Mode & Beauty alle pijlers

oh lieve mensen, waar vind ik een baggy broek

03-09-2007 18:33 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hej,



Jemig, ik loop de hele stad af voor zo'n broek maar blijkbaar zijn ''skinny jeans'' in. Ik wil daar nog niet dood in gevonden worden. Ik zoek een lekkere relaxede broek, niet extreem punk maar gewoon relaxed. Waar vind ik die?? Ik ben bij de Britain geweest, h&m, zara, v&d... Ik wil weten welke merken zulke jeans nog uitbrengen en waar je ze kan halen.



Liefs, blondje
Je moet eens bij Esprit kijken. Van EDC by esprit heb je model Play. Die is niet overdreven baggy en zit zoooo heerlijk. Ook is ie er in verschillende lengtematen ook ideaal. Ze zijn best duur maar laatst bij de grote esprit winkel in Rotterdam Alexandrium winkelcentrum waren ze 50 procent afgeprijst jippieee. Op t plaatje lijkt ie nog redelijk strak omdat ze er een slank model in stoppen. Ik heb zelf maat 40 en draag die broek met een paar relaxte allstars er onder :heart: :heart: Hij zit netjes op mn bips en heeft dan een lekkere rechte pijp naar beneden.





http://pics.esprit.de/Shop/PicDestStyleProduct/T41035_557.jpg



http://pics.esprit.de/Shop/PicDestStyleProduct/Q4A035_556.jpg
Alle reacties Link kopieren
Ow die bovenste lichte is zeker leuk zeg. Ik zoek nog zo'n soort baggy broek, maar wel een die ik ook voor naar mn werk aan kan. Ik kan je dus weinig tips geven ;).
Ik heb ze allebei, de donkere en de lichte. De donkere trek ik rustig aan naar mijn werk. Nette pumps er onder, mooie riem, bloesje er op en een colbert jasje en ik ben casual doch zakelijk. Je ziet het trouwens niet op de foto maar de zakken van deze broeken zijn erg leuk. Met ritsjes.
Alle reacties Link kopieren
overzeas...
Alle reacties Link kopieren
Model Paris van de Only, die is echt heerlijk:



http://www.basicmode.nl/upload/only%20paris%20jeans.jpg
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet hóe baggy je hem wilt, maar voor mij bood een 'jongensbroek' uitkomst. Ik heb gewoon een G-star broek gekocht, vier maten te groot in de uitverkoop en krijg alleen maar complimenten over mijn baggy broek :-) Mijn zusje heeft een spijkerbroek van de herenafdeling van de H&M en die is ook erg hip!
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens bij de mannenbroeken bij H&M. Daar heb ik ook een baggy-broek gevonden. Zit heeeeerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ow haha ik had de andere berichten niet gelezen :) nu dus wel. Heb ik dus dezelfde tip als Caren....
Alle reacties Link kopieren
Hi blondje,



Welke maat heb je? Ik heb nog een mooie (nieuwe!) Diesel Wonnha liggen, maat 29/34, donkere wassing. Baggy model!



http://www.lechicparisien.com/content/product_186450b.jpg



(kleur is iets donkerder dan op de foto)
Alle reacties Link kopieren
Ja, vroeg me ook net af welke maat je hebt. Heb een Carhartt Baggy liggen, (W'Double Kneepant) in de maat 29 x 34. Wilde hem evt. bij Ebay gaan verkopen, omdat ik hem maar een paar keer aangehad heb...



Jezus, die Diesel ziet er echt tof uit! Alleen ziet die er niet echt Baggy uit, of wel? Hij lijkt een stuk strakker... En waar is die Only jeans te koop? :-)
Alle reacties Link kopieren
hmm ja je hebt wel een beetje gelijk, echt enorm baggy is het niet: het is gewoon een recht model met een iets wijdere rechte pijp. Afhankelijk van je maat kun je deze dus baggy dragen. Broek valt namelijk iets groter dan de maat die in de broek staat.



Op dit plaatje is het misschien beter te zien hoe wijd de broek is aan de onderkant:



http://g-ec2.images-amazon.com/images/I/21qltmQNSuL._AA280_.jpg



Sorry dat ik zo ongegeneerd reclame zit te maken, maar ik vind het zelf echt een geweldige broek, alleen hij is me iets te klein... :cry:
Alle reacties Link kopieren
Hey Missie, ik heb wel belang bij je diesel broek, tenminste als je hem nog hebt. Ziet er tof uit. Ook ik loop me te pletter te zoeken naar leuke spijkerbroeken die niet tot aan je kin zitten.
Alle reacties Link kopieren
Hej ,



TOf dat zoveel mensen reageerde!!

Die diesel ziet er tof uit, ik heb maar 29/34 inderdaad maar ramonaatje wil hem volgens mij graag.. : (

Fijn dat er genoeg vrouwen zijn die die ''skinny jeans'' ook niet bepaald charmant vinden. Als ik er iemand (bijna iedereen van 16/17/18) in zie lopen vind ik het bijna een teken van meeloperij en karakterloosheid dat je zo blindelings de mode volgt ....bijna he..bijna...



Ik wil gewoon een broek waar normale schoenen onder gaan zodat ik kan rennen als ik de tram bijna mis en niet op van de stelten hoef te balanceren (lees: naaldhakken)



Ik was vandaag bij de (schrik niet) Hans textiel en daar hing ook een baggy broek, middendonkere spijkerstof, redelijk standaard maar toch zeker wel baggy en maar E 15,- !! Ik heb er al een ingeslagen en ben zeer tevreden.
Alle reacties Link kopieren
Hi ramonaatje,



ik heb de broek nog, stuur maar een mail naar: vivamissy76@gmail.com

dan stuur ik je de foto's op en kunnen we misschien een deal sluiten!
Alle reacties Link kopieren
Bij America Today hebben ze veel 'baggy' keus, ook in andere stoffen dan spijker..
Alle reacties Link kopieren
Broekkeus is inderdaad echt rampzalig de laatste tijd. Bij mij komt er geen skinny jeans in. Laatste echt baggy broek die ik heb gekocht was in Londen, daar heb je niet zo veel aan want dat merk verkopen ze hier niet. Ik zou kijken bij de America Today, Jeans Centre (goed zoeken), Forecast (daar hadden ze eerst leuke broeken, heb daar 2 hele leuke broeken van, 1 baggy, de andere casual). En idd, bij de mannenbroeken kan je ook leuke exemplaren vinden.



Ik zag trouwens van het weekend in de winkels dat wijde pijpen weer 'in' worden. Maar dan weer zo extreem (zo een die je schoenen laat verdwijnen).
Ik heb er 2...één van G star, en dan in maat 29 gekocht, terwijl ik 28 heb... En nog een merk...die zit echt heel wijd...ergens halverwege mn knien hehe...is een mannenmodel! Dat is trouwens ook een tip... gewoon mannenmodellen passen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven