Mode & Beauty alle pijlers

BH-vraagje

05-09-2007 09:06 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ik meestal heb bij een beugel-BH wel of niet push-up is dat de randjes naar buiten gaan staan. Met de randjes bedoel ik dus die je borsten omsluiten. Je ziet het door je kleren heen, heel lelijk. Hoe kan dit, hoe kan ik dit voorkomen en hoe krijg ik het weer recht?
Alle reacties Link kopieren
Kan het zijn dat je slecht passende BH's of wat goedkopere BH's hebt? Als je BH van goede kwaliteit is en de juiste maat heeft (vraag advies aan een degelijke verkoopster) zou dit niet moeten kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij passen ze wel goed. De laatste waarbij dit gebeurde was een BH van H&M van ongeveer ¤ 15. Is dat goedkoop? Geen idee. Tis ook meestal maar aan een kant. Heel vreemd. Heb het ook nog nooit bij iemand anders gezien. Mss moet ik toch maar es naar een speciaalzaak gaan.
Alle reacties Link kopieren
BH`s van de H&M zijn nou niet echt van heel goede kwaliteit, zeg maar niet. Ik zou eens naar een speciaalzaak gaan, je betaalt dan meer maar dat zie je er zeker aan af.

Je hoort geen randjes te zien, dan is waarschijnlijk de maat niet goed. Bijna iedere vrouw heeft 2 verschillende borsten maar bij een goede BH maakt dat niets uit. (tenzij het een hele cup scheelt)

Ik zou zeggen ga 1 keer naar een speciaalzaak, laat je maat goed opmeten en koop een goede BH, dan weet je hoe een goede BH hoort te zitten en kan je ze ook herkennen bij de Hunckemoller ofzo.

Maar die H&M BH`tjes, zijn meer voor de fun, want verder heb je er niks aan.
Alle reacties Link kopieren
bij mij gebeurt dit meestal als ik een bh per ongeluk met de gewone was meedraai...dan gaat ie een beetje trekken en dan zie je de bovenkant van de cup, het randje, door je shirt heen...

meestal was ik ze op de hand of in een waszakje op de fijne stand in de machine...

ik heb ook meestal bh's van h&m en de hema en heb als ze goed passen en ze niet per ongeluk fout gewassen worden, nooit problemen ermee gehad.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind BH's van H&M prut. Nou heb ik met mijn D-cup wel een iets stevigere BH nodig dan wanneer je A hebt, maar ik reken op zeker 50 euro voor een goede kwaliteit BH.

Het schijnt dat een heleboel vrouwen met de verkeerde maat rondlopen, dus ga een keer naar een goede lingeriezaak en laat je opmeten. Een goeie BH oogt beter, zit lekkerder en maakt je optisch slanker. Loszittende randjes horen in ieder geval beslist niet.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel allemaal! Ga nu idd eens naar een lingeriewinkel.
Ja de BH's van de Hema zitten bijvoorbeeld bij mij ook nooit goed. B te klein en C te groot. H&M heb ik geen idee van. Voor BH's ga ik meestal naar een lingeriewinkel (van Hünkemoller tot aan de sjieke zaakjes als ik eens geld over heb), en dan een paar passen tot je een goeie hebt. Meestal weten de dames daar ook veel er vanaf. Ze kunnen je ook nog eens officieel opmeten, door de loop der jaren verandert je lijf natuurlijk ook nog een beetje.



Ohja, en de kosten, ik heb een BH gekocht 10 jaar geleden, een dure, en die is nog steeds mooi, zelfs het kant. Na al echt vaak wassen. Dus is wel een goede investering meestal.
Alle reacties Link kopieren
Er is niks mis met de kwaliteit van H&M bh's. Het ligt aan de manier van wassen. Als je een bh (ook de duurdere) in de wasmachine en daarna in de droger gooit gaat idd de cup vervormen. Het beste is om je bh's met de hand te wassen, dan blijven ze mooi van vorm. Succes!!
Alle reacties Link kopieren
Ik draag alleen nog BH's van Chantelle, Marie Jo, Aubade dus de iets betere merken. Prijzen liggen tussen 50 en 75 euro per stuk gemiddeld. Mensen onderschatten wel eens de waarde van mooie onderkleding. Ik voorheen ook hoor, kocht blousjes van 100 euro die in dan 1 keer droeg en Bh's die veel minder kosten en die je in verhouding veel meer draagt. SInds ik overgestapt ben, op vooral Marie Jo, zit alles veel beter, heerlijke BH's, superkwaliteit en prima pasvorm. Ik heb dan ook een D cup, dus wil ook een goede BH. Het duurste blousje kan erg lelijk tonen met een slechte BH eronder. Wist je, was laatst op tv, dat de helft van de vrouwen een foute maat draagt? Vaak te kleine cup en te grote onderwijdte. Laat je eens goed adviseren in een goede winkel.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Marie-Jo ook een super merk! Ik heb in het verleden ook gehad dat de randjes gingen uitsteken. Geen gezicht!

Maar mijn ervaring is inderdaad ook dat duurdere merken toch beter en mooier zitten. Ik laat me altijd goed adviseren en pas verschillende modellen.

Ik kan er goed geld aan uit geven. Maar ik kan me voorstellen dat je ¤ 60 a ¤ 70 duur vind voor een bh. Maar je hebt wel waar voor je geld!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vorige week voor het eerst bij een speciaalzaak geweest [LinCHérie] omdat ik ook altijd zit te emmeren met randjes en kantjes. Ik ben echt onwijs goed geholpen, lekker ontspannen kunnen rondneuzen en passen. Blijkt dat ook ik al jaaaaren met een verkeerde maat rond dartel.. Ik heb nu een mooi setje van Chantelle, bh maat 80C en ik heb werkelijk nog nooit zo'n fijne bh gehad! Ja, het is duurder dan bijv.een H&M'tje, maar gezien de kwaliteit en het draag plezier wat mij betreft het geld zeker waard! :applause:
Alle reacties Link kopieren
Heb met mijn verjaardag van mijn vriend een lingeriesetje gekregen van Chantelle. Nou merk en zie het verschil echt wel. Vind het er veel mooier uitzien en zit perfect. Denk dat ik nou wel vaker 'duurdere' bh's ga kopen. Vind het echt wel een verschil met een bh van de h&m die ik meestal koop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven