Mode & Beauty alle pijlers

Ervaring met corrigerend ondergoed?

22-04-2010 09:15 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voor een bruiloft een mooi fladderig jurkje gekocht. Er zit een een empire lijn in maar omdat ik vrij brede heupen en helaas ook een beetje (boel) lovehandles heb, kruipt het jurkje een beetje op. Om te voorkomen dat ik de hele dag loop te trekken aan dat ding, dacht ik: wellicht kan corrigerend ondergoed een oplossing bieden. Wie heeft een tip voor goed ondergoed, en hoe gaat dat dan maten, koop je gewoon dezelfde maat die anders hebt voor ondergoed?
Alle reacties Link kopieren
oeh, ik lees mee, hier namelijk zelfde probleem(zones).



Ik heb laatst bij zo'n stom programma (was het how to look good naked? Laten we zeggen dat ik me verveelde ) Een vrouw gezien die er enorm van opknapte! En zondag zapte ik langs tellsell en daar viel je er zelfs van af, yeah right...



Maar ik wil ook wel zo'n strak ding om te zorgen dat ik geen rollen krijg. Bij de wehkamp hebben ze wel mooie spullen had ik al gezien.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een hemd en een broekje bij de HEMA vandaan. Ik vind het niet zo lekker zitten want het hemd kruipt omhoog en het broekje naar beneden (onder je buik) Het werkt wel, alles wordt mooi strak bij elkaar gehouden, maar ja ik loop iedere keer te sjorren zodat het op zijn plek blijft zitten en dat is ook niet zo prettig.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit een corrigerend hempje gekocht bij de Livera (overigens niet doen, want daar zijn ze 2 keer zo duur als bij de Hema en kwalitatief zeker niet beter) en opzich ben ik hier erg tevreden mee. Het houdt alles mooi strak, maar net als Nelleke al zegt: het kruipt ook op. Maar dit kan ook aan de maat liggen. Ik kocht het hempje 1,5 jaar geleden in maat S en toen kroop ie nog wel eens op. Inmiddels ben ik een beetje afgevallen en nu heb ik er geen last meer van. Het is dus sowieso aan te raden om het eerst even te passen.

En als je echt zeker wilt zijn dat het niet opkruipt dan moet je opzoek gaan naar zo'n TellSell achtig ding. Zo'n heel pak.
Corrigerend jurkje eronder?

Ik heb een corrigerend jurkje, met cups erin, en dat doet echt wonderen onder een iets net niet handig jurkje
Alle reacties Link kopieren
Draag al jaren een corrigerende body. Ideaal maar wel prijzig.
Ik heb nu 3 keer een broekje gekocht. De laatste bij de Hema. En 2 van die broeken heb ik de afgelopen weken gebruikt voor mijn hond omdat ze loops was.... Zegt al genoeg denk ik. Mijn probleemzone is mijn buik(je) Die wilde ik graag wegwerken. Nou, dat is niet gelukt. Ik geloof er niet meer zo in.

De broek die ik gehouden heb heeft pijpjes. Geen aanrader. Want alles wordt wel strak maar ik heb in ene ook hele dunnen dijen aan de bovenkant en halverwege de dij komt er dan zo ploep weer vet onder uit. Geen kijk en ik hou een buik...
Alle reacties Link kopieren
hmm... ga nu toch twijfelen..
Alle reacties Link kopieren
De Action heeft hele prettige lange corrigerende hemdjes voor 3 of 4 euro. Ze vallen ruim over de kont dus ze kruipen bij mij niet op, echt een aanrader.

Broekjes hebben ze ook in alle soorten en maten, maar die heb ik nog niet getest.
Alle reacties Link kopieren
Opzich werkt het prima, Maar idd het broekje rolt net zo hard naar beneden,

Misschien helpt dat weer als je er van dat kledingtape onder plakt, Zodat het blijft zitten!

Maar je zwembandjes zijn wel mooi weggewerkt!





Succes!!!
Alle reacties Link kopieren
ik zie trouwens dat ze bij de wehkamp allemaal in de aanbieding zijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:pepersteak schreef op 22 april 2010 @ 09:44:

Draag al jaren een corrigerende body. Ideaal maar wel prijzig. Waar heb je die gekocht?
Perfectionisme is niet perfect...
Alle reacties Link kopieren
ik zelf niet maar ik zag en keer een vriendin die er stunning uitzag, ik dacht dat ze minstens plastische chirurgie had ondergaan, maar het geheim was de corrigerende slip
Alle reacties Link kopieren
ik zou naar een goede lingeriezaak gaan (niet livera of hunkemuller) en daar iets op maat laten adviseren.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die hempjes van de hema niets, doordat die in de taille kroop kon je de rol onder mijn taille juist extra goed zien. Zo'n ding met baleinen en bh-haakjes werkt wel. Merk geloof ik Spanx, te koop bij de V&D
Alle reacties Link kopieren
De Hema hemdjes zijn juist super. En voor je buik/lovehandles moet je niet een broekje, maar een hemdje nemen.

De Hema heeft een hemdje met spaghettibandjes (die moet je niet nemen, want die kruipt omhoog) en met bredere bandjes.

Die laatste is echt geweldig. En je moet erin stappen, niet over je hoofd aantrekken.
Alle reacties Link kopieren
Ik had zelf ook al bij de Hema gekeken maar ik snapte echt totaal niet welke maat ik moest hebben :-) Je wil niet dat je als een soort afgeknelde worst erin zit, maar het moet ook weer niet te los zitten, want dan corrigeert ie niks.

Ik heb weleens iets gelezen over Flexees, en dan van die jurkjes. Is dat wat?
Alle reacties Link kopieren
Of naar een goede lingerie zaak gaan en je laten adviseren en passen in de winkel. Of meerdere maten kopen zodat je thuis goed kunt passen. Het hoort niet te kruipen dan hen je de verkeerde maat. En let op met wassen op de hand wassen zorgt er voor dat het langeree gaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Emma262 schreef op 22 april 2010 @ 10:18:

De Hema hemdjes zijn juist super. En voor je buik/lovehandles moet je niet een broekje, maar een hemdje nemen.

De Hema heeft een hemdje met spaghettibandjes (die moet je niet nemen, want die kruipt omhoog) en met bredere bandjes.

Die laatste is echt geweldig. En je moet erin stappen, niet over je hoofd aantrekken.Emma het zal toch echt aan je figuur liggen. Ik had zo'n hempje, brede bandjes enz. En ik krijg er dus een geprononceerde rol van. En ploftieten, zit je op te wachten met een E-cup.
Alle reacties Link kopieren
quote:RoAn1981 schreef op 22 april 2010 @ 10:26:



Ik heb weleens iets gelezen over Flexees, en dan van die jurkjes. Is dat wat?



Die zijn super!

(helaas wel uitverkocht bij wehkamp nu)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit eens een correctiestring bij Hunkemuller gekocht die tot net onder mn BH bandje kwam.

Ideaal ding!!

En rolde niet naar beneden.

Ja toen ik m al 100x gewassen had..





Nu ben ik al weer een poosje op zoek naar een correctiestring tot aan mn navel ongeveer maar die nog niet kunnen vinden.
Een corrigerende body van bijvoorbeeld Wolford is de oplossing voor dit probleem.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb na mijn zwangerschap een buikje overgehouden en had toen ook een bruiloft en een geweldig jurkje... Uitdaging.... Vriendin raadde me de "bridget-jones" achtige corrigerende oncharmante maar o zo goed werkende slips van Triumph aan. Moet zeggen.... Geweldige oplossing!!! Ga nog even zoeken voor een linkje!
Alle reacties Link kopieren
http://www.triumph.com/nl/nl/444.html



Moet zeggen dat ik voorheen de hema producten gebruikte, hier zag je duidelijk randen ed. Bij deze slip niet. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Neem het jurkje mee en ga gewoon eens wat passen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven