel waarbij mijn baas ze zelf verscheepte naar NL, vóórdat de uggs-store er was))

DAMES: ALLE UGGS WORDEN SOWIESO VERVAARDIGD IN CHINA EN NIET IN AUSTRALIË!!! (NB. véél van de neppers ook, alleen zijn die vaak te herkennen aan slechte afwerking/slordige afwerking)

Het kaartjes c.q. certificaten- verhaal gaat ook niet helemaal op aangezien het niet een ECHTHEIDScertificaat is van de LAARS maar van het materiaal (wol), daarbij heb je de UGGS van schapenwol en de UGGS van geitenwol (deze ogen- en - voelen dunner aan, maar zijn even warm! de sundance vindt niet iedereen even mooi met zo'n dikke wolrand)

ONDERKANT/ZOOL: hieraan zou men nep van echt kunnen onderscheiden door de tekentjes en R in een rondje. Niets is minder waar, IEDEREEN kan dit erbij gooien!

Kortom, 'rare' kleuren, kaartjes wel/niet, tekentjes, zolen; het IS steeds moeilijker te herkennen (vooral via internet als er bijv 'nepfoto's' geplaatst zijn, zorg daarom altijd dat je een 'niet-goed-geld-terug-policy ziet!)

Wat betreft de Uggs europe site; ik twijfel ook om via hun te bestellen, aangezien op 'erkende sites' bijv CL T voor ¤103 staan(uggstop) en daar voor ¤ 93 en zélf heb ik ze voor ¤ 90 mee laten nemen uit AUS!

Eigenlijk wil ik hiermee gewoon aangeven, dat de 'goede' neppe uggs, al bijna niet meer te onderscheiden zijn van de echte, dus why bothering, want zal iemand zeggen dat ze ziet dat ze fake zijn??? geloof me, ECHT NIET!! (tenzij het opvallend is natuurlijk...;-) )
Alle reacties Link kopieren
NB. Nog een kleine toevoeging (en dat geldt voor veel spullen die buiten europa vandaan moeten komen) een LAGE prijs hoeft NIET per definitie NEP te zijn!!! Soms worden spullen vanuit land van herkomst, via meerdere landen verstuurd (vandaar ook een iets langere levertijd!) dit is een stuk goedkoper, vandaar dat ook het product minder hoeft te zijn!!! ( goed VB is THHproducts. in hun 'uitleg' staat bijv óók het hoe, wat en waarom!)
quote:Tweeling21 schreef op 30 oktober 2009 @ 09:10:

hey,



ja ik heb mijn uggs op uggs europe.com besteld. Ik had het geld al overgemaakt en ging toen pas googlen of de site betrouwbaar was. Zat dus in spanning af te wachten na al die reacties gelezen te hebben. Maar Ik heb ze dinsdag binnen gekregen! Super echt! Heb alles vergeleken en er zit een certificaat bij. Ik ga hier zeker in het vervolg weer bestellen! Moet wel zeggen dat je rekening moet houden met 3 weken levertijd. Maar dan heb je ze! ben er super blij mee ! dus zou het zeker aanraden!

Ow come on zeg!! Hoeveel bewijs wil je dat je nu neppe uggs aan je poten hebt zeg!! Dat echtheidscertficaat bestaat niet, dat is gewoon een kaartje waarop ze je feliciteren met je aanoop en waarop info staat over de laars. En dat is wel echt het makkelijkst om na te maken van alles. Verder is die site zo goedkoop, de sunburst kost 300 euro en zij hebben hem voor 122. Wat denk je zelf? Verder hebben ze de nightfall in 4 kleuren en die bestaan niet van ugg australia. Die korte met dat baroque motiefje hebben een stoffen label achterop en bij de echte is dat een metalen label. Daarnaast bestaat dat model niet in het zwart en zij bieden het wel aan. Er hangen kaartjes aan de laarzen en dat doet ugg nooit! En on top of it all, ze geven zelf aan dat ze geen zaken doen met ugg australia aka deckers!!!! Ze geven zelf dus al aan dat ze nepzooi verkopen. Uhm...ben je wel wakker?? Prima dat jij er koopt en vooral doen, maar ga hier niet lopen roepen dat het zo echt is allemaal, want wake up...ze geven zelf al aan dat het niet echt is. Nee, dan verkopen ze idd wel echte...heel logisch allemaal



Overigens worden niet alle echte uggs in china gemaakt. De ultra-modellen worden nog steeds in nieuw zeeland gemaakt. Dat zijn bv. de nightfall, sundance, sunburts en volges mij ook de classic tall braid etc.
quote:butterfly27 schreef op 07 november 2009 @ 01:48:



DAMES: ALLE UGGS WORDEN SOWIESO VERVAARDIGD IN CHINA EN NIET IN AUSTRALIË!!!

Wat betreft de Uggs europe site; ik twijfel ook om via hun te bestellen, aangezien op 'erkende sites' bijv CL T voor ¤103 staan(uggstop) en daar voor ¤ 93 en zélf heb ik ze voor ¤ 90 mee laten nemen uit AUS!

De ultra-modellen worden nog steeds in nieuw zeeland gemaakt hoor. En "erkende sites"en dan uggstop noemen? Daarvan is al zo lang bekend dat die neppe uggs verkopen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Ivetje schreef op 07 november 2009 @ 11:07:

[...]



Ow come on zeg!! Hoeveel bewijs wil je dat je nu neppe uggs aan je poten hebt zeg!! Dat echtheidscertficaat bestaat niet, dat is gewoon een kaartje waarop ze je feliciteren met je aanoop en waarop info staat over de laars. En dat is wel echt het makkelijkst om na te maken van alles. Verder is die site zo goedkoop, de sunburst kost 300 euro en zij hebben hem voor 122. Wat denk je zelf? Verder hebben ze de nightfall in 4 kleuren en die bestaan niet van ugg australia. Die korte met dat baroque motiefje hebben een stoffen label achterop en bij de echte is dat een metalen label. Daarnaast bestaat dat model niet in het zwart en zij bieden het wel aan. Er hangen kaartjes aan de laarzen en dat doet ugg nooit! En on top of it all, ze geven zelf aan dat ze geen zaken doen met ugg australia aka deckers!!!! Ze geven zelf dus al aan dat ze nepzooi verkopen. Uhm...ben je wel wakker?? Prima dat jij er koopt en vooral doen, maar ga hier niet lopen roepen dat het zo echt is allemaal, want wake up...ze geven zelf al aan dat het niet echt is. Nee, dan verkopen ze idd wel echte...heel logisch allemaal



Overigens worden niet alle echte uggs in china gemaakt. De ultra-modellen worden nog steeds in nieuw zeeland gemaakt. Dat zijn bv. de nightfall, sundance, sunburts en volges mij ook de classic tall braid etc.





@ tweeling21: leuk dat je ze hebt gekregen, ze zullen waarschijnlijk niet echt zijn, maar wat maakt het uit. zolang ze er maar echt uitzien... wie echte uggs wil moet ze gewoon kopen in een winkel of bestellen via een officiële site, zoveel is duidelijk! maar uiteraard wil niet iedereen zoveel geld besteden aan een paar laarzen.



@ivetje: nooit gedacht zo een arrogant mens tegen te komen op een forum. echt zielig gewoon! waar haal jij het recht om zo te praten tegen iemand? je vind jezelf waarschijnlijk ongelofelijk interessant en alleswetende, zolang je het zelf maar vind! maar geloof mij, je maakt jezelf belachelijk op die manier. en waarom denk jij dat je de mensen hun gedachten in twijfel kan trekken? Sopsie heeft een punt, zwarte lederen laarzen blijven in en het model veranderd bijna niet! je weet toch zoveel? en dan zo'n modeblunder begaan!!?? ik denk niet dat de ugg laarzen binnen 5 jaar nog zo tof zullen zijn, maar ja jij weet er alles van dus blijf maar met je eigen akkoord gaan! je weet blijkbaar veel over de nep-sites, but the real fashion industry? you know shit about it!
Ik vind het niet kunnen dat je roept dat een site echte verkoopt, terwijl dat 100% duidelijk niet zo is. Wat nou als er hier moeders komen die voor hun kinderen een paar uggs willen kopen en er geen verstand van hebben. Ze zien zo'n reactie en bestellen er wat. En wat blijkt, er komt helemaal niets aan van wat ze besteld hebben. Er loopt namelijk over deze site al een topic op de uggs.hyves waarin aangegeven wordt dat mensen opgelicht worden door die site. Geld krijgen ze niet terug en er worden geen uggs geleverd. De enkeling die er iets van ontvangt krijgt slechte kwaliteit en overduidelijk neppe. Dan kan hier 1 iemand geluk hebben, maar ik vind het niet kunnen dat er gezegt wordt dat het echte zijn terwijl dat niet zo is. En dat er door dit soort reacties nog meer mensen opgelicht worden. Daar kan ik me heel boos om maken, en misschien is mijn reactie wel wat overtrokken oke...dat geef ik toe. Maar ik heb al genoeg oplichtings-praktijken langs zien komen in de "ugg-wereld" en ik wil gewoon echt niet dat mensen in dit soort websites trappen. Ik probeer mensen alleen maar te behoeden voor oplichters zoals de mensen achter deze website en daar lijkt me toch niets verkeerds aan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Zahira schreef op 07 november 2009 @ 15:17:

[...]



@ivetje: nooit gedacht zo een arrogant mens tegen te komen op een forum. echt zielig gewoon! waar haal jij het recht om zo te praten tegen iemand? je vind jezelf waarschijnlijk ongelofelijk interessant en alleswetende, zolang je het zelf maar vind! maar geloof mij, je maakt jezelf belachelijk op die manier. en waarom denk jij dat je de mensen hun gedachten in twijfel kan trekken? Sopsie heeft een punt, zwarte lederen laarzen blijven in en het model veranderd bijna niet! je weet toch zoveel? en dan zo'n modeblunder begaan!!?? ik denk niet dat de ugg laarzen binnen 5 jaar nog zo tof zullen zijn, maar ja jij weet er alles van dus blijf maar met je eigen akkoord gaan! je weet blijkbaar veel over de nep-sites, but the real fashion industry? you know shit about it! wat een overtrokken reactie. Neem even een ritalin ofzo.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Zahira schreef op 07 november 2009 @ 15:17:





@ivetje: nooit gedacht zo een arrogant mens tegen te komen op een forum. echt zielig gewoon! waar haal jij het recht om zo te praten tegen iemand? je vind jezelf waarschijnlijk ongelofelijk interessant en alleswetende, zolang je het zelf maar vind! maar geloof mij, je maakt jezelf belachelijk op die manier. en waarom denk jij dat je de mensen hun gedachten in twijfel kan trekken? Sopsie heeft een punt, zwarte lederen laarzen blijven in en het model veranderd bijna niet! je weet toch zoveel? en dan zo'n modeblunder begaan!!?? ik denk niet dat de ugg laarzen binnen 5 jaar nog zo tof zullen zijn, maar ja jij weet er alles van dus blijf maar met je eigen akkoord gaan! je weet blijkbaar veel over de nep-sites, but the real fashion industry? you know shit about it!Overigens vraag ik me wel af wat jij er allemaal bij betrekt zeg? Ik geef helemaal nergens aan dat ik verstand heb van fashion, alleen van uggs. En ik geef aan Sopsie juist aan dat ze dan beter geen uggs kan kopen, als je zelf al denkt dat je ze volgend jaar niet meer gaat dragen. Dat zou erg zonde zijn, dus ik snap je aanval niet echt hoor?? Ik geef haar alleen een advies waar ze wat betere kwaliteit uggs kan halen dan van 6 euro. Want daar loop je na 3 keer dragen al naast en dat is niet alleen erg lelijk, maar ook nog eens slecht voor je voeten. Volgens mij lees jij mijn reactie met een hele andere ondertoon dan bedoelt is helaas...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven