Mode & Beauty alle pijlers

Sites met stijlvolle grote maten kleding

04-04-2010 21:53 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
De topictitel zegt het al.



Waar kopen jullie je grote maten kleding? Ik zoek wat stijlvolle kleding. Geen mantelpakjes o.i.d. maar wel kleding die je zowel in je vrije tijd kan dragen als naar het werk.



Wie heeft tips?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf geen (extreem) grote maat meer, maar mijn zusje (nog) wel. We waren vorig jaar in London en daar heeft ze goed kunnen slagen bij Evans. Ze hebben ook een webwinkel (ik weet alleen niet of ze ook buiten de UK bezorgen).

Alhoewel ik geen fan ben van grote maten (want hoe dan ook: het flatteert nóóit) verkoopt deze winkel echt wel hele stijlvolle kleding.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben juist op zoek naar een site waar ze shirts met een duizelingwekkend diep decolleté verkopen. Nergens te vinden, alleen met n klein v-halsje en dat is nou niet wat ik wil.
Alle reacties Link kopieren
Hier was vorige week toch ook een topic over? Zal even zoeken
Alle reacties Link kopieren
Ik zie idd dat ze ook buiten de UK bestellen. En ik zie al weer allemaal kleding die ik zelf had willen hebben toen ik nog dikker was
Alle reacties Link kopieren
Inspirerende Plaatjes voor grote maten (inclusief links volgens mij)
Alle reacties Link kopieren
Boden is ook een Engelse site. T/m maat 48 (size 20)
Alle reacties Link kopieren
www.mateloos.nl

Daar haal ik veel super leuke jurken etc. vandaan. Ze hebben een winkel in Amsterdam en je kunt ook bepaalde dingen online bestellen.
Alle reacties Link kopieren
Leuke website van mateloos, ook wat leuke jurken, maar ik snap niet dat het allemaal zo wijd moet, dan lijk je juist nog dikker.

Ik ga trouwens wel op zoek naar een flodderzomerjurk, zo een met hemdje vanboven en wijd daaronder, liefst met grote bloemen, zo'n jurk die je lekker op vakantie draag
Alle reacties Link kopieren
De vriend van een collega van mij heeft een leuke site!



http://myuniqe.nl/



Shopze!
Alle reacties Link kopieren
www.dorothyperkins.com

www.bonaparte.nl
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
www.bagoes.nl (zelf geen ervaring, maar de naam was blijven hangen en zag er wel leuk uit)



Heb ook even op mateloos gekeken, vond de prints wel leuk, maar van onderstaande combinatie snap ik niets .

Alle reacties Link kopieren




Jees man...dat kan toch echt niet...
Alle reacties Link kopieren
Grut ik vind die drollenvangers zo geen gezicht .... maar goed dat is maar mijn mening natuurlijk . Ik vind het streepje in de stof wel mooi.
Alle reacties Link kopieren
bodycelli.nl en zie ook http://www.grotematenmode.com
Alle reacties Link kopieren
Dat Evans is mooi. Ik ben de komende tijd 2 keer in Engeland. Ga gelijk effe shoppen....
Alle reacties Link kopieren
En een boek heet tegenwoordig een trouser...zal het onthouden.

Ik word te oud voor al die moderne taal :P



Mateloos heeft echt mateloos lelijke kleren....en een slechte fotograaf...zet het dan gewoon kek op de foto...
Alle reacties Link kopieren
Ulla Popken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pannetje schreef op 04 april 2010 @ 23:03:

Mateloos heeft echt mateloos lelijke kleren....en een slechte fotograaf...zet het dan gewoon kek op de foto...Dat bedoel ik dus... Extreem dik zijn is gewoon niet mooi, daar kan geen fotograaf of kledingstuk tegenop
Ik vind ze vooral mateloos duur.
Alle reacties Link kopieren
Sommige dingen zijn inderdaad niet echt geweldig. Maar ze verkopen zeker geen tenten. De jurken zijn zo gemaakt dat ze aandacht trekken naar de sterke punten en de rest wat verbloemen. Dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld de vormeloze zakken die de Ulla Popken vaak verkoopt.
Alle reacties Link kopieren
Dubbel is niet nodig
Alle reacties Link kopieren
ik vind t echt van die zakken van Mateloos. Ook geen unieke kleding. Ik denk altijd dat makers van kleding in grote maten denken dat de vrouwen een trauma hebben van het niets aan kunnen trekken in de winkel en daarom alles zo uniform aka ruim en stretch maken. Bah. Ik zoek gewoon alles wat je bij de h&m of wat voor winkel kunt kopen, maar dan met extra ruimte bij de borsten en of oksel. Trouwens ik was vorige week bij de winkel van promiss en die hadden echt prachtige broeken. Gaat echt wel tot grote maten,want zag ook een maat 58 hangen. Succes, ik weet hoe moeilijk het is om niet gelijk in laag over laag kleding te Moeten lopen.
Poelepoelepoelepoes!
Alle reacties Link kopieren
en dat kun je oa bij wehkamp kopen dacht ik.
Poelepoelepoelepoes!
Alle reacties Link kopieren
Wat is je maat? Tot maat 44/46 kan je terecht bij Esprit, WE, Peek&Kloppenburg, SPS, Gerry Weber,Claudia Strater,Expresso etc

Tot maat 52/54 Bonaparte (tot 52 en online), Promis, Marina Rinaldi (duur) Elena Miro(duur), Msmode, H&M, C&A, Miss Etam, Ulla Popken (de city lijn heeft mooie kledingstukken).

Boven maat 54/56 echte speciaalzaken en dan is het handig om op www.grotematenmode.com te kijken. (kledingzaken die starten met maat 42/44 tot ongeveer maat 60/62 geloof ik)

Online zijn Wehkamp (tot maat 48 ook de Frans Molenaar collectie met mooie zakelijke kleding), Otto, Neckerman, Heine( tot maat 46) opties en eventueel buiten nl Evans, Asos, Dorethy Perkins,



pfff en dit lijstje is niet uitputtend ik heb alleen even opgesomd wat ik zo 123 weet. Ook heb ik niet-online winkels genoemd maar misschien op hun site wel inspiratie!

Succes en plezier met shoppen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven