Mode & Beauty alle pijlers

Waar vind ik leuke laarzen?

09-09-2007 23:27 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek al zo lang leuke, hippe laarzen. Simpel, leer, donkerbruin, klein hakje, niet ordi, niet al te hoog maar ook geen enkellaarsjes (die heb ik al), niet truttig, niet lomp, gewoon leuk! Waar vind ik die?
Alle reacties Link kopieren
Bij Ziengs en Dolcis hebben ze altijd erg mooie laarzen,wel even wat duurder maar ook heel erg mooi..



Succes
Alle reacties Link kopieren
Lastig hè, om leuke laarzen te vinden?! Vind ik ook....!

Ik kijk meestal bij Manfield, Dolcis, van Dalen, Cinderella en Smits (de laatste is trouwens niet overal in Nederland te vinden). Vooral Manfield en van Dalen hebben mooie laarzen van erg goede kwaliteit. Smits is wat duurder, maar dan heb je ook wel wat! :smile:

Ook kijk ik vaak bij winkels waar ik niet zo snel binnen zou lopen (vaak zien ze er wat 'oudbollig' uit), maar daar vind je nou juíst de schoenen die je zoekt!!

Veel succes met zoeken! Ben benieuwd of je iets vindt!!
Alle reacties Link kopieren
Mn vorige laarsjes heb ik toevallig bij Dolcis gekocht (althans, volgens mij was het Dolcis...). Ik draag over het algemeen bijna nooit hakken dus het is moeilijk om laarzen te vinden die én leuk staan, én waar ik me niet 12 jaar in voel met de laarzen van mijn moeder aan ;-). Ik hou niet van die grote blokhakken of sleehakken. Gewoon een subtiel klein hakje en niet te veel tierelantijntjes aan de laars.
Alle reacties Link kopieren
Fred de la Bretoniere heeft vaak erg mooie laarzen. Wel beetje duur, maar dan heb je ook wat.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips meiden, weet iemand anders nog leuke winkeltjes?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren nieuwe laarzen gekocht bij de Bijenkorf (vestiging Eindhoven). Het aanbod is bescheiden, maar om eerlijk te zijn vind ik het niveau van wat er daar wél staat hoger dan gemiddeld. Bij veel winkels valt me op dat de kwaliteit van het materiaal zo slecht lijkt. Ook bij op zich niet goedkope zaken als Sacha. Dan is het leer in de winkel al gekreukt, of het lijkt haast plastic (ondanks het aanwezige leer-symbooltje). Of het voelt gewoon heel slap aan.



Je moet er bij de Bijenkorf wel wat meer geld voor neer leggen, maar dat is logisch. Ik had zelf geluk dat 'mijn' laarzen flink afgeprijsd waren.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop echt nooit meer laarzen in de winkel maar lekker via het net.



Als je gaat kijken op www.yoox.com weet ik zeker dat je slaagd. En dat geld ook voor kleding (M/V en kinderen). Binnen 4 werkdagen in huis. Betalen mag aan de deur als je het eng vind via internet te betalen en is het niet goed? Dan kun je het gratis terugsturen (komen ze bij je halen aan huis).



Ik heb 2 weken deze laarzen voor mezelf gekocht. 89 euro (i.p.v. ¤180 euro wat ze vorig jaar kostte).



http://imgs.yoox.biz/44/440834231B_2.jpg



Ps. de laarzen op Yoox van Diesel Style Lab zijn ook helemaal geweldig!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Elize26 schreef op 13 september 2007 @ 20:05:

Ik koop echt nooit meer laarzen in de winkel maar lekker via het net.



Als je gaat kijken op www.yoox.com weet ik zeker dat je slaagd. En dat geld ook voor kleding (M/V en kinderen). Binnen 4 werkdagen in huis. Betalen mag aan de deur als je het eng vind via internet te betalen en is het niet goed? Dan kun je het gratis terugsturen (komen ze bij je halen aan huis).
Verkapte reclame? :-O
duoboots, in amsterdam! die hebben echt alleen maar laarzen, een hele winkel vol. wel wat prijzig maar supermooi!
Alle reacties Link kopieren
Helaas, 'mijn laars' zat er niet bij op yoox.com. Wat voor soort laarzen hebben ze bij duoboots, Lotte? Ik studeer nog wel dus mijn portemonnee is niet tot alles in staat...
oh lol dan moet je vrees ik wat gaan sparen want ze zijn nogal prijzig.. misschien in uitverkoop ofzo?

ik heb niet zo goed opgelet, ik draag nl. zelf geen echt leer, maar vriendinetje ging er naar binnen.. ik zag er geloof ik voornamelijk hoge laarzen, en ik weet dat ze beetje op maat worden gemaakt, zodat ook mensen die normaal moeite hebben om lekker zittende laarzen te vinden daar goed kunnen slagen
Alle reacties Link kopieren




Haha! Je zou het haast gaan denken he? Nee hoor, het is een webwinkel waar ik al veel vandaan heb en ben erg tevreden, ook het aanbod is groot.





Weelassie1984 schreef op 13 september 2007 @ 22:52:

Helaas, 'mijn laars' zat er niet bij op yoox.com. Wat voor soort laarzen hebben ze bij duoboots, Lotte? Ik studeer nog wel dus mijn portemonnee is niet tot alles in staat...
Oei, dan wordt het al moeilijk. Echte goede laarzen zijn vaak al minstens 100 euro. Mischien dan toch eens bij scapino kijken. Of het kwaliteit is weet ik niet maar daar verkopen ze ook leren laarzen.
Invito, daar heb ik net laarzen gekocht die jij beschrijft!
Alle reacties Link kopieren
Oke dan Jules!
Alle reacties Link kopieren
Heb je er een plaatje van? Staan ze toevallig ook op de site van Invito?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een mooie basic laars van Helioform, hebben ze ook in verschillende kuitmaten, bescheiden hakje en een mooie punt, ik heb ze in het bruin en in het zwart en ze lopen perfect.Heb net op de website gekeken maar daar zie ik ze niet tussen staan, wordt in diverse winkels verkocht. Succes ermee
Alle reacties Link kopieren
Oke, ik keek even op Wehkamp (laat al zien hoe desperate ik was) en vond iets wat in de buurt kwam, namelijk... deze.
Alle reacties Link kopieren
Bij Le Ballon hebben ze altijd erg leuke laarzen vind ik! Daar heb ik toevallig afgelopen week nog een mooi paar gekocht. Deze winkel zit sowieso in Den Bosch, maar ook nog in een aantal andere plaatsen (geen idee welke, even googlen).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven