Mode & Beauty alle pijlers

Iemand ervaring met Restylane (filler met hyaluronzuur)?

29-01-2010 17:53 26 berichten
H
Alle reacties Link kopieren
zie eerdere topics



Restylane

nadortje in "Botox en Restylane en nog is fronsrimpel..."

Mondhoek rimpels? Wat te doen...



Bedoel je trouwens wimpers krullen? Wenkbrauwen krullen had ik nog nooit van gehoord, maar dat kan ook heel goed aan mij liggen.
Alle reacties Link kopieren
Valt reuze mee hoor,de pijn,maar wel pijnlijker dan botox want dikkere naald.Maar ze kunnen het verdoven met een creme,dan is het echt goed te doen!
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Je wilt een filler voor onder de ogen? Ik dacht dat dat helemaal niet kan. Maar mss heb ik het mis.
Alle reacties Link kopieren
Fillers zijn volgens mij overal te gebruiken hoor,als er maar een rimpel op te vullen is!Botox is lamleggen vd spiertjes,maar voor een bestaande rimpel moet je echt een filler gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Ja maar ik dacht dat je van rimpeltjes opvullen, onder de ogen, alleen maar enorme wallen krijgt?
Alle reacties Link kopieren
ja daar heb ik inderdaad nog niet over nagedacht hihi.Voordeel van een filler als restylane is dat ie altijd binnen een jaartje weer verdwenen is!Maar volgens mij kunnen ze heel goed doseren hoor,dat er precies genoeg ingaat om het rimpeltje te vullen.
Alle reacties Link kopieren
het was recent in zo'n beauty programma daar gebruikten ze restylane voor donkere wallen onder de ogen en ze vertelden dat het ongeveer 9 maanden blijft zitten.Ik vind dat relatief kort.

Ik heb geen idee wat de prijs is , was er wel benieuwd naar omdat ik ook van die blauwe kringen heb. Maar ik vrees dat ik de moed niet heb.
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Alle reacties Link kopieren
Effe doorbijten,valt echt reuze mee.Reken op zo een 350 euro.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou als ik jou was eerst de botox een paar keer doen en kijken wat het met de rest van je ogen doet,



en filler, als restylane onder je ogen gaat best vaak mis, als het blauw wordt kan het blauwe wel een jaar lastig blijven zitten, ik heb daar niet zulke fijne dingen van gezien.
Alle reacties Link kopieren
restylane kan ook met 3 maanden weg zijn of langer zitten dan 9 maanden, het ligt maar net aan je eigen metabolisme.
Alle reacties Link kopieren
quote:kiekie2 schreef op 30 januari 2010 @ 19:17:

Fillers zijn volgens mij overal te gebruiken hoor,als er maar een rimpel op te vullen is!Botox is lamleggen vd spiertjes,maar voor een bestaande rimpel moet je echt een filler gebruiken.





fillers voor een expressie rimpel heeft niet zoveel zin als je de expressie niet lamlegt.



dan kun je beter botox nemen.



is hartstikke zonde van je geld anders.



botox in combi met restylane kan wel, stel je hebt een frons die heel erg diep is, dan kom je met de 1e keer botox vaak niet uit, dan kun je die 2 wel combineren.



ik gebruik al wat langer botox, sinds 5 jaar en ik merk nu dat ik het veel minder nodig heb, ben een jaar geleden voor t laatst geweest en ik ben nog rimpelvrij.
f
Alle reacties Link kopieren
Ik las dat Robert Schumacher restylane/perlane niet adviseert voor kringen omdat er op die plek kleine zwellinkjes/tumortjes door de injectables kunnen optreden. Het leek mij wel wat voor mijn donkere kringen maar om deze reden zie ik ervan af. Je ziet het op die plek dan eerder omdat de huid er erg dun is
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Alle reacties Link kopieren
Die Robert heeft me zelf toch een partij donkere kringen

het lijkt me als cosmetisch arts dat je daar zelf wat aan wil doen

maar misschien is er niet echt wat aan te doen
Alle reacties Link kopieren
Nee ik heb resultaten van Restylane gezien onder oog, echt erg!



Blauwe plekken die niet weggaan en toename wallen.



Ik heb al een jaar geen botox gebruikt en daarvoor 5 jaar, het lijkt erop dat mijn spieren rustig zijn geworden, geen voorhoofdrimpels meer en toch alle beweging mogelijk, ik ben heel benieuwd hoeveel langer het nog mooi blijft.

Ik ken iemand van dezelfde leeftijd als ik en die heeft na een zelfde periode al 2 jaar geen botox meer gebruikt.



dus het heeft zo zijn investering, nu is het echt op zijn mooist.
Sarah, mag ik je vragen hoe oud je nu bent?



Vind jij ook dat je er jong genoeg aan moet beginnen? Zodat de rimpel zich niet 'zet'?



Gebruikte je de miniemste dosis? En voelde het raar/trekkerig aan?



En vond je dat je er een andere uitstraling door kreeg?



Groetjes en alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 48.



Ik ken een dokter die spuit het in bij zijn dochter van 21, die krijgt dus niet die loeidiepe rimpel van die enomre forns die ze altijd maakt, als ie er eenmaal is is het moeilijker weg te krijgen.



de eerste maand kan het wat trekkerig zijn, ik heb nog nooit van iemand gehoord dat ik een botoxkop heb,als je een goeie dokter hebt laat ik wat mimiek over, dat is de kunst van het hele verhaal.



Er zijn in de media wel een paar voorbeelden van hoe het niet moet die een beeetje doorgeschoten zijn, dat is jammer,. want je kunt er hele mooie resultaten mee creeren.



de dosis is voor iedereen persoonlijk en even zoeken, iedereen heeft een ander metabolisme, als het niet naar je zin is na 2 weken moet je terug gaan, net zo lang dat het goed is, alles wordt gedocumenteerd, het is ook handig daarom bij 1 arts te gaan, dan bouw je tenminste wat op.



Nee ik heb er geen andere uitstraling door, maar wel lekker rimpelvrij!
J
Alle reacties Link kopieren
Als je al weglaat wat anderen ervan zullen denken ben je al een eind verder.



Mensen zijn niet eerlijk.

Als je naar zo een kliniek gaat zitten de wachtkamers vol en dat zijn echt niet alleen bn-ers.



We leven in een tijdperk waar al heel veel mogelijk is op het gebied van verjonging, alleen de acceptatie dat dat mogelijk is loopt niet gelijk op met de ontwikkeling, probeer het gewoon een keertje, kijken hoe het bevalt.
L
Alle reacties Link kopieren
Hi charliegirl,ik heb het er alleen met mensen over die er positief tegenover staan en het zelf ook doen.Verder gaat het niemand wat aan vind ik,ik doe het voor mezelf!

Toen ik 36 was heb ik restylane laten inspuiten bij de neus-lip plooi,twee jaar later weer en dat is nu zo een 3 jaar geleden. Het is gewoon een goeie investering in jezelf waar je jaren later nog blij mee bent.En als je er een dure jas van koopt of mooie laarsen heb je daar noooooit zo veel plezier van hoor.

En dan dat vooroordeel van strakgespoten kop,nou,dat heb ik in nederland nog nooit gezien.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb goeie resultaten gezien van de Fraxional laser , ik ken een dokter die dat bij haarzelf laat doen en dat is wel erg goed, verstrakt je huid ook,.



ikzelf heb een ledlight thuis, als jij daar nu mee begint zou toppie zijn, die kun je bij ncnproskincare kopen, goed apparaat.



Het meeste waar ik trouw aan blijf is mijn cp accelerator van ncnproskincare, dat vind ik een topper.



Factor 50 , heel goed!

En goeie moisterizer, in de winter mee uitkijken in jullie kou, dan kan zo een creme op je huid als h et ware bevriezen, kun je beter wat vettere creme nemen (de bio creme van ncn)



creme laten maken bij een derm is hartstikke goed, een vriendin van mij die is donker had allemaal vlekken op haar huid en met een creme van de derm helemaal weg!



Ik slik ook C, want C zorgt voor je collageenopbouw en genoeg collageenopbouw = geen rimpels,



je kunt nog omega3 slikken,

en als je straks de 45 voorbij gaat , extra calcium, want dat neemt ook af en daar krijg je een slappe huid van.



niet roken, wel bewegen helpt ook, je lichaam maakt een prethormoon aan door sport die goed is voor je huid.
Alle reacties Link kopieren
Charliegirl, jullie hebben in Belgie een hele goeie kliniek, dat is level4, in Hasselt.
Alle reacties Link kopieren
Hi Charliegirl,



Ben je er nog?? Toevallig zit ik met hetzelfde als jij! (Of heb je het inmiddels al aangedurfd??) Ik wil ook mijn "kraaiepootjes" weg laten halen voordat het nog erger wordt, maar ik durf niet zo goed! Heb zelf nog geen consult ergens gehad, maar ik denk aan de Elzenkliniek in NL. In elk geval voor de eerste keer!



En Sarah heeft veel verstand van zaken!! Ik ben echt nog een beginner op anti-aging gebied, maar ben wel zeeeer geinteresseerd. Ik las over een retinolcreme! Kun je die puur voor de anti-rimpel werking laten voorschrijven!!??



Nou voor alle tips voor een beginner (al ben ik wel 38 ) houd ik mij aanbevolen!!!



Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven