Mode & Beauty alle pijlers

Goede kapper Rotterdam centrum gezocht!!!

07-05-2010 09:46 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet een goede kapper voor mij in Rotterdam centrum. Rotterdam-noord of Blijdorp mag ook. Moet echt een nieuw kapsel, maar omdat dat sinds een miljoen jaar niet meer geknipt is, wil ik wel iemand aan m'n haar die er verstand van heeft!

Ook qua stijl moet een kapper bij je passen vind ik, dus hier wat aanwijzingen: niet te trendy (dus geen kinkykapper), maar ook niet zo'n truttenkapper, mag best iets duurder zijn, ik wil een beetje een natuurlijk krul/slag kapsel (als het enigszins kan!)

Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Hairisch op de meent, de meiden die daar rondlopen zijn wel allemaal apart geknipt, maar kunnen en doen echt van alles en hebben er zeker verstand van!
Non Disclosure, vraag naar Daniel.

www.nondisclosure.nl (let niet op de trashy dames op de website)



Mijn haar zit tegenwoordig meteen goed, zonder fohnen. Mooie slag, die ik vroeger niet dacht te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Rob Peetoom, vlakbij het Staduhis
Alle reacties Link kopieren
L.O.K. op de Pannenkoekstraat. Echt geweldig (kom er zelf al 10 jaar), niet overdreven duur en je zit er gelukkig ook niet de hele dag (wassen, knippen, föhnen en verven duurt 2,5 uur en kost iets van ¤ 70).

Nondisclosure is ook goed. Daniël knipt inderdaad goed, maar moet echt zijn dag wel hebben vind ik. Ben 10 jaar geleden van hem overgestapt naar L.O.K., omdat hij per se zijn zin wilde doorzetten en soms niet deed wat ik wilde.
Alle reacties Link kopieren
Is Kop van Zuid ook goed?



Scott International

Lodewijk Pincoffsweg

http://www.scott-international.nl/
Alle reacties Link kopieren
quote:absoluteEinstein schreef op 07 mei 2010 @ 10:00:

Non Disclosure, vraag naar Daniel.

www.nondisclosure.nl (let niet op de trashy dames op de website)



[...]Don't judge a book by it's cover.
Alle reacties Link kopieren
Ik word altijd dolgelukkig na een bezoek aan Salon B Rotterdam. Ze zitten bij de markt, aan de Binnenrotte..

Echt een hele beleving, heerlijke capuccino of een wijntje, ze hebben massagestoelen die je gratis kunt gebruiken.. En niet onbelangrijk: ik loop stralend en dik tevreden de deur uit!



En oja! Je wordt ook nog liggend gewassen op een bed, standaard met een massage..
Alle reacties Link kopieren
Wie weet welke kapper kan ook goed verven?

Weet niet precies welke haarkleur mij het best staat. En wil graag goed advies hierover. Iemand die er de tijd voor neemt om samen tot een goede kleur te komen.

De kapper mag ook op zuid zitten.
Alle reacties Link kopieren
Voor wat betreft verven zou ik gaan naar de Pino&Co in de Pannekoekstraat. Bij mij was het een keer heel erg verpest door een andere kapper. ben op aanraden van een kennis bij hun geweest en ze hebben het erg goed hersteld en ook eerlijk advies gegeven.
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde hier ook net komen zeggen dat Pino & Co wat mij betreft de beste is, maar sophies is me voor!



Zij zijn tot nu toe echt verreweg de beste van alle salons die ik heb bezocht!

(hoewel ze niet echt goedkoop zijn hoor...)
Alle reacties Link kopieren
(oh pfff... Zit ik in een mega oud topic te posten!!!)
Alle reacties Link kopieren
Bergweg en dan de redken Kapsalon.
Alle reacties Link kopieren
Iemand nog een update voor een goede kapper in Rotterdam centrum waarbij knippen en highlights zo rond de 80-100 euro kost?
Alle reacties Link kopieren
Danique:



Salon B. Ik ben daar altijd prima geknipt. Moet wel zeggen dat ik maar een keer in het filiaal in Rotterdam ben geweest, maar was ook gewoon prima. Met een Etos kappersbon krijg je nu ook nog 50% korting op knippen.



En anders Rob Peetoom, al heb ik met het filiaal in R'dam geen ervaring. Ging altijd naar Utrecht, en vond dat mijn haar daar het allerbeste geknipt werd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Daaromniet schreef op 07 mei 2010 @ 17:20:

Wie weet welke kapper kan ook goed verven?

Weet niet precies welke haarkleur mij het best staat. En wil graag goed advies hierover. Iemand die er de tijd voor neemt om samen tot een goede kleur te komen.

De kapper mag ook op zuid zitten.



Cosmo op de lijnbaan geeft hele goede kleuradviezen.

zelf ga ik bij cosmo op zuidplein.(voor mij iets dichter bijer,
Alle reacties Link kopieren
Sjenkels of tony&guy zitten beide in de witte de withstraat geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:leclair schreef op 22 maart 2011 @ 13:38:

[...]





Cosmo op de lijnbaan geeft hele goede kleuradviezen.

zelf ga ik bij cosmo op zuidplein.(voor mij iets dichter bijer,Hmm de cosmo vind ik een btje een truttig. Maar mss kunnen ze idd goed kleuren. Ik ga een keertje langs om te kijken wat ze mij aanraden. Zuidplein is voor mij ook dichterbij.
Alle reacties Link kopieren
Je moet bij Romy zijn!

Heeft tevens een nieuwe zaak geopend in Houten:



Cranenborgh creations
Alle reacties Link kopieren
Charm Hairdressers op de Nieuwe Binnenweg is heel goed!

(zit op de hoek tegenover de Audio Gallery en naast Het Bammetje)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel eens bij Cosmo geweest maar beviel mij niet zo en vond het te duur, Hairish bij de markt vind ik ook wel ok maar bij Charm vond ik dat ze gewoon alle aandacht voor je had (niet zo lopende band werk als de anderen, en ze hebben een gezellig barretje boven waar je kan wachten). En ik heb krulhaar en weinig kapsters kunnen mijn haar echt naar tevredenheid knippen.
Alle reacties Link kopieren
Via dit forum kwam ik terecht bij Non-Disclosure op de Pannekoekstraat, en jeetje wat een goede tip! Daniel is inderdaad heel bekwaam en precies, luistert naar je wensen en geeft je alle aandacht, tot elk haartje perfect zit. En het is er ook nog supergezellig in de zaak. Echte aanrader
Alle reacties Link kopieren
Ik ga altijd naar een chinese kapper naast de grote chinese supermarkt op de kruiskade. Verven is maar 40 euro.

Ik weet niet of ze hippe kapsels kunnen knippen, maar ik heb toch lang haar, een puntje eraf is geen probleem. Nog iets wa tik belangrijk vind: ze helpen je in een sneltreinvaart (maar wel goed). Ik vind het vreselijk als ze met 3 om je heen komen staan overleggen en weer weglopen en alles duurt uren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven