Mode & Beauty alle pijlers

welke soort laarzen zijn nu hip?

31-08-2007 15:37 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik wil nieuwe laarzen gaan kopen maar ik wil even weten welke laarzen nu ''in'' zijn:

punt of rond??



xxx 8:-)8
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zie je beide, al is de extreme punt wel uit.

Ik kom overal de enkellaarsjes tegen, maar ik vind dat zelf niet zo leuk onder een rokje ofzo. Verder weet ik het zelf ook niet zo goed.

G-star raw heeft bv de wat stoerdere (denim vaak) laarzen met gespjes etc.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vorige week in Londen geweest, en heb natuurlijk goed opgelet wat ze daar verkopen, en ik zag toch wel meer de ronde neus. Niet heel rond, maar meer een afgeronde punt als je begrijpt wat ik bedoel.

Verder viel me ook op van die omgekeerde piramidevormige hakken in zijn. Dus niet langer een stillettohak of een blokhak maar juist een middenweg.



Enkellaarsjes zijn ook niet mijn ding, die trend laat ik maar lekker voorbij gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde net een topic openen over laarzen.

Ik heb net een paar enkellaarsjes besteld.

Maar waar draag je dat onder?

Onder een rokje is het geen gezicht, ik heb geen lange slanke benen, dus dat doen we maar niet.

Ik vind de laarsjes wel heel leuk. En geen gedoe met te dikke kuiten die er niet in kunnen.
Alle reacties Link kopieren
mischien een skinny jeans???

ik vind het moeilijk om te zeggen want ik draag altijd alleen hoge modelen(onder knie)

je kan ook ideetjes op doen op sites zoals neckerman en otto daar heb je geklede modellen met schoenen





xxx
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die korte laarsjes best wel onder een rokje kunnen. Wel met slanke benen dan. Maar dat geldt sowieso voor mini. (Is mijn bescheiden mening.....)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vanmiddag toevallig voor nieuwe laarzen gaan kijken, en de puntlaarzen waren wel in de minderheid (gelukkig, want die punten gingen altijd snel kapot). Ik zei dat ik per se geen enkellaarsjes wilde maar heb ze toch gekocht, er waren hele leuke bij. Je kunt ze dragen onder een rokje (wel mooier bij slanke benen en slanke kuiten). Maar je kunt ze ook over een skinny jeans dragen, of onder een wat wijdere, langere broek (dat lijkt het net of je gewoon laarzen aan hebt).
Alle reacties Link kopieren
Het kan allebei, rond en puntig. Inderdaad de ronde neuzen zijn wel in de meerderheid.
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk vind ik een puntlaars en sowieso een puntschoen al heel lang niet mooi meer. Dus wat mij betreft UIT. Maar ja wie ben ik? Ik zie er nog wel geregeld mensen mee lopen. Ronde neuzen vind ik leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind alle laarzen mooi en 'in', als ze maar van een goede kwaliteit zijn. Puntlaarzen onder een Seven spijkerbroek vind ik nog steeds prachtig, maar laarzen met een ronde neus onder een jurkje vind ik ook erg leuk.

Laarzen van Invito, Sascha en dat soort goedkope winkels vind ik nooit 'in'.
Alle reacties Link kopieren
zo eindelijk geslaagd voor leuke laarzen, ronde neus hoog(niet tot knie maar iets lager) met een veter die je aan kan trekken als je smalle benen hebt(like me) of kan losser maken als je dikkere benen hebt

mijn punters liggen nu in de vuilnisbak!



xxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven