Mode & Beauty alle pijlers

Je zou mij nooit zien lopen in... maar ben toch gezwicht...

02-09-2007 08:31 15 berichten
In navolging op het andere topic over waar je nooit in zal lopen. Wat vond je echt vreselijk, zou je nooit dragen, maar draag je nu toch?



Ik vond capribroeken vre-se-lijk. Die draag je toch niet? Tenminste, dat dacht ik het eerste seizoen dat ze 'in' waren. Nu ben ik blijkbaar gewend aan die dingen, want inmiddels heb ik er een paar in de kast hangen die ik regelmatig draag.



Schoenen met punten idem.
Alle reacties Link kopieren
Strakke shirts....ik vond mijn borsten altijd te groot en mezelf te dik voor die dingen. Nu ik wat afgevallen ben (en er moet nog meer af) durf ik het wel aan om ze aan te trekken zonder dat ik het gevoel heb dat er met opgetrokken wenkbrauwen naar me gekeken wordt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de puntlaars eerst echt heel erg lelijk, ik vind het nu bijna jammer dat ze weer "uit de mode" zijn....heb er nogal wat in mijn kast staan hahaha.
Alle reacties Link kopieren
Schoenen/laarzen met sleehakken
Alle reacties Link kopieren
- Leggings. Ik dacht dat ik ze vreselijk vond, maar ik vind ze geweldig onder een rokje/jurkje!



- Pumps. Ok, ik kan er niet op lopen, maar ze zijn zo leuk! Het zijn net Minnie Mouse schoenen. :)



- Retro jurkjes.



- Nike's. Ik werk in een bakkerij/lunchroom en in de zomer is het wel fijn om lekkerzittende schoenen aan te hebben. Dus nu loop ik 5dagen per week op zwarte Nike's. :-O
Alle reacties Link kopieren
Haha leggings inderdaad. Ik vond ze altijd ronduit afschuwelijk, maar draag ze nu graag onder jurkjes ed.

Hetzelfde geldt voor sleehakken en skinnyjeans (maar niet van die ultrastrakke, zodra een skinnyjeans meer op een legging begint te lijken haak ik af, daar kan ik weer niks mee) :)
Alle reacties Link kopieren
Ja, die driekwart broeken herrken ik!!

net als de shirtjes met driekwart mouwen,... net of je niet kon kiezen!! maar toch wel handig voor ertussenin!



Wat ik eerst ook niet aanwilde: zo'n riem die hoger zit dan rond je heupen. maar in een winkel trok ik het eens aan, kreeg zoveel positieve reacties daar al , heb hem toen gekocht, en nu heb ik hem af en toe aan (om mijn middel he, niet onder mijn tieten, dat blijf ik...aaarghhhh vinden) en vind het wel leuk! (maar t blijft wennen...dat wel!)
Ik vond skinnyjeans eerst vreselijk en twijfelde aan leggings maar draag ze nu toch.Het zit lekker.Natuurlijk ligt het eraan hoe je een skinnybroek draagt.Ik draag ze met een net shirtje en nette schoenen.Leggings draag is met een kort rokje of een lange trui.Maar een legging is wel een onderdeel hoor.Ik zou ze nooit met een korte of gewoone trui dragen.Dan ontbreekt er iets.
Alle reacties Link kopieren
puntschoenen en polo`s

vond eerst polos alleen voor kakkers en ballen

en wilde absoluut geen man die polo´s droeg en je raad het als mijn vriend droeg een polo bij onze eerste ontmoeting

nu kan ik ze wel waarderen mits een goed merk(mcgregor bijvoorbeeld)
Alle reacties Link kopieren
Van die broeken die net boven of onder je knie kwamen vond ik echt lelijk toen ze voor het eerst in de winkel hingen. Werd het ook nog gecombineerd met maillots, laarzen en brr hahaha. Uiteindelijk toch een leuk exemplaar in de uitverkoop gekocht voor de zomer (ik draag normaal altijd lange linnen, katoenen broeken in de zomer.) En een korte broek was toch wel een goede investering met dat warme weer. Het is een beetje een stoerdere broek die leuk te combineren is met slippers + topje .
Alle reacties Link kopieren
Je zou mij nooit zien lopen in..... Nieuwegein-Noord.Maar nu ben ik toch gezwicht. Daar zijn de Crocs namelijk in de aanbieding, en ik had net nieuwe aanmaakblokjes nodig voor mijn open haard. Zodoende.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
In Uggs, heb gezworen ze nooit te kopen maar ben heb ze nu toch gekocht en ze zijn (vind ik) echt super. :smile:
Alle reacties Link kopieren
Legging, vind het nu erg leuk bij een rokje of jurk.

Skinny jeans, ben vorig jaar winter gezwicht. Leuk met laarzen erover.

Laarzen over de broek vond ik eerst ook niets.

Halve broeken voor de winter. Heb er nu 3!

Puntlaarzen, vond het uiteindelijk jammer toen ze niet meer in waren.

Tuniek.

Zo is mijn lijstje wel compleet geloof ik!
Leuk topic Maeve!



Waar zal ik beginnen...



Uhm, Uggs, maar ze lopen echt superlekker. Vooral nu m'n flatjes ivm vochtvasthouden strak gaan zitten. Leggings en skinnyjeans vond ik meteen al leuk X-D . Maar die Uggs, ik heb een tijdje gewerkt in het Gooi, die meiden daar liepen jaren geleden natuurlijk al op die schapen, en dan met een joggingbroekje en ongekamt haar.. vond ik echt superstom en nu loop ik er zelf mee...
Alle reacties Link kopieren
Haarbanden en diadeems; heb ik me toch een plezier van gehad op het strand!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven